Toch jammer dat er geen rimsmiley is.quote:
Jij zit ook mega in de friendzone vriend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Ik date uitsluitend met rare vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef Californium het volgende:
Waarheid als een bus. Vind veel vrouwen ook raar. Incl. mezelf
Wil je daten met een rare vrouw CE?![]()
Dm mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik date uitsluitend met rare vrouwen.
Wie niet CE, wie niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pleonasmequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga chillen en slapen
Laterzzzz![]()
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haal ce naar ons dorp![]()
@:ce ze is ambitieus, knap, goed met dieren
Wowquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.En aanvullen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen serieuze relaties.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
CE date geen foksters.
(Zegt mijn geheugen)
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar jij bent toch raar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.
Omdat jij zo normaal bent. Ik snap het.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt dubieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij was erbij toen ik erachter kwam dat ik allergisch was voor ananas. Dat was ook raar
CE twee anassen verorberd zodat zijn zaad lekker zou smaken, ligt Elvi vervolgend schuimbekkend op de grond terwijl ze spontaan overal rode uitslag kreeg.quote:
Enige logische verklaring.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE twee anassen verorberd zodat zijn zaad lekker zou smaken, ligt Elvis vervolgend schuimbekkend op de grond terwijl ze spontaan overal rode uitslag kreeg.
Ik ben onwijs saai.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat jij zo normaal bent. Ik snap het.
Prostaat massage.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat Allures er ook bij was op dat moment?
Waren ze in het echt ook zo aan het kiften om je aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie het al voor mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren ze in het echt ook zo aan het kiften om je aandacht te krijgen?
quote:
En dan vond je mijn opmerking nodeloos hard.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te weinig net te hoerige jurkjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan vond je mijn opmerking nodeloos hard.
Nee, dit helpt niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstandig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
CE date geen foksters.
(Zegt mijn geheugen)
Welke sekspartijen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:34 schreef Astro_boy het volgende:
Ik hou van ananas. Eet jij wel genoeg ananas voor je sekspartijen in 2020 @:Faxie?
Dat wat we willen voor jou, naast geweldige wind voor het kitesurfen uiteraard. Onze wens, jouw goede voornemen.quote:
Huillie!quote:Op zondag 5 januari 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een heftige manflu te pakken; waardeloos geslapen ook.
Dikke BMWquote:Op zondag 5 januari 2020 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7820561_e1a61c05
Dat sommige van die filmpjes al 10 jaar oud zijn
en wat pezen afgescheurd; dus daar hou je wel blijvende schade aan over.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had toch dr schouder op zes plekken gebroken?
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wat pezen afgescheurd; dus daar hou je wel blijvende schade aan over.
Schouder wat verdraaien en er half bovenop vallen. Op dit leeftijd kun je dan pech hebben.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Echt?!quote:Op zondag 5 januari 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had toch dr schouder op zes plekken gebroken?
Internetgekkiesquote:Op zondag 5 januari 2020 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7820561_e1a61c05
Dat sommige van die filmpjes al 10 jaar oud zijn
Treur niet CE, het is vandaag “dating Sunday”.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even wat andere topics in R&P gelezen; denk dat ik nu depressief ben.
Zal mijn profiel wel even hier posten om te laten reviewen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Treur niet CE, het is vandaag “dating Sunday”.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-datingapp~aac64c9b/
Ah vandaar dat ik ineens een match had op OkCupid. Ok heb die app al maanden niet geopendquote:Op zondag 5 januari 2020 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Treur niet CE, het is vandaag “dating Sunday”.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-datingapp~aac64c9b/
Ik had je eindelijk gevondenquote:Op zondag 5 januari 2020 11:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik ineens een match had op OkCupid. Ok heb die app al maanden niet geopend
Isitmeoryou is ook weer bezig met lange oraties in het datingtopic, eigenlijk zou @ElDinosaur daar ook even het volgende moeten posten:quote:Op zondag 5 januari 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarschuwing voor vouwen: R&P / Mannen zijn seksuele roofdieren
quote:Op zondag 5 januari 2020 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Uit voorgaande topics blijkt wel dat TS geen hobbies, geen interesses, geen leven heeft behalve obsessief bezig zijn met vrouwen en ieder contact met hun afweegt tegen de kans om z'n piel in een vagijn te stoppen.
Als je vrouwen vervangt door werk en de rest door geld verdienen past het hem ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Isitmeoryou is ook weer bezig met lange oraties in het datingtopic, eigenlijk zou @:eldinosaur daar ook even het volgende moeten posten:
[..]
Dat doet Dien expres omdat hij zich niet kwetsbaar durft op te stellen, z'n vriendin zal beamen dat hij toch een klein hartje heeft.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je vrouwen vervangt door werk en de rest door geld verdienen past het hem ook.
Dat weet ik ook wel, lief jong is het.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doet Dien expres omdat hij zich niet kwetsbaar durft op te stellen, z'n vriendin zal beamen dat hij toch een klein hartje heeft.
Ga je weer die ring voor je neustussenschot dragen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Kraakbeenpiercing was bijna dichtgegroeid. Met de nadruk op was
Ja, dan kunnen mannen me makkelijker aan de ketting leggen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je weer die ring voor je neustussenschot dragen?
Afgunstquote:Op zondag 5 januari 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je vrouwen vervangt door werk en de rest door geld verdienen past het hem ook.
@Q.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen mannen me makkelijker aan de ketting leggen.
Denk aan de goede voornemens vriendquote:Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om zo iets lekkers te halen voor bij de lunch.
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten etenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om zo iets lekkers te halen voor bij de lunch.
doe jij aan anale seks?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten eten
Trouwens dikke spierpijn van sporten gister![]()
Loop nu een beetje alsof ik keihard in mijn reet geneukt ben
Beetje geil hoe je dat zegt.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Lunch vergeten mee te nemen hier dus voor salade gegaan. De soep die ik had gemaakt maar als avondeten eten
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom zou je je vrienden op moeten geven?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is ook zo’n figuur, goed geleidt en 3 jaar geleden voor zichzelf begonnen. Werkt meestal in den buitenlands en harkt flinke bedragen binnen, soms 30K per maand, hij laat me wel eens de facturen en bankbetalingen zien.
Maar heeft wel zijn vrienden moeten opgeven en zijn vriendin is nu pleitte. Zo’n klein hartje, die begon laatst dat ie wel weer voor een baas ging werken.
Dit heb je niet nodig vriendje.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dop heeft een beetje moeite met nuance vanwege zijn spectrumstoornis
Nou niet bewust maar gewoon vaak weg en als hij er weer was zat ie bij zijn vriendin, dus ja eigen schuld.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je je vrienden op moeten geven?
Jezus wat doe je voor sport dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
Daar leer je van. Zo ken ik ook wel een verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet bewust maar gewoon vaak weg en als hij er weer was zat ie bij zijn vriendin, dus ja eigen schuld.
Cavia-heffenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb meestal spierpijn in m'n armen en schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |