The fuck.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: Tienermoeder met haar zoon, daarna misschien broertje, daarna zusje, daarna vriend. En dan de reactie van die gozer.
Wat een emotionele achtbaan.
Buurtappsquote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou echt lekker subtiel gaan lopen stoken als ik in een buurtapp zat met zulke types.
Tindergesprekken zijn moderne kunst.quote:
Vertel, hoe heb je het gemaakt?quote:
Met pepers en groentenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tindergesprekken zijn moderne kunst.
[..]
Vertel, hoe heb je het gemaakt?
Wat een vaag antwoord.quote:
Pakjequote:Op zondag 5 januari 2020 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord.
Wat voor kruiden, wat voor marinade. Pan, oven, grill etc.
Woon je in een tokkie buurt?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Buurtapps
Hier was er laatst ook wat heisa, ruzie tussen vriend en vriendin diep in de nacht. Hij was schijnbaar eruit gegooid, was gaan zuipen en eiste vervolgens dat hij zijn dochter wilde zien. Schreeuwen, schelden, op de deur trappen en uiteindelijk zelfs het raam naast de deur ingeslagen.
Ik zie het al voor me dat zo'n appgroep dan eerst gaat bakkeleien over of ze de politie moeten bellen.
Fuck dat, op het moment dat ik hoorde dat hij de deur en het raam te lijf ging had ik 112 al aan de lijn.
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want jaquote:Op zondag 5 januari 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds niet bedacht waar ik naartoe ga dit jaar.
Die Burrito’s zijn wel echt verdomd lekker 😅.quote:
Zoute tranen van weer een blauwtje lopen?quote:
Thailand schijnt goed en veilig te zijn, vraag maar aan @bitterbalquote:Op zondag 5 januari 2020 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want ja
Misschien ga ik wel een weekje south west coast path in Engeland lopen. Die staat al een tijdje op de lijstquote:Op zondag 5 januari 2020 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |