Die is gisterenavond uitgezonden. Ongelooflijk, wat een drama. Maar ik blijf er ook versteld van staan hoe Nederlanders onroerend goed in het buitenland kopen.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
De beschrijving van de Ik Vertrek-aflevering ziet er veelbelovend uit wel. Kartonnen huis
Hoe krijg je het klaar inderdaad; geen bouwkeurig en dan behoorlijk opgelicht worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die is gisterenavond uitgezonden. Ongelooflijk, wat een drama. Maar ik blijf er ook versteld van staan hoe Nederlanders onroerend goed in het buitenland kopen.
Huuuquote:Op zondag 5 januari 2020 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Naar Gambia, even lekker naar een resort in de winter
Goh jij ook al naar Gambia?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Naar Gambia, even lekker naar een resort in de winter
Misschien moet je zelf een afhaalrestaurant starten.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo Chinees halen denk ik. Jammer dat dit dorp niet zoveel te bieden heeft.
Nu heb ik ook zin in Chinees.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo Chinees halen denk ik. Jammer dat dit dorp niet zoveel te bieden heeft.
Dat zei m'n moeder gister ook alquote:Op zondag 5 januari 2020 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf een afhaalrestaurant starten.
Lekker krokant bakken.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
SOP / Geen droger, was drogen in pan?
Ik en gezellig.quote:
Het viel te proberenquote:Op zondag 5 januari 2020 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik en gezellig.
Je kent me ondertussen toch wel.
Snap ik, heb dat zelf al maanden geleden opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |