Je bent toch niet als Haags debieltjequote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef Solotovski het volgende:
Hou je in solo, pas die TT niet aan je kunt het
Beetje een mengelmoesje tussen haags en vkquote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent toch niet als Haags debieltje
Wajoquote:Op zondag 5 januari 2020 19:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent toch niet als Haags debieltje
Mochten ze willenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje een mengelmoesje tussen haags en vk
Whatever net zo kutquote:
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zienquote:Op zondag 5 januari 2020 19:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als volwassene naar een tekenfilm bedoeld voor jongens uit groep 8 kijken_____
Die kijken naar Enzo Knolquote:Op zondag 5 januari 2020 19:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als volwassene naar een tekenfilm bedoeld voor jongens uit groep 8 kijken_____
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zien
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.quote:
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?quote:
Beide niet eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?
Ik DBS hoor. En die van Chevy zijn ook net zo zaaddodend als zijn gezicht.
Jezus wat slecht,quote:Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jij kijkt naar naakte volwassen mannen die er als 12 uit zien
Bemoei je er niet mee.quote:
Als jij een ban krijgt ben ik solidairquote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.
Wow dit doet echt iets met mij.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij een ban krijgt ben ik solidair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet gelezen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dit doet echt iets met mij.Weet nog dat eend112 ooit hetzelfde deed toen hoink, Tardis en ik 6 maanden kregen. Ben dat gebaar nooit vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Leven of dood je moet kiezenquote:
Leven of dood maakt bij haar ook niet veel verschilquote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Leven of dood maakt bij haar ook niet veel verschil
quote:
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij een ban krijgt ben ik solidair
Met mij was nog nooit iemand solidairquote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet nog dat eend112 ooit hetzelfde deed toen hoink, Tardis en ik 6 maanden kregen. Ben dat gebaar nooit vergeten
Kan me anders prima aftrekken voor de spiegel.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heb je liever een DBS TT of een haags TT?
Ik DBS hoor. En die van Chevy zijn ook net zo zaaddodend als zijn gezicht.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan me anders prima aftrekken voor de spiegel.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.
Ervaring mee?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze nog zwemmen vriend.
Nee ik heb het al in de praktijk getest en de pret was maar van korte duur.quote:
Nah, ik houd niet van toneelquote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WWE.Op zich is dat ook wel wat voor @:Kiid waar ik mij ook in kan vinden.
Oh bij jou is alles echt, jammer.quote:
Weet nooit of ik die kleine rooie met die dikke tieten prefereer boven haar in die serie waar ze vroeger in speelden.quote:
Ga je parenclub? @Dimachaerusquote:
Ik laat nooit een broeder achter in de digitale strijd. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt mij in de steek gelaten keerl, niet andersom.
Ja boek jij maar alvast ik kom iets laterquote:
Zonder verdere mededeling incognito terugkomen met dit account en Azpili de vergetelheid in laten raken voelde als een mes in m'n rugquote:Op zondag 5 januari 2020 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik laat nooit een broeder achter in de digitale strijd. Hoe kom je daarbij?
Dit is iets wat ama zou zeggen. Waar is het toch misgegaan tussen onsquote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja boek jij maar alvast ik kom iets later
Omdat er engerds zoals jij in de hostels liggenquote:
Ik durf niet op vakantie?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat er engerds zoals jij in de hostels liggen
Niels komt ook graag in hostelsquote:Op zondag 5 januari 2020 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat er engerds zoals jij in de hostels liggen
Snap de hint, hij moet je nietquote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonder verdere mededeling incognito terugkomen met dit account en Azpili de vergetelheid in laten raken voelde als een mes in m'n rug
Story of your life, ofniedan?!quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap de hint, hij moet je niet
Azpi was niet meer te redden vriend. Met 70+ notes en weet niet hoeveel bans in 2 maanden tijd had ik een schone lei en tijd nodig na de tiranie van vkquote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonder verdere mededeling incognito terugkomen met dit account en Azpili de vergetelheid in laten raken voelde als een mes in m'n rug
De littekens laten je strijdlust zien broeder.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Azpi was niet meer te redden vriend. Met 70+ notes en weet niet hoeveel bans in 2 maanden tijd had ik een schone lei en tijd nodig na de tiranie van vk
Ik geef nooit op. Je kent mequote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De littekens laten je strijdlust zien broeder.
Nou ja hij gaf toen wel op eigenlijk.quote:
Zeg dat je een rolex gaat kopenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Een vrouw denkt dat ik knap ben terwijl ik dat niet ben, hoe los jij dat altijd op @:ChevyCaprice ?
Ik wil niet dat het hem nu weer te heet onder de voeten wordt en hetzelfde trucje nogmaals flikt, maar ja je hebt wel helemaal gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja hij gaf toen wel op eigenlijk.
Ik heb het altijd andersomquote:Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Een vrouw denkt dat ik knap ben terwijl ik dat niet ben, hoe los jij dat altijd op @:ChevyCaprice ?
Ik trek een lijn als ik moet gaan zitten smeken per mail om weer terug te mogen komen in klbquote:Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja hij gaf toen wel op eigenlijk.
Gewoon me als een autist gedragen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Dan val je iig niet op hierquote:Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon me als een autist gedragen.
Haha Simone heeft geen vriendenquote:
Verrassend.quote:
Zo is dat, tot in de eeuwigheid.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb mijn goede vriend Catkiller tenminste nog
Ik gun je ditquote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Opkankeren snolquote:Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef ZarB het volgende:
Wat een gebitch hier. Het lijkt viva wel. HEEFT ER DAN NIEMAND HET GOEDE VOORNEMEN OM AARDIG TE DOEN DIT JAAR?!?!?!!1!1?Ũ?!?!
En mijquote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Als het je niet bevalt log je maar uit. En dat geldt voor meerdere hier.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef ZarB het volgende:
Wat een gebitch hier. Het lijkt viva wel. HEEFT ER DAN NIEMAND HET GOEDE VOORNEMEN OM AARDIG TE DOEN DIT JAAR?!?!?!!1!1?Ũ?!?!
Heb je niet als goed voornemen om een foto te sturen?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef ZarB het volgende:
Ik kom van het kamp dus ik ga voor die met het goudquote:
Dat is dus niet de bedoeling van deze SC.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef ZarB het volgende:
Alsof jij niet als een kneus zit te noten de godganse dagquote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling van deze SC.
Ik nietquote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom van het kamp dus ik ga voor die met het goud
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je niet als goed voornemen om een foto te sturen?
Elke keer als Noel inlogt heeft hij 30 DM's met posts die Chevy zou verwijderenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een kneus zit te noten de godganse dag
Voor iemand die niet van het kamp komt ben je wel een kutcamperquote:
Oh oke maar ik wil niet naar r&p ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling van deze SC.
Nee wie weet in 2021quote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je niet als goed voornemen om een foto te sturen?
Hier zet ik sowieso zelden notes dus niet zo janken Katinka.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een kneus zit te noten de godganse dag
Huh hoe weet jij dat (lol)quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als Noel inlogt heeft hij 30 DM's met posts die Chevy zou verwijderen
Dat komt gewoon omdat ik graag een hoge k/d hebquote:Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van het kamp komt ben je wel een kutcamper
Die gave heb ik ook jaquote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn. Kijk er naar uit. Vaak voel ik aan of iemand knap is of niet
Daaromquote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet naartoe. Daar zitten nog grotere jankerds dan hier
Waarom kan ik geen plaatje postenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom hebben we een instant verbinding
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik graag een hoge k/d heb
stop ditquote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn. Kijk er naar uit. Vaak voel ik aan of iemand knap is of niet
Ik probeerde het maar kwam er niet te staan. Was een gifjequote:
Hahaha jaquote:
En dat is mod van DIG, man man man.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke frame hick-ups de laatste tijd in F1. Ik dacht laat ik eens een nieuwe driver voor de videokaart downloaden, ineens nergens last meer van![]()
[ afbeelding ]
@Cronometer is dit waar?quote:
Hoezo. Heb het toch gefikst?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat is mod van DIG, man man man.
Ja na een lange tijd, nerdjes horen geen niet geüpdate drivers te hebbenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo. Heb het toch gefikst?
Vind het gewoon raar dat 1 updateje zoveel verschil in framerate maakt ineens.
Oke wist ik niet. dan neem ik het terug.quote:
Eens. Maar ik ben dan ook geen nerdje.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja na een lange tijd, nerdjes horen geen niet geüpdate drivers te hebben
Daarom speel ik louter op de Xbox One X. Daar heb je altijd een flexibele 60fps op en speelt als een zonnetjequote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke frame hick-ups de laatste tijd in F1. Ik dacht laat ik eens een nieuwe driver voor de videokaart downloaden, ineens nergens last meer van![]()
[ afbeelding ]
In ruil voor een foto vertel ik je wel hoe het moetquote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik probeerde het maar kwam er niet te staan. Was een gifje
Zo graag wil ik het niet. Beeld je dan maar in dat er een gifje stond met "magic"quote:Op zondag 5 januari 2020 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
In ruil voor een foto vertel ik je wel hoe het moet
Is doorgaans net iets stabieler idd. Maar goed, voor mij is dit primaquote:Op zondag 5 januari 2020 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom speel ik louter op de Xbox One X. Daar heb je altijd een flexibele 60fps op en speelt als een zonnetje
Ik kan ook andere dingen doen in ruil daar4quote:Op zondag 5 januari 2020 22:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zo graag wil ik het niet. Beeld je dan maar in dat er een gifje stond met "magic"
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Lekker werken morgen allemaal, ik slaap uit.
Fuck youquote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Nooit neuken, nooit meer werkenquote:
Nog wel ja, ik overdrijf een beetje.quote:
Wat 2020 van jequote:Op zondag 5 januari 2020 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog wel ja, ik overdrijf een beetje.
Teringhondquote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Hij zorgt voor ons en daarmee dus ook voor zijn kinderenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net als Haags alleen zorgt die ook niet voor zijn kinderen
Ja pfoeequote:Op maandag 6 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je zal wel moe zijn na 2 weken kerstvakantie
Kickje naar SOPquote:Op maandag 6 januari 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
O ook nog ff een stofzuiger kopen zo
Heb ik alquote:Op maandag 6 januari 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Jij hebt vaker vakanties dan mensen in het onderwijs dus ik snap dat jij er geen behoefte aan hebtquote:Op maandag 6 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je zal wel moe zijn na 2 weken kerstvakantie
Vorig jaar had ik maar 7 weken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt vaker vakanties dan mensen in het onderwijs dus ik snap dat jij er geen behoefte aan hebt
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 januari 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik maar 7 weken hoor.
Zoveel is dat toch niet? Met mijn vorig werkgever nam ik soms 13 weken in een jaar op.quote:
Ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 6 januari 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch niet? Met mijn vorig werkgever nam ik soms 13 weken in een jaar op.
NOOTMANS, vrind.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Beste wensen iedereen!!!
En een fijn 2020
Yooo haags, makkertquote:
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.quote:
Was prima.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.
En die van jou?
Bij ons was het vanaf 11 uur allemaal goed opgeklaard gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2020 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.
En die van jou?
Hier pas der volgende dagquote:Op maandag 6 januari 2020 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij ons was het vanaf 11 uur allemaal goed opgeklaard gelukkig
Top! laat geworden?quote:
Viel wel mee. Volgens mij lag ik er half 4 in.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier pas der volgende dag
[..]
Top! laat geworden?
Ah ja ik ook zoiets, dacht 4 uur... ook niet veel drank gehad. Netjes toch.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Viel wel mee. Volgens mij lag ik er half 4 in.
Ik drink sowieso nauwelijks dus dat zit wel snor.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja ik ook zoiets, dacht 4 uur... ook niet veel drank gehad. Netjes toch.
Same.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink sowieso nauwelijks dus dat zit wel snor.
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:57 schreef Rozevla het volgende:
Januari.
Mooiste tijd van het jaar.
Veel mensen deprie.
Hoop zelfmoord.
Heb je geen stofzuiger? Lekkere puinhoop zal het zijn bij jou danquote:Op maandag 6 januari 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
dwaasquote:Op maandag 6 januari 2020 16:12 schreef Rozevla het volgende:
Zin in een slaapfeestje van R. Kelly.
Lekker kontje knalle.![]()
Ti’s the season to be jolly
Fa la la la la la fuck my life
Ik heb volgende week een slaapfeestje bij een Franse uitwisselingschickquote:Op maandag 6 januari 2020 16:12 schreef Rozevla het volgende:
Zin in een slaapfeestje van R. Kelly.
Lekker kontje knalle.![]()
Ti’s the season to be jolly
Fa la la la la la fuck my life
Gewoon zeggen dat je naakt slaapt (wel horloge omhouden)quote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een slaapfeestje bij een Franse uitwisselingschick
S kapotquote:Op maandag 6 januari 2020 17:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb je geen stofzuiger? Lekkere puinhoop zal het zijn bij jou dan
Zij slaapt ook naakt toevallig. Alleen dan zonder horloge.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naakt slaapt (wel horloge omhouden)
Brengen je ouders je of ga je alleen?quote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij slaapt ook naakt toevallig. Alleen dan zonder horloge.
Die zullen raar op kijken als ze in de gezinsapp lezen dat ik bij een vrouw ga logeren.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Brengen je ouders je of ga je alleen?
Doe eens vriendelijkquote:Op maandag 6 januari 2020 17:25 schreef TTSS het volgende:
Hoe oud ben je Chevy? Hoop je op je ontmaagding ofzo?
41.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:25 schreef TTSS het volgende:
Vraag ik me ook wel eens af jaquote:Op maandag 6 januari 2020 17:25 schreef TTSS het volgende:
Staat gewoon in m'n profiel.quote:
14quote:Op maandag 6 januari 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker man meisje is 18 neem ik aan
21 helaasquote:Op maandag 6 januari 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker man meisje is 18 neem ik aan
16 is mijn jongste, toen was ik zelf 18.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind wel echt jammer dat ik die nooit gedaan heb en is nu te laat
Alsof ik dat ga lezenquote:
Lijkt me wel zo collegiaal.quote:
Nee, heb aangifte gedaan.quote:
Als de politie komt zit ze gewoon keurig in de kast verstopt hoorquote:
Ze lezen mee hč?quote:Op maandag 6 januari 2020 17:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als de politie komt zit ze gewoon keurig in de kast verstopt hoor
Lekker man.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hou ik liever privéquote:Op maandag 6 januari 2020 17:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker man.
Wat ga je allemaal in der steken ??
Echtquote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je die Franse lichtekooi wel gemeld dat vrouwen in NL maar een recht hebben en dat is het aanrecht???quote:
Echtquote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom weekendje duitsland Danquote:Op maandag 6 januari 2020 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je mij aan voor een leugenaarquote:Op maandag 6 januari 2020 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Echt
[..]
Kom weekendje duitsland Dan
Is legaal daar
Ik had goeie sjans daar toen ik op citytrip was ook
haha wtf Dimaquote:Op maandag 6 januari 2020 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Echt
[..]
Kom weekendje duitsland Dan
Is legaal daar
Ik had goeie sjans daar toen ik op citytrip was ook
Neequote:Op maandag 6 januari 2020 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie je mij aan voor een leugenaar
God.quote:
Da's weer iets te veel eer.quote:
Mooi en gevoelig nummerquote:
Die jongen heeft nog minder seks gehad dan jijquote:
Zo kom ik blijkbaar niet over. Begrijpelijkerwijs.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog minder seks gehad dan jij
Het zal je rolex zijnquote:Op maandag 6 januari 2020 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo kom ik blijkbaar niet over. Begrijpelijkerwijs.
Ik vond het ook wel een keer tijd worden HAHAHAquote:
Nummer nodig? Ik kan je suppliëren met zowel g als 14 jarigen maar als je snel genoeg bent moet een ballonnetje genoeg zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij?quote:
Te langquote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe lang ik droog sta gekkie
Uiteraardquote:
Dat klopt, daarom vraag ik het ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe lang ik droog sta gekkie
Daar laat ik me niet over uitquote:
Heb je al aandrang om buiten de pot te pissen of heb je gewoon een laag libido?quote:
Ik kom nooit buiten en heb antidepressivaquote:Op maandag 6 januari 2020 21:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb je al aandrang om buiten de pot te pissen of heb je gewoon een laag libido?
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten en heb antidepressiva
Hij kan toch fappen?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:56 schreef Cronometer het volgende:
Vrij lang man. Kom je 's nachts weleens spontaan klaar?
Ik heb ook lang haarquote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Cronometer het volgende:
Ik zou met Keanu Reeves meteen seksen denk ik, al mijn normen n waarden over boord gooiend, jezus wat is die man aantrekkelijk.
Ik heb een sterke kaak lijnquote:
K lijk op gokhan özen kom schatjequote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
DUDE ALS JE OP HEM LIJKT KOM IK NU NAAR JE TOE
Dima, toen ik nog in je weet wel woonde, heb ik je weleens gezien toen je heel schuchter naar de deka liep, oogcontact vermijdend. Hou maar op.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
K lijk op gokhan özen kom schatje
Hoe zie jij er eigenlijk uitquote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
DUDE ALS JE OP HEM LIJKT KOM IK NU NAAR JE TOE
Ja hoorrrrquote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dima, toen ik nog in je weet wel woonde, heb ik je weleens gezien toen je heel schuchter naar de deka liep, oogcontact vermijdend. Hou maar op.
Dik, vadsig en geen libido.quote:
Omdat je niet zo stom moet praten op FOK. Lekker stoer sikerim roepend, sanki ne.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja hoorrrr
En hoe is dat relevant op mijn post
Ufff ya sen Benim Kafami sikiyonquote:Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dik, vadsig en geen libido.
[..]
Omdat je niet zo stom moet praten op FOK. Lekker stoer sikerim roepend, sanki ne.
Bitch, jij kan een Turkse wijf niet eens aan. Hoe de fuck ga je een Friezin aan kunnen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ufff ya sen Benim Kafami sikiyon
Turkse wyfe altijd hoofdpijn amk
Die zijn gwn normaalquote:Op maandag 6 januari 2020 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch, jij kan een Turkse wijf niet eens aan. Hoe de fuck ga je een Friezin aan kunnen.
Ik ben een halve Hollandse, Turkse wijven zijn juist mierzoet en meegaand, hoogstens wat jaloers, omdat ze teveel series kijken.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die zijn gwn normaal
Niet van die gare kattewyfe
Ja dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben een halve Hollandse, Turkse wijven zijn juist mierzoet en meegaand, hoogstens wat jaloers, omdat ze teveel series kijken.
alles voor de pussy bro.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus
Ze lijden allemaal aan prensessyndroom
Fijn dat iedereen deze informatie nu heeft.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Cronometer het volgende:
Ik zou met Keanu Reeves meteen seksen denk ik, al mijn normen n waarden over boord gooiend, jezus wat is die man aantrekkelijk.
makkelijker als ze niet nuchter isquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe mij maar gewoon een nuchtere blonde friezin
Langer dan een weekquote:Op maandag 6 januari 2020 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanneer is het te lang?
<3 maanden of langer?
Turkse chicks zijn wel cute soms, maar ik begreep dat ze erg harig zijn dus hiį sevgilim.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ufff ya sen Benim Kafami sikiyon
Turkse wyfe altijd hoofdpijn amk
LedGenotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:08 schreef Solotovski het volgende:
Gvd nieuwe verlichting op kantoor. Waardeloos, hoe fel. Gelukkig heb ik m'n zonnebril bij me
jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef Cachie het volgende:
Wel jammer dat het hier nog steeds zo uitgestorven is.
VRIENDIN!quote:
1ntje op tinder.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Te weinig leuke vrouwen om mee te tsjatten. Zitten allemaal in discord lijkt het
Oh jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:30 schreef Solotovski het volgende:
@:ggmm waar blijft mijn tagje voor beste KLB mod van 2019?
En vooral waar blijft die van Haags voor slechtste KLB mod van 2019?
Doe niet zo interessant en plak die tag erop.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
dat zou ik nog doen
Als ik tijd heb!
Niet te vroeg juichen vriend. R&P zit bomvol voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1ntje op tinder.
Maar die is al van mij
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
dat zou ik nog doen
Als ik tijd heb!
Mensen die vragen worden...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijn
Klopt. Maar alles lijkt erop te duiden dat dit een succes gaat worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen vriend. R&P zit bomvol voorbeelden
Je zult toch meer op mij moeten lijken vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijn
Dat is meer moeite dan je denkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant en plak die tag erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |