SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Of Poison met Fallen Angel of Nothing but a good timequote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef Kyran het volgende:
Hier had ook (alweer) Motley Crue kunnen staan met Kickstart My Heart ..... of op z'n minst Dr. Feelgood
Grappig. Tante van mn vriendin heeft een huis in Albir (en verhuurt er ook nog 4). Maffe plek met een Nederlandse snackbar met patatje joppiesaus en een kroeg waar RTL 7 op staatquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef Cee het volgende:
Je hart is zo dicht bij me, maar het klopt niet.
Dat kunnen we dus ook wel los laten voor de rest van dit jaarquote:
Dat is wel heel optimistisch. Dit is pas topic 229!quote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef Strani het volgende:
Sorry. Ik had 'Onderweg naar 2020' als TT gekozen.
Bah.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Poppejans het volgende:
Je kent m'n stem niet
Wie je bent is wat je nu ziet,
Wil je dansen met illusies in gedaGGten
Niets stiekems aanquote:
Het (hij?) komt akelig dichtbij zo.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik leer net dat Bugno en ik maar globaal 4km uit elkaar wonen
Mag jij raden waar ik vandaag m'n koffie dronk en waar ik morgen m'n patat haalquote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig. Tante van mn vriendin heeft een huis in Albir (en verhuurt er ook nog 4). Maffe plek met een Nederlandse snackbar met patatje joppiesaus en een kroeg waar RTL 7 op staat
Met het tempo van gistern redden we dat makkelijkquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus ook wel los laten voor de rest van dit jaar
Op zich maar een topic of 3 á 4.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus ook wel los laten voor de rest van dit jaar
quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Poppejans het volgende:
Je kent m'n stem niet
Wie je bent is wat je nu ziet,
Wil je dansen met illusies in gedaGGten
We halen het wel hoor!quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch. Dit is pas topic 229!
FTFYquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die versie van Lil Kleine is een schande voor de muziekindustrie.
Ik ook, niets stiekems aan!quote:
Toen gingen we op 31 echt ongelooflijk hard, het enige wat zou kunnen helpen is als veel mensen relatief laat nog posten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met het tempo van gistern redden we dat makkelijk
Ligt aan vannacht dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op zich maar een topic of 3 á 4.
Dat was gewoon een verkrachting. Normaal word je daar voor vervolgd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die versie van Lil Kleine is een schande voor de muziekindustrie.
Als ik een top 500 NL-talig zou moeten maken staat ie er wel in.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stemt hier op ? zijn daar statistieken van ?
Hahaha, je hebt vast een Nlse vrouw dan? Geinig man, weet precies hoe t daar uitziet. ZeroZero is mn favoriete restaurant daar, met de man met t grassprietjespakquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag jij raden waar ik vandaag m'n koffie dronk en waar ik morgen m'n patat haal
dit is geen guilty pleasure. Onderwerg is een fantastisch nummerquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef peaceman het volgende:
dit is echt een guilty pleisure voor mij![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stemt hier op ? zijn daar statistieken van ?
Lil kleine is als gabber Piet vroeger, toch? Gewoon een karikatuur, toch?quote:
Lil Kleinequote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke josti had hier ook alweer een remake van gemaakt?
Ik heb dit jaar voor het eerst geen bijzondere dingen dus ik zal mijn best doen,quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen gingen we op 31 echt ongelooflijk hard, het enige wat zou kunnen helpen is als veel mensen relatief laat nog posten.
Lil kleinequote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was gewoon een verkrachting. Normaal word je daar voor vervolgd.
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.quote:
proost!quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik heb het huis voor mezelf. De alcohol gaat vloeien!
Op een mooie avond!
Proost, hier ook nuquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Genietonquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Ik doe meequote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.
Nee, dan weer geen Nederlandse vrouwquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt vast een Nlse vrouw dan? Geinig man, weet precies hoe t daar uitziet. ZeroZero is mn favoriete restaurant daar, met de man met t grassprietjespak
Genieten met een zachte Gquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Hey man, alles goed weer n beetje?quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kwam hier nog even om te zeggen dat dit nummer stemlijstgenot is
Ik ben sowieso nog wel tijdje wakker, want genotquote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Dat gaat nooit meer écht over toch?quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Cee het volgende:
Dust in the wind en Against all odds, dat waren een jaar of 20 geleden mijn favoriete nummers.
Dan verdient het niet zo’n hoge plek.quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hejoo, een liedje wat ik een beetje redelijk op gitaar kan
Die man die daar altijd staat te zingen, met zn kale koppie haha ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dan weer geen Nederlandse vrouw
Als je grassprietjes zegt, bedoel je dan marijuanablaadjes? Want die ken ik wel
Gaat lekker! De afleiding met de vriendin helpt heel ergquote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey man, alles goed weer n beetje?
Nee, Carry On Wayward Son op 1079quote:
Dat had ik onthouden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gaat lekker! De afleiding met de vriendin helpt heel erg
quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Nizno het volgende:
Abel gehoord, telefoon wegleggen en nu echt slapen.
BAASquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Trustequote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Nizno het volgende:
ah gelukkig!quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, Carry On Wayward Son op 1079
Nee, maar ze zouden in een all time lijstje nu wel in het rechterrijtje staan bij mij.quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer écht over toch?
WAT.EEN.UUR.quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Cee het volgende:
Dust in the wind en Against all odds, dat waren een jaar of 20 geleden mijn favoriete nummers.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
Hier zou ik op kunnen stemmen. Prachtnummer.
Volendam is eigenlijk ook al een beetje buitenland he.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
soort buitenlandse Nick en Simon ?
ik ben je zoon helemaal nietquote:
Eten en zwetenquote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
BAASIk moet morgen dus acte de presence geven op een familiebijeenkomst, maar ik heb me neergelegd bij kegelgenot en brakheid. Gelukkig zijn er tig sranang hapjes om het te maskeren. Hele dag eten morgen
Irritant, dat is het. En dat heeft Aspinall vooral aan zichzelf te wijtenquote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall faalt weer om zn eigen set te houden, en Van Gerwen meteen raak op de dubbel
wat een treurige mededelingquote:
Nooooooo heb ik Abel gemist??quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker man!quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
BAASIk moet morgen dus acte de presence geven op een familiebijeenkomst, maar ik heb me neergelegd bij kegelgenot en brakheid. Gelukkig zijn er tig sranang hapjes om het te maskeren. Hele dag eten morgen
Jaquote:
Had die juist hoger verwacht dan deze. South Park Guitar Hero-genot.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, journalist.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall faalt weer om zn eigen set te houden, en Van Gerwen meteen raak op de dubbel
Jawel. Forever Autumn, heb ik gehoordquote:
Je moet nog 24 uur en 45 minuten volhouden.quote:
beetje info voor de mensen hier, stukje service naar de Fokkerquote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, journalist.
Same. M'n vrouw is er dit jaar voor het eerst een beetje aan gewend. Volgens jaar is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik maak er een traditie van om de laatste week van het jaar weinig te slapen, veel te drinken, melancholisch terug te kijken en 1 januari goed te beginnen.
Moeilijk jongen, moeilijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga morgen weer ff gitaar spelen, Dust in the windgenot
Im with you on this. Qua Live kon ik t ook prima met je vindenquote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit komt qua lelijkheid in de buurt van Music.
Auto -> berm
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
beetje info voor de mensen hier, stukje service naar de Fokker
Ach ja, je bent er nu tochquote:
Ik welquote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Im with you on this. Qua Live kon ik t ook prima met je vinden
Het ging al redelijk goed moet ik zeggenquote:
Mijn vrouw zal er nooit aan wennen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Same. M'n vrouw is er dit jaar voor het eerst een beetje aan gewend. Volgens jaar is het helemaal duidelijk.
Wel mee eens ja, al hoor ik 'm dus wel best vaak in het lijstjesseizoen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef peaceman het volgende:
als je deze niet te vaak hoort is ie prima te doen
Als je de Top 2000 al langer volgt is dat feitelijk onmogelijk. Niet dat het zo goed is trouwens.quote:
Je houdt geen auto meer over.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Auto -> berm
Ja! Gezelligquote:
eerder vandaag zat ik blauwverlichte treinenquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was.
Valt best wel mee volgens mij, vind je een prima gozerquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Terwijl ik 'm morgen nog wel nodig heb.quote:
Dan heeft het weinig indruk gemaakt, mocht ik het al ooit eens gehoord hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als je de Top 2000 al langer volgt is dat feitelijk onmogelijk. Niet dat het zo goed is trouwens.
Mijn vrouw vind a gogo boomergerommel in de marge.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn vrouw zal er nooit aan wennen.
Die voelt zich dan gepasseerd.
1 januari gaan we weer samen agogo’s kijken
Exact dit. Ik zocht de juiste woorden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Auto -> berm
Dat is 'm jaquote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die man die daar altijd staat te zingen, met zn kale koppie haha ja.
boeren!quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoort ook op 31 december op een christelijk tijdstip.
Wat komt er allemaal voor in de plaats?
Een hoop matige baggerquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Bedenkelijkquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
eerder vandaag zat ik blauwverlichte treinen
Wel een mooi liedjequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel echt zo'n plaat die je buiten lijstjes letterlijk nooit hoort.
Metallica, heel veel Metallica.quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Welke heb je links en welke rechts?quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat ik nu zulke bakkebaarden heb.
[ afbeelding ]
Davina Michelle maakt betere muziek volgens de lijst der lijstenquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Het klopte nietquote:
Geinig! Woon je ook op de heuvel daar dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'm jaHij heeft volgens mij een hele serie rare pakken.
Het is inderdaad best een aparte plek, dit. Maar ik heb 'het echte Spaanse leven' al zo'n 17 jaar gedaan, en tussendoor ook nog twee jaar af en aan in Bogotá gewoond. Ik kreeg steeds meer behoefte aan een wat Nederlandse omgeving maar terug naar Nederland was wat overdreven, dus prima oplossing zo
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind a gogo boomergerommel in de marge.
Nog iets groter dan rechts en dan aan beide kanten hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Welke heb je links en welke rechts?
Danny Veraquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Normaalquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica, heel veel Metallica.
Queen, heel veel Queen.
Adele, heel veel Adele
nog wat Coldplay
En al die meuk van Normaal.
Bieding begint zoquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef jrwl het volgende:
ik verhoog mijn stem voor Worn Down Piano naar 8,5
QOTSA FF NIRVANAquote:
Yep!quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geinig! Woon je ook op de heuvel daar dan?
Jammer dat Bout niet ook in de groep zit.quote:
De eerste editie is ook geen beste graadmeter hoor. Toen waren boomers nog te jong om naar Radio 2 te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?
Het bieden is toch al geweest?quote:
Oke ik beken. Dat is mijn guilty pleasure.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef jrwl het volgende:
doet me denken aan die heerlijke Gaia - Valensia![]()
Wij delen alleen een liefde voor eten (beiden niet #viesdik), zij zegt structureel waar dan ook: Doe even lekker wat top-40quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!
Ik heb een mooie van White Lies leren kennen door haar vandaag!
Dan is het ineens wel goed.quote:
Ik wil het deksel van de piano dichtslaan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja vind het altijd moeilijk te zeggen wat ik hier van vind
Hahaha oke funny, dan is de kans groot dat ik je weleens ben tegengekomen of langs je huis gelopenquote:
Wat vind jij van de foo fightersquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat Bout niet ook in de groep zit.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat Bout niet ook in de groep zit.
ciaoquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
voor wie ik niet meer zie morgen, een fijne jaarwisseling
Liep beetje achter hier, internetradio. Maar dan moet ik weer eens refreshenquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het bieden is toch al geweest?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
Ik heb alleen op QotSA gestemd, maar op gaan met de stroom.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb alleen nirvana er niet op staan van die 3
Snap ik, ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De eerste editie is ook geen beste graadmeter hoor. Toen waren boomers nog te jong om naar Radio 2 te luisteren.
ga ervandoor
ga ervandoor
Niet meer zie, HA! Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
ga ervandoor
ga ervandoor
Slaapwel man!quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
Dat zou heel goed kunnen danquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha oke funny, dan is de kans groot dat ik je weleens ben tegengekomen of langs je huis gelopen
Als liefhebber van symfonische metal zou je hier toch wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen.quote:
Boomers zijn nu juist 60-80 he ?quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De eerste editie is ook geen beste graadmeter hoor. Toen waren boomers nog te jong om naar Radio 2 te luisteren.
Gewoon vol op de vingers en dan nog een klap in het gezicht met de vlakke hand.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het deksel van de piano dichtslaan.
tot morgenquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
https://www.pino112.nl/top2000/altijd.phpquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?
Ik ging verder met de songtekst van Onderwegquote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blauwe lampen heb ik nog in geen trein gezien
Kon ik ooit goed hebben, maar vind ik nu niet meer zo boeiend.quote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij van de foo fighters
Slaap ze!quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
Trustequote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ga ervandoor
Ik hou wel van muziek solo's maar dit piano gejengel maakt me nerveusquote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als liefhebber van symfonische metal zou je hier toch wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen.
ga ervandoor
Nee dat nummer komt nog.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Davina Michelle maakt betere muziek volgens de lijst der lijsten
De Breij.quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Valt mee dat er uit de originele top 100 nog niks de lijst uit isquote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/altijd.php
Ik gok bonus papaquote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand Dinges in je telefoon noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |