Afgunstquote:Op zondag 5 januari 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je vrouwen vervangt door werk en de rest door geld verdienen past het hem ook.
@Q.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen mannen me makkelijker aan de ketting leggen.
Denk aan de goede voornemens vriendquote:Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om zo iets lekkers te halen voor bij de lunch.
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten etenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om zo iets lekkers te halen voor bij de lunch.
doe jij aan anale seks?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten eten
Trouwens dikke spierpijn van sporten gister![]()
Loop nu een beetje alsof ik keihard in mijn reet geneukt ben
Beetje geil hoe je dat zegt.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten eten
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom zou je je vrienden op moeten geven?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is ook zo’n figuur, goed geleidt en 3 jaar geleden voor zichzelf begonnen. Werkt meestal in den buitenlands en harkt flinke bedragen binnen, soms 30K per maand, hij laat me wel eens de facturen en bankbetalingen zien.
Maar heeft wel zijn vrienden moeten opgeven en zijn vriendin is nu pleitte. Zo’n klein hartje, die begon laatst dat ie wel weer voor een baas ging werken.
Dit heb je niet nodig vriendje.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dop heeft een beetje moeite met nuance vanwege zijn spectrumstoornis
Nou niet bewust maar gewoon vaak weg en als hij er weer was zat ie bij zijn vriendin, dus ja eigen schuld.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je je vrienden op moeten geven?
Jezus wat doe je voor sport dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
Daar leer je van. Zo ken ik ook wel een verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet bewust maar gewoon vaak weg en als hij er weer was zat ie bij zijn vriendin, dus ja eigen schuld.
Cavia-heffenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb meestal spierpijn in m'n armen en schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |