LedGenotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:08 schreef Solotovski het volgende:
Gvd nieuwe verlichting op kantoor. Waardeloos, hoe fel. Gelukkig heb ik m'n zonnebril bij me
jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef Cachie het volgende:
Wel jammer dat het hier nog steeds zo uitgestorven is.
VRIENDIN!quote:
1ntje op tinder.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Te weinig leuke vrouwen om mee te tsjatten. Zitten allemaal in discord lijkt het
Oh jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:30 schreef Solotovski het volgende:
@:ggmm waar blijft mijn tagje voor beste KLB mod van 2019?
En vooral waar blijft die van Haags voor slechtste KLB mod van 2019?
Doe niet zo interessant en plak die tag erop.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
dat zou ik nog doen
Als ik tijd heb!
Niet te vroeg juichen vriend. R&P zit bomvol voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1ntje op tinder.
Maar die is al van mij
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
dat zou ik nog doen
Als ik tijd heb!
Mensen die vragen worden...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijn
Klopt. Maar alles lijkt erop te duiden dat dit een succes gaat worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen vriend. R&P zit bomvol voorbeelden
Je zult toch meer op mij moeten lijken vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je mij nog steeds geen mod hebt gemaakt? Had nu wel al een keer verwacht blauw te zijn
Dat is meer moeite dan je denkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant en plak die tag erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |