abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190886205
Voor de kenners heb ik in de afgelopen tijd een aantal topics aangemaakt over het gebrek aan seksueel succes. Daarop zijn een hoop reacties binnengekomen. De één zweert bij het nachtleven, anderen raden mij aan om overdag of subtieler binnen een vereniging vrouwen te versieren.

Ik ben alle mogelijkheden en opties aan het afgaan, maar om Cruijff maar even te citeren kleeft er aan elk voordeel weer een nadeel.

Korte samenvatting:

[Nachtleven]

+ Veel jonge vrouwen
+ Gemakkelijker aanspreken en gesprekje voeren, de dames staan en één plek en bij afwijzing kun je gewoon op de volgende afstappen
- Veel, heel veel concurrentie van thirsty mannen die (door de alcohol) ook nog eens behoorlijk agressief kunnen worden

[Overdag]

+ Minder directe concurrentie
- Vrouwen zijn veel minder in voor een gesprekje en zijn bezig om van A naar B te komen. Je moet heel snel een goede eerste indruk maken.

[Binnen verenigingen e.d]

+ directe concurrentie is minder
- vergt lange voorbereiding, immers bij een afwijzing zorgt dat wel voor een awkward situatie binnen de groep.

De enige overeenkomst die ik zie is dat er werkelijk overal zware concurrentie is, alleen is dat overdag en in het verenigingsleven minder zichtbaar. Maar overal waar je kijkt wordt er keihard gevochten voor elke beschikbare vrouw. En nee dit is geen huilie huilie topic maar dit is wat ik met eigen ogen zie. Kijk maar op straat, bijna geen vrouw die alleen is.

Ik weet niet welke vervolgstappen ik nu moet nemen, moet richten op het nachtleven of daarbuiten? Ik vind het vooral moeilijk om met de concurrentie om te gaan.
pi_190886233
Meer dan genoeg vrouwen die alleen zijn, maar daar let je gewoon niet op. En seksuele roofdieren, gaat heen. 🤣
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_190886254
Niet zo projecteren.
pi_190886269
Deze TS moet zo godsgruwelijk veel fappen met al die op seks beluste topics die hij opent :')
pindazakje
  zondag 5 januari 2020 @ 10:04:16 #5
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190886271
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef bijdehand het volgende:
Meer dan genoeg vrouwen die alleen zijn, maar daar let je gewoon niet op. En seksuele roofdieren, gaat heen. 🤣
Vrouwen zijn tegenwoordig wel bijzonder kieskeurig. Apps zoals Tinder hebben daar voor een groot deel aan bijgedragen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190886287
Genoeg vrouwelijke ‘seksuele roofdieren’ hoor. Maar waarschijnlijk niet voor types zoals jij.
pi_190886297
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Vrouwen zijn tegenwoordig wel bijzonder kieskeurig. Apps zoals Tinder hebben daar voor een groot deel aan bijgedragen.
Dat is ook onzin en dat merk je wel wanneer je met vrouwen omgaat. De waarheid is dat een groot deel al onbereikbaar was voordat deze apps hun intrede deden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 5 januari 2020 @ 10:07:34 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190886301
Waarom moet je leven in het teken van vrouwen staan? Er is meer dan dat. Zet die wijven niet op een voetstuk en leer het naar je zin te hebben in je eentje. Niets onaantrekkelijker dan een hongerige gast die uitstraalt dat hij een vrouw moet hebben.
pi_190886303
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is ook onzin en dat merk je wel wanneer je met vrouwen omgaat. De waarheid is dat een groot deel al onbereikbaar was voordat deze apps hun intrede deden.
Apps zoals Tinder en alle digitale entertainment hebben wel bijgedragen alleen al omdat je ook moet concurreren met thuiszitten voor de TV, wat erger is geworden.
pi_190886322
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus jij stelt dat hij kansloos is om aan de vrouw te komen omdat de meeste voor de apps al geen interesse in hem hadden?

Je stelt gelijktijdig ook weer dat dat onzin is, dat vrouwen kieskeurig zijn. Dan zou er wel eentje voor hem moeten zijn geweest zeg je dan. Zoveel tegenstrijdigheid in één zin. :')
pi_190886323
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:07 schreef jakosi het volgende:

[..]

Apps zoals Tinder en alle digitale entertainment hebben wel bijgedragen alleen al omdat je ook moet concurreren met thuiszitten voor de TV, wat erger is geworden.
Nee, dat is ook altijd een gegeven geweest. Vrouwen willen ook een relatie, kinderen. Serieus, kom eens onder de vrouwen en het zal je verbazen hoe menselijk ze zijn.
pi_190886334
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:55 schreef osodevo het volgende:
Ik weet niet welke vervolgstappen ik nu moet nemen, moet richten op het nachtleven of daarbuiten? Ik vind het vooral moeilijk om met de concurrentie om te gaan.
Waar liggen je kwaliteiten? Ik zou liever daar vanuit gaan dan een halfzachte analyse te maken.
pi_190886338
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus jij stelt dat hij kansloos is om aan de vrouw te komen omdat de meeste voor de apps al geen interesse in hem hadden?

Je stelt gelijktijdig ook weer dat dat onzin is, dat vrouwen kieskeurig zijn. Dan zou er wel eentje voor hem moeten zijn geweest zeg je dan. Zoveel tegenstrijdigheid in één zin. :')
Neen, leer lezen. De meeste vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de meeste mannen, dus zijn kansen zijn niet kleiner geworden. Echter zijn er altijd wel geïnteresseerden, daar ben ik van overtuigd.
pi_190886357
Uit voorgaande topics blijkt wel dat TS geen hobbies, geen interesses, geen leven heeft behalve obsessief bezig zijn met vrouwen en ieder contact met hun afweegt tegen de kans om z'n piel in een vagijn te stoppen.
pi_190886362
Misschien ben je er ook wel teveel mee bezig TS.

Richt je gewoon op je hobby’s en ga naar de gym om zelfverzekerd te worden. Dan komt het vanzelf wel.

En als het allemaal niet lukt, jammer dan. Lekker boeiend allemaal... :')
pi_190886364
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat is ook altijd een gegeven geweest. Vrouwen willen ook een relatie, kinderen. Serieus, kom eens onder de vrouwen en het zal je verbazen hoe menselijk ze zijn.
Aan de apps zou je dat niet denken. Het is meer een YOLO mentaliteit tegenwoordig.

quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Neen, leer lezen. De meeste vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de meeste mannen, dus zijn kansen zijn niet kleiner geworden. Echter zijn er altijd wel geïnteresseerden, daar ben ik van overtuigd.
Eens met je laatste zin. Zelfs de grootste tokkies komen aan een relatie.
pi_190886366
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Uit voorgaande topics blijkt wel dat TS geen hobbies, geen interesses, geen leven heeft behalve obsessief bezig zijn met vrouwen en ieder contact met hun afweegt tegen de kans om z'n piel in een vagijn te stoppen.
Dan komt 'ie misschien wel in aanmerking voor hoersubsidie.
pi_190886376
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan komt 'ie misschien wel in aanmerking voor hoersubsidie.
Nee, dat is beneden zijn standaard. Moet minimaal HB8 zijn die uit vrije wil d'r broekje uitdoet.
pi_190886417
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik reis en ga tegenwoordig veel uit. Meer dan de gemiddelde Fokker. Ik weet waarover ik spreek.
pi_190886425
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik reis en ga tegenwoordig veel uit. Meer dan de gemiddelde Fokker. Ik weet waarover ik spreek.
Kennelijk is reizen en uitgaan in jouw geval geen hobby. :+
pi_190886428
quote:

[..]

Je reist om vrouwen te ontmoeten en je gaat uit om vrouwen te ontmoeten. Je hebt geen hobbies en interesses.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:22:32 #22
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190886431
Dat je er al zo op het voorbereiden bent via topics zoals deze is al een ramp. Je bent alles het analyseren en het plannen. Chemie is de key... Gewoon lekker spontaan doen in de buurt van vrouwen en niet teveel nadenken. En kap met dat 120 stappen plan van je.... ^O^
  zondag 5 januari 2020 @ 10:27:49 #23
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_190886476
Twee woorden: finasteride & kuieren. (Bijeffecten: een volle bos haar & een redelijke conditie.)
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_190886487
Hypocriet. Als ik niets doe komt er echt geen vrouw spontaan op mijn pad hoor. Ik zal toch echt zelf initiatief moeten nemen en moeteb concurreren tegen al die andere mannen.

Op elke jonge vrouw 3 man tijdens uitgaan
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 10:30:17 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190886503
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:28 schreef osodevo het volgende:
Hypocriet. Als ik niets doe komt er echt geen vrouw spontaan op mijn pad hoor. Ik zal toch echt zelf initiatief moeten nemen en moeteb concurreren tegen al die andere mannen.

Hoe is dit topic anders dan die reeks van 4 topics die je hiervoor hierover had?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190886506
In de kroeg ga je ze niet vinden(tenzij uitgewoond)
op de bank ga je ze niet vinden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 5 januari 2020 @ 10:31:02 #27
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_190886510
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:30 schreef halfway het volgende:
In de kroeg ga je ze niet vinden(tenzij uitgewoond)
op de bank ga je ze niet vinden.
(tenzij inwonend)?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 10:38:44 #28
5428 crew  miss_sly
pi_190886577
quote:

[..]

https://www.google.com/am(...)rk/confirmation-bias
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 januari 2020 @ 10:41:21 #29
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190886602
quote:

Niet zoveel beren op de weg zien.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 10:43:05 #30
5428 crew  miss_sly
pi_190886622
Overigens werd je veel niet aangeraden om ‘overdag of subtielere binnen verenigingen vrouwen te versieren’, maar om te leren normaal met andere mensen, waaronder vrouwen, om te gaan overdag in het gewone leven of binnen verenigingen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190886626
quote:

Alsof je niet wil scoren!
pi_190886696
quote:

Dan moet je uitgaan in steden met een vrouwenoverschot en weg blijven uit steden met veel technische studies. :D
  zondag 5 januari 2020 @ 10:54:58 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190886734
quote:

[..]

Jij woont toch nog bij je moeder? Of was dat iemand anders?
pi_190886809
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jij woont toch nog bij je moeder? Of was dat iemand anders?
Want dan zou je niet kunnen reizen en/of uitgaan? Wat een bekrompen mening.
pindazakje
pi_190886838
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha, tijdje geleden merkte ik het nog. Bijvoorbeeld zoiets al een bestuursjaar: 1 hele 'knappe/interessante' vent waar al die meiden dan achteraan lopen. Verbazend hoezeer ze allemaal achter één vent aanlopen en de rest niet zien staan.
  zondag 5 januari 2020 @ 11:05:40 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190886844
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Want dan zou je niet kunnen reizen en/of uitgaan? Wat een bekrompen mening.
Dat heeft er niets mee te maken, idioot. :') Ik bedoelde eerder; als je bijna 30 bent en nog thuis woont, heb je grotere problemen dan vrouwen. In plaats van je geld uitgeven aan uitgaan en reizen, kan je beter sparen voor de uitzet.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:10:59 #37
441859 crew  Lenny77
pi_190886902
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:05 schreef jakosi het volgende:

[..]

Haha, tijdje geleden merkte ik het nog. Bijvoorbeeld zoiets al een bestuursjaar: 1 hele 'knappe/interessante' vent waar al die meiden dan achteraan lopen. Verbazend hoezeer ze allemaal achter één vent aanlopen en de rest niet zien staan.
Dit werkt andersom ook zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_190886906
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit werkt andersom ook zo.
Hahaha nee, andersom werkt dit niet zo.
pi_190886916
Sparen voor de uitzet?
  zondag 5 januari 2020 @ 11:15:27 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190886964
Het uitgaansleven is geen goede plek om een vrouw te vinden. Het is inderdaad vrij makkelijk om een telefoonnummer te scoren voor een vervolg date, maar de dames blijken dan bijna altijd tegen te vallen.

Dat is ook logisch, want het hele uitgaansleven is gebaseerd op het vermijden van communicatie. Druk, harde muziek etc. Dus je kunt eigenlijk alleen op uiterlijk selecteren. Dat werkt dus niet, want ~50% van de jonge vrouwen is al fysiek aantrekkelijk genoeg maar slechts een klein percentage is daadwerkelijk leuk en interessant. Dus vervolg dates vallen altijd tegen, is mijn eigen ervaring.

De beste ontmoetingen zijn in situaties die een goede voorselectie maken en waarbij jij zelf in je element bent omdat je de dingen doet die je leuk vindt. Die kansen doen zich veel minder voor, maar de "hitrate" is veel hoger.

Als ik kijk naar mijn eigen verleden, dan heb ik de meeste dates opgedaan in het uitgaansleven. maar de "hitrate" (dwz ze is interessant genoeg voor een 2de vervolg date) was precies 0%.

Zelf heb ik op reis vaak goede kansen gecreëerd wat dan soms ook uitgroeide tot iets met potentie voor langere termijn. Geen verrassing, gezien de impliciete voorselectie en het feit dat je dan zelf ook op je best bent (in je element, vrolijk, enthousiast = aantrekkelijk)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:15:35 #41
441859 crew  Lenny77
pi_190886966
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:11 schreef jakosi het volgende:

[..]

Hahaha nee, andersom werkt dit niet zo.
Nee, de man heeft echt geen oog voor de knapste dame en gaat voor het grijze muurbloempje.
Je hebt gelijk!
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:17:25 #42
441859 crew  Lenny77
pi_190886988
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:15 schreef SeLang het volgende:
Het uitgaansleven is geen goede plek om een vrouw te vinden. Het is inderdaad vrij makkelijk om een telefoonnummer te scoren voor een vervolg date, maar de dames blijken dan bijna altijd tegen te vallen.

Dat is ook logisch, want het hele uitgaansleven is gebaseerd op het vermijden van communicatie. Druk, harde muziek etc. Dus je kunt eigenlijk alleen op uiterlijk selecteren. Dat werkt dus niet, want ~50% van de jonge vrouwen is fysiek aantrekkelijk genoeg maar slechts een klein percentage is daadwerkelijk leuk en interessant. Dus vervolg dates vallen altijd tegen, is mijn eigen ervaring.

De beste ontmoetingen zijn in situaties die een goede voorselectie maken en waarbij jij zelf in je element bent omdat je de dingen doet die je leuk vindt. Die kansen doen zich veel minder voor maar de "hitrate" is veel hoger.

Als ik kijk naar mijn eigen verleden, dan heb ik de meeste dates opgedaan in het uitgaansleven. maar de "hitrate" (dwz ze is interessant genoeg voor een 2de vervolg date) was precies 0%.

Zelf heb ik op reis vaak goede kansen gecreëerd wat dan soms ook uitgroeide tot iets met potentie voor langere termijn. Geen verrassing, gezien de impliciete voorselectie en het feit dat je dan zelf ook op je best bent (in je element, vrolijk, enthousiast = aantrekkelijk)
Hij wil niets langers, ze moeten zelfs niet leuk zijn van karakter. Hij wil enkel kunnen neuken.
  zondag 5 januari 2020 @ 11:17:53 #43
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190886996
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:11 schreef osodevo het volgende:
Sparen voor de uitzet?
Je weet wel. De kosten voor als je op jezelf gaat wonen. Meubels, huishoudelijke apparaten, de verhuizing etc.

Maar geef eens antwoord: woon je nog thuis?
pi_190887034
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij wil niets langers, ze moeten zelfs niet leuk zijn van karakter. Hij wil enkel kunnen neuken.
Dan kan hij zijn geld beter aan dames van plezier uitgeven ipv aan stappen. :D
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:23:11 #45
441859 crew  Lenny77
pi_190887058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat zegt ongeveer iedereen hier, maar dat wil hij ook niet. Het moet hem zelf lukken en ze moet minstens een 8 zijn :|W

Ging hij maar eens naar de dames van plezier.. Dan was de druk er vanaf en kon hij normaal op stap gaan en ging het al meteen een heel pak beter!
pi_190887078
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is dit topic anders dan die reeks van 4 topics die je hiervoor hierover had?
@osodevo
pi_190887280
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar ik wil juist leren om zelf een vrouw het bed in te krijgen.
pi_190887295
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:39 schreef osodevo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

zondag 5 januari 2020 @ 11:41:50 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190887305
quote:

[..]

Je negeert me? Dus ik kan concluderen dat je nog bij moeders woont?
  zondag 5 januari 2020 @ 11:49:12 #50
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190887390
quote:

[..]

Leer maar eens wat spontaniteit en begrijpend lezen is en lees de feedback die je hier krijgt nog maar eens door. Focus je ook maar eens meer op een vrouw te leren kennen en hoe je met haar moet omgaan ipv hoe je haar het bed in krijgt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')