Ik ben onwijs saai.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat jij zo normaal bent. Ik snap het.
Prostaat massage.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat Allures er ook bij was op dat moment?
Waren ze in het echt ook zo aan het kiften om je aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie het al voor mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren ze in het echt ook zo aan het kiften om je aandacht te krijgen?
quote:
En dan vond je mijn opmerking nodeloos hard.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te weinig net te hoerige jurkjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan vond je mijn opmerking nodeloos hard.
Nee, dit helpt niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstandig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
CE date geen foksters.
(Zegt mijn geheugen)
Welke sekspartijen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:34 schreef Astro_boy het volgende:
Ik hou van ananas. Eet jij wel genoeg ananas voor je sekspartijen in 2020 @:Faxie?
Dat wat we willen voor jou, naast geweldige wind voor het kitesurfen uiteraard. Onze wens, jouw goede voornemen.quote:
Huillie!quote:Op zondag 5 januari 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een heftige manflu te pakken; waardeloos geslapen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |