Ik wil sowieso niks vragen aan de god waar die mensen in geloven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef Kopiko het volgende:
WAT WIL JIJ AAN GOD VRAGEN?
Uuh.. als die van De Breij langskomt, mag ik dan bij U?
Amstelquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beeldmateriaal is ook goed om dingen te showen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het niet leuk dat je deze foto van mij deeltquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beeldmateriaal is ook goed om dingen te showen.
[ afbeelding ]
quote:
Als-ie zou bestaan zou ik hem/haar best iets willen vragen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niks vragen aan de god waar die mensen in geloven.
Jezus die cameltoequote:
ik drink het zelf niet dus zal mij een worst zijnquote:
manmanmanquote:
ik heb bewust gewacht zodat je niet kon zien dat jij een autochtone man bent van rond de 50quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je deze foto van mij deelt
Pino111.quote:
Als de christelijke god bestaat zou ik eerst vragen waarom hij zo'n lul is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als-ie zou bestaan zou ik hem/haar best iets willen vragen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb bewust gewacht zodat je niet kon zien dat jij een autochtone man bent van rond de 50
Zeker waar. (En metal dat stijgt is ook geen trendbreuk.)quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar alles wat niet Nederlandstalig/Engelstalig of oud is heeft het sowieso lastig. Dat is niet echt een trendbreuk. Net als dat sommige uitvoerenden er met steeds meer nummers inkomen.
Ben je niet thuis?quote:
Inderdaad.quote:
Vrijwillig of?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ffies nog maar, zometeen terug naar Sweet lake
Neem het heft in eigen hand.quote:
Zo zijn er wel meer nummers in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Niet eens in de top 100. :[
Had minstens top-50 moeten zijn.
Donderdag DELA maar eens bellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef Ferdo het volgende:
het einde nadert nu echt met rasse schreden.
Zwaai je even naar Weesp dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, Almere werk ik, en daar woon ik
Goede samenvatting van de top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen genieten van geweldige muziek, en daarnaast van Queen
mwah twijfel of ik komend klein uurtje nog iets tapquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want anders ben je vanavond hyper?
Bronstige hengsten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
Heuj, nu gaat het los met vuurwerk hier.
Paarden aan de overkant van de straat helemaal overstuur
Potverdomme.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer nummers in de lijst.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier had Citizen Erased kunnen staan!!
Hey Vulture! Welkom!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Goodmorning from NY City. Ik luister weer even mee tijdens het wakker worden
Pics?quote:
Wat denk je, gaat Dolly top 100 halen? Hoogste Engelstalige solovrouw gaat ze net niet redden, Amy zal er nog wel ruim boven zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want anders ben je vanavond hyper?
Mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Als de trend zich doorzet, staat Knights of Cydonia volgend jaar als hoogste van Muse.
Hier had Shalalie van Zwieneke kunnen staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hier had Citizen Erased kunnen staan!!
Mogge, hier duurt het jaar nog amper 11 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Goodmorning from NY City. Ik luister weer even mee tijdens het wakker worden
Bijna zelf op gestemd maar ben dit jaar voor Time is Running Out gegaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Als de trend zich doorzet, staat Knights of Cydonia volgend jaar als hoogste van Muse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |