Je bent toch niet als Haags debieltjequote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef Solotovski het volgende:
Hou je in solo, pas die TT niet aan je kunt het
Beetje een mengelmoesje tussen haags en vkquote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent toch niet als Haags debieltje
Wajoquote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent toch niet als Haags debieltje
Mochten ze willenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje een mengelmoesje tussen haags en vk
Whatever net zo kutquote:
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zienquote:Op zondag 5 januari 2020 19:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als volwassene naar een tekenfilm bedoeld voor jongens uit groep 8 kijken_____
Die kijken naar Enzo Knolquote:Op zondag 5 januari 2020 19:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als volwassene naar een tekenfilm bedoeld voor jongens uit groep 8 kijken_____
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zien
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.quote:
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?quote:
Beide niet eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?
Ik DBS hoor. En die van Chevy zijn ook net zo zaaddodend als zijn gezicht.
Jezus wat slecht,quote:Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zien
Bemoei je er niet mee.quote:
Als jij een ban krijgt ben ik solidairquote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.
Wow dit doet echt iets met mij.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij een ban krijgt ben ik solidair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet gelezen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dit doet echt iets met mij.Weet nog dat eend112 ooit hetzelfde deed toen hoink, Tardis en ik 6 maanden kregen. Ben dat gebaar nooit vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Leven of dood je moet kiezenquote:
Leven of dood maakt bij haar ook niet veel verschilquote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Leven of dood maakt bij haar ook niet veel verschil
quote:
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij een ban krijgt ben ik solidair
Met mij was nog nooit iemand solidairquote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet nog dat eend112 ooit hetzelfde deed toen hoink, Tardis en ik 6 maanden kregen. Ben dat gebaar nooit vergeten
Kan me anders prima aftrekken voor de spiegel.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?
Ik DBS hoor. En die van Chevy zijn ook net zo zaaddodend als zijn gezicht.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan me anders prima aftrekken voor de spiegel.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.
Ervaring mee?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.
Nee ik heb het al in de praktijk getest en de pret was maar van korte duur.quote:
Nah, ik houd niet van toneelquote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WWE.Op zich is dat ook wel wat voor @:Kiid waar ik mij ook in kan vinden.
Oh bij jou is alles echt, jammer.quote:
Weet nooit of ik die kleine rooie met die dikke tieten prefereer boven haar in die serie waar ze vroeger in speelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |