Soms appen mensen “wij gaan een weekend weg. Willen jullie extra opletten?”quote:
Dat trekt me dan weer niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thailand schijnt goed en veilig te zijn, vraag maar aan @:Bitterbal
Gewoon in de zomer naar Japan vliegen en yolo die Mount Fuji op klimmenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want ja
Tja mij ook niet, maar voor vrouwen alleen schijnt het wel veilig te zijn want die Aziaten zijn zo klein.quote:
Neequote:Op zondag 5 januari 2020 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoute tranen van weer een blauwtje lopen?
Onder andere. Dan zou ik wel het uiterste noorden doen, al dan niet inclusief Shetland.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja mij ook niet, maar voor vrouwen alleen schijnt het wel veilig te zijn want die Aziaten zijn zo klein.
Ik blijf lekker in de EU.
Had jij Schotland niet op je lijst?
Lees alleen maar nare verhalen over India van vrouwen eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja mij ook niet, maar voor vrouwen alleen schijnt het wel veilig te zijn want die Aziaten zijn zo klein.
Ik blijf lekker in de EU.
Had jij Schotland niet op je lijst?
Dat is ongeveer het laatste land waar ik naartoe zou gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees alleen maar nare verhalen over India van vrouwen eigenlijk.
Ik moet erheen voor m'n werk dit jaar, geen zin inquote:Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het laatste land waar ik naartoe zou gaan.
Voor vrouwen sowieso, met van die Indiers die met je op de foto willen en je dan meteen ook maar aanranden.
10 jaar geleden ofzo al geweest. Sunny Beach, wat een ellende.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gaat toch allen eens naar Bulgaria! Daar ben ik anderhalve maand terug nog fiks aan de race geweest!
Aan de ene kant lijkt het me wel fascinerend land. Maar zou er voor geen geld naar toe gaan. Beetje op straat schijten, in de rivier schijten en 5 meter verder je rijst wassen.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het laatste land waar ik naartoe zou gaan.
Voor vrouwen sowieso, met van die Indiers die met je op de foto willen en je dan meteen ook maar aanranden.
Beetje wandelen? Zou wel autotje huren daar.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:49 schreef Elvi het volgende:
Ik zit nu ook reizen naar Schotland te bekijken. Een relax vakantie.
New Delhi of ook nog ergens anders?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet erheen voor m'n werk dit jaar, geen zin in
Ja die dingen hoeven van mij niet op vakantie.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt het me wel fascinerend land. Maar zou er voor geen geld naar toe gaan. Beetje op straat schijten, in de rivier schijten en 5 meter verder je rijst wassen.
Alle ziektes die je je kunt voorstellen.
Oké Dvenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gaat toch allen eens naar Bulgaria! Daar ben ik anderhalve maand terug nog fiks aan de race geweest!
Meteen de NorthCoast500 rijden danquote:Op zondag 5 januari 2020 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje wandelen? Zou wel autotje huren daar.
Pune.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
New Delhi of ook nog ergens anders?
Boks! Al was het 18jaar geleden. Nooit weer.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10 jaar geleden ofzo al geweest. Sunny Beach, wat een ellende.
Niet de Piloting Extremely Nicely in Scotland 287?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen de NorthCoast500 rijden dan![]()
Zou dan Skye en Harris ook wel graag doen
Vond het in Indonesië al kut. Mijn zusje is blond, al die vieze ouwe ventjes willen maar aan haar zittenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
New Delhi of ook nog ergens anders?
[..]
Ja die dingen hoeven van mij niet op vakantie.
Was op Skye toen ze er Highland Games hadden. Was lachen man.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen de NorthCoast500 rijden dan![]()
Zou dan Skye en Harris ook wel graag doen
Die lui pak je op en gooi je zo 20 meter verder.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het in Indonesië al kut. Mijn zusje is blond, al die vieze ouwe ventjes willen maar aan haar zitten
Faxiequote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het in Indonesië al kut. Mijn zusje is blond, al die vieze ouwe ventjes willen maar aan haar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Pics?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
FaxieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik in Rome alquote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat meer door de smerige gedachten die in je eigen hoofd zitten met wat je zelf wil doen met blonde meisjes.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in een CherryLips mist het vliegtuig naar China door een vage kutregel avontuur op Fok hier.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan iedereen Japan en Singapore aanraden![]()
Ik wil naar zuid-Korea.
Ja daarom leek noord-Korea me geen strak plan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in een CherryLips mist het vliegtuig naar China door een vage kutregel avontuur op Fok hier.
Check trouwens het Youtube kanaal strictlydumpling, die gast kan etenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan iedereen Japan en Singapore aanraden![]()
Ik wil naar zuid-Korea.
Nee joh.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Check trouwens het Youtube kanaal strictlydumpling, die gast kan eten![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw probleem toch jongen?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat meer door de smerige gedachten die in je eigen hoofd zitten met wat je zelf wil doen met blonde meisjes.
Wut?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia is dit de user Wolvendagen?
[ afbeelding ]
ik heb eendenborstfilet in de oven die nog niet helemaal gaar was netquote:Op zondag 5 januari 2020 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem toch jongen?
Oehquote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia is dit de user Wolvendagen?
[ afbeelding ]
Originele vond ik zelfs al matigquote:Op zondag 5 januari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Er is een nieuwe verfilming van The Grudge en die schijnt nog slechter te zijn dan Cats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |