Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind a gogo boomergerommel in de marge.
Nog iets groter dan rechts en dan aan beide kanten hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Welke heb je links en welke rechts?
Danny Veraquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoort ook op 31 december op een christelijk tijdstip.
Wat komt er allemaal voor in de plaats?
Haten op Normaalquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica, heel veel Metallica.
Queen, heel veel Queen.
Adele, heel veel Adele
nog wat Coldplay
En al die meuk van Normaal.
Bieding begint zoquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef jrwl het volgende:
ik verhoog mijn stem voor Worn Down Piano naar 8,5
QOTSA FF NIRVANAquote:
Yep!quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geinig! Woon je ook op de heuvel daar dan?
Jammer dat Bout niet ook in de groep zit.quote:
De eerste editie is ook geen beste graadmeter hoor. Toen waren boomers nog te jong om naar Radio 2 te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft er iemand een lijst waar de hele top 100 van editie 1 nu staat? Al nummers die helemaal niet in de lijst staan?
Het bieden is toch al geweest?quote:
Oke ik beken. Dat is mijn guilty pleasure.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef jrwl het volgende:
doet me denken aan die heerlijke Gaia - Valensia![]()
Wij delen alleen een liefde voor eten (beiden niet #viesdik), zij zegt structureel waar dan ook: Doe even lekker wat top-40quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh, dat delen we gelukkig wel. De liefde voor muziek!
Ik heb een mooie van White Lies leren kennen door haar vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |