Jaquote:
Had die juist hoger verwacht dan deze. South Park Guitar Hero-genot.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, Carry On Wayward Son op 1079
Je zit in het verkeerde topic, journalist.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall faalt weer om zn eigen set te houden, en Van Gerwen meteen raak op de dubbel
Jawel. Forever Autumn, heb ik gehoordquote:
Je moet nog 24 uur en 45 minuten volhouden.quote:
beetje info voor de mensen hier, stukje service naar de Fokkerquote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, journalist.
Same. M'n vrouw is er dit jaar voor het eerst een beetje aan gewend. Volgens jaar is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik maak er een traditie van om de laatste week van het jaar weinig te slapen, veel te drinken, melancholisch terug te kijken en 1 januari goed te beginnen.
Moeilijk jongen, moeilijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga morgen weer ff gitaar spelen, Dust in the windgenot
Im with you on this. Qua Live kon ik t ook prima met je vindenquote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit komt qua lelijkheid in de buurt van Music.
Auto -> berm
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
beetje info voor de mensen hier, stukje service naar de Fokker
Ach ja, je bent er nu tochquote:
Ik welquote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Im with you on this. Qua Live kon ik t ook prima met je vinden
Het ging al redelijk goed moet ik zeggenquote:
Mijn vrouw zal er nooit aan wennen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Same. M'n vrouw is er dit jaar voor het eerst een beetje aan gewend. Volgens jaar is het helemaal duidelijk.
Wel mee eens ja, al hoor ik 'm dus wel best vaak in het lijstjesseizoen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef peaceman het volgende:
als je deze niet te vaak hoort is ie prima te doen
Als je de Top 2000 al langer volgt is dat feitelijk onmogelijk. Niet dat het zo goed is trouwens.quote:
Je houdt geen auto meer over.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit komt qua lelijkheid in de buurt van Music.
Auto -> berm
Ja! Gezelligquote:
eerder vandaag zat ik blauwverlichte treinenquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was.
Valt best wel mee volgens mij, vind je een prima gozerquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |