Kun je ook aan Kaneel vragen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Lijkt ze op dat kite-meisje?
@Lokasennaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoemptquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia is dit de user Wolvendagen?
[ afbeelding ]
En SimonedeBouwmarkt dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Hoog bodyfat%quote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoempt
Kan, want ze is/was wel model.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op modelquote:
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uitquote:
Ook modellen kunnen autist zijn ga ik vanuitquote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
25 jaar geleden beldequote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha, ouwe slijmjurk!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Bij de mannelijke Fokkers is dat volgens mij nog wel een dingetjequote:
Dat is een magere voldoendequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
Neequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chia zijn MCH en Catkiller dezelfde users?
Hahahaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!
Okay.quote:
Catkiller of MCH?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Wat is dat voor een raar figuur?
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
En dat heeft die al maanden in zijn profiel staan zie ik net.
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
Dat zou MCH niet doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ja hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Chia het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.
Omdat MCH in zijn klote grapje zei dat ik snoepautomaat monteur ben.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zei jij dan dat hij dacht dat je een kinderlokker was?
Ik zit mobiel dan valt dat beroerd opquote:Op zondag 5 januari 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dm maat. Negeer me niet!
De meestequote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Catkiller het volgende: [..] Hij komt wel over als kinderlokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |