Lil kleinequote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was gewoon een verkrachting. Normaal word je daar voor vervolgd.
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.quote:
proost!quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik heb het huis voor mezelf. De alcohol gaat vloeien!
Op een mooie avond!
Proost, hier ook nuquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Genietonquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Ik doe meequote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.
Nee, dan weer geen Nederlandse vrouwquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt vast een Nlse vrouw dan? Geinig man, weet precies hoe t daar uitziet. ZeroZero is mn favoriete restaurant daar, met de man met t grassprietjespak
Genieten met een zachte Gquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Op een mooie avond!
Hey man, alles goed weer n beetje?quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kwam hier nog even om te zeggen dat dit nummer stemlijstgenot is
Ik ben sowieso nog wel tijdje wakker, want genotquote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een verschil maken. Ik wil mijn slaap best iets opofferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |