quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Poppejans het volgende:
Je kent m'n stem niet
Wie je bent is wat je nu ziet,
Wil je dansen met illusies in gedaGGten
We halen het wel hoor!quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch. Dit is pas topic 229!
FTFYquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die versie van Lil Kleine is een schande voor de muziekindustrie.
Ik ook, niets stiekems aan!quote:
Toen gingen we op 31 echt ongelooflijk hard, het enige wat zou kunnen helpen is als veel mensen relatief laat nog posten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met het tempo van gistern redden we dat makkelijk
Ligt aan vannacht dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op zich maar een topic of 3 á 4.
Dat was gewoon een verkrachting. Normaal word je daar voor vervolgd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die versie van Lil Kleine is een schande voor de muziekindustrie.
Als ik een top 500 NL-talig zou moeten maken staat ie er wel in.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stemt hier op ? zijn daar statistieken van ?
Hahaha, je hebt vast een Nlse vrouw dan? Geinig man, weet precies hoe t daar uitziet. ZeroZero is mn favoriete restaurant daar, met de man met t grassprietjespakquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag jij raden waar ik vandaag m'n koffie dronk en waar ik morgen m'n patat haal
dit is geen guilty pleasure. Onderwerg is een fantastisch nummerquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef peaceman het volgende:
dit is echt een guilty pleisure voor mij![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stemt hier op ? zijn daar statistieken van ?
Lil kleine is als gabber Piet vroeger, toch? Gewoon een karikatuur, toch?quote:
Lil Kleinequote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke josti had hier ook alweer een remake van gemaakt?
Ik heb dit jaar voor het eerst geen bijzondere dingen dus ik zal mijn best doen,quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen gingen we op 31 echt ongelooflijk hard, het enige wat zou kunnen helpen is als veel mensen relatief laat nog posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |