Kickje naar SOPquote:Op maandag 6 januari 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
O ook nog ff een stofzuiger kopen zo
Heb ik alquote:Op maandag 6 januari 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
O ook nog ff een stofzuiger kopen zo
Jij hebt vaker vakanties dan mensen in het onderwijs dus ik snap dat jij er geen behoefte aan hebtquote:Op maandag 6 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je zal wel moe zijn na 2 weken kerstvakantie
Vorig jaar had ik maar 7 weken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt vaker vakanties dan mensen in het onderwijs dus ik snap dat jij er geen behoefte aan hebt
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 januari 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik maar 7 weken hoor.
Zoveel is dat toch niet? Met mijn vorig werkgever nam ik soms 13 weken in een jaar op.quote:
Ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 6 januari 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch niet? Met mijn vorig werkgever nam ik soms 13 weken in een jaar op.
NOOTMANS, vrind.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Beste wensen iedereen!!!
En een fijn 2020
Yooo haags, makkertquote:
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.quote:
Was prima.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.
En die van jou?
Bij ons was het vanaf 11 uur allemaal goed opgeklaard gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2020 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker rustig wel eigenlijk. Weinig vuurwerk gezien omdat mist helaas.
En die van jou?
Hier pas der volgende dagquote:Op maandag 6 januari 2020 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij ons was het vanaf 11 uur allemaal goed opgeklaard gelukkig
Top! laat geworden?quote:
Viel wel mee. Volgens mij lag ik er half 4 in.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier pas der volgende dag
[..]
Top! laat geworden?
Ah ja ik ook zoiets, dacht 4 uur... ook niet veel drank gehad. Netjes toch.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Viel wel mee. Volgens mij lag ik er half 4 in.
Ik drink sowieso nauwelijks dus dat zit wel snor.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja ik ook zoiets, dacht 4 uur... ook niet veel drank gehad. Netjes toch.
Same.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink sowieso nauwelijks dus dat zit wel snor.
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:57 schreef Rozevla het volgende:
Januari.
Mooiste tijd van het jaar.
Veel mensen deprie.
Hoop zelfmoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |