Hij had de post zelfs onder z'n favorieten staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Dan zet je lekker een TR onder al zijn posts.quote:
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.
Goedzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpen
Haha, was jij zo'n student die ze helemaal zat waren en hebben laten slagen met een 5.9 voor je scriptie?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.
Heyyyyyyyyquote:
Nee dat is voor zijn streedcred, haters maken je famous.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Late reactie! Ik had zitten denken aan een wandeltocht in Ierland of Frankrijk. Ik hou van wandelen. Maar alleen kamperen is niet helemaal mijn ding. Ben niet zo van het kamperen, wel van het wandelenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een weekje south west coast path in Engeland lopen. Die staat al een tijdje op de lijst
Lekker hoor. De afgelopen weken gewoon gewerkt, maar toch het gevoel dat het vanaf morgen weer echt gaat beginnen. Het normale leven. Maar dat vind ik eigenlijk wel dikke prima.quote:
Omg, zweefteven centralquote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
https://www.wildrose-esca(...)relaxation-retreats/
Klinkt wel een beetje zweverig. Alsof je daar dingen als biodanza gaat doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
https://www.wildrose-esca(...)relaxation-retreats/
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef Catkiller het volgende:
Wat in mijn ondertitel staat is hoe jij reageerde tegen mij, niet de aanleiding. Niet zo kleinzerig doen. Denk je nu serieus dat iedereen die dat ziet daar op klikt?
Genoeg pedo's die hun eigen nest bevuilen. En kinderlokker is nog niet gelijk pedo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Sorry maar er zit een verjaringstermijn op klagen over zulke posts, vraag maar aan mijn modvriend @Solotovski . Het is al eeuwen geleden!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |