Terwijl ik 'm morgen nog wel nodig heb.quote:
Dan heeft het weinig indruk gemaakt, mocht ik het al ooit eens gehoord hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als je de Top 2000 al langer volgt is dat feitelijk onmogelijk. Niet dat het zo goed is trouwens.
Mijn vrouw vind a gogo boomergerommel in de marge.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn vrouw zal er nooit aan wennen.
Die voelt zich dan gepasseerd.
1 januari gaan we weer samen agogo’s kijken
Exact dit. Ik zocht de juiste woorden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit komt qua lelijkheid in de buurt van Music.
Auto -> berm
Dat is 'm jaquote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die man die daar altijd staat te zingen, met zn kale koppie haha ja.
boeren!quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoort ook op 31 december op een christelijk tijdstip.
Wat komt er allemaal voor in de plaats?
Een hoop matige baggerquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Bedenkelijkquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
eerder vandaag zat ik blauwverlichte treinen
Wel een mooi liedjequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel echt zo'n plaat die je buiten lijstjes letterlijk nooit hoort.
Metallica, heel veel Metallica.quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Welke heb je links en welke rechts?quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat ik nu zulke bakkebaarden heb.
[ afbeelding ]
Davina Michelle maakt betere muziek volgens de lijst der lijstenquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Het klopte nietquote:
Geinig! Woon je ook op de heuvel daar dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'm jaHij heeft volgens mij een hele serie rare pakken.
Het is inderdaad best een aparte plek, dit. Maar ik heb 'het echte Spaanse leven' al zo'n 17 jaar gedaan, en tussendoor ook nog twee jaar af en aan in Bogotá gewoond. Ik kreeg steeds meer behoefte aan een wat Nederlandse omgeving maar terug naar Nederland was wat overdreven, dus prima oplossing zo
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind a gogo boomergerommel in de marge.
Nog iets groter dan rechts en dan aan beide kanten hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Welke heb je links en welke rechts?
Danny Veraquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Normaalquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica, heel veel Metallica.
Queen, heel veel Queen.
Adele, heel veel Adele
nog wat Coldplay
En al die meuk van Normaal.
Bieding begint zoquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef jrwl het volgende:
ik verhoog mijn stem voor Worn Down Piano naar 8,5
QOTSA FF NIRVANAquote:
Yep!quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geinig! Woon je ook op de heuvel daar dan?
Jammer dat Bout niet ook in de groep zit.quote:
De eerste editie is ook geen beste graadmeter hoor. Toen waren boomers nog te jong om naar Radio 2 te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?
Het bieden is toch al geweest?quote:
Oke ik beken. Dat is mijn guilty pleasure.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef jrwl het volgende:
doet me denken aan die heerlijke Gaia - Valensia![]()
Wij delen alleen een liefde voor eten (beiden niet #viesdik), zij zegt structureel waar dan ook: Doe even lekker wat top-40quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!
Ik heb een mooie van White Lies leren kennen door haar vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |