Toch jammer dat er geen rimsmiley is.quote:
Jij zit ook mega in de friendzone vriend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Ik date uitsluitend met rare vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef Californium het volgende:
Waarheid als een bus. Vind veel vrouwen ook raar. Incl. mezelf
Wil je daten met een rare vrouw CE?![]()
Dm mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik date uitsluitend met rare vrouwen.
Wie niet CE, wie niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pleonasmequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga chillen en slapen
Laterzzzz![]()
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haal ce naar ons dorp![]()
@:ce ze is ambitieus, knap, goed met dieren
Wowquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.En aanvullen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen serieuze relaties.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
CE date geen foksters.
(Zegt mijn geheugen)
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar jij bent toch raar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.
Omdat jij zo normaal bent. Ik snap het.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wrijf even het in dat het niks tussen ons wordt.
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt dubieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij was erbij toen ik erachter kwam dat ik allergisch was voor ananas. Dat was ook raar
CE twee anassen verorberd zodat zijn zaad lekker zou smaken, ligt Elvi vervolgend schuimbekkend op de grond terwijl ze spontaan overal rode uitslag kreeg.quote:
Enige logische verklaring.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE twee anassen verorberd zodat zijn zaad lekker zou smaken, ligt Elvis vervolgend schuimbekkend op de grond terwijl ze spontaan overal rode uitslag kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |