SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
291 ken je welquote:Op maandag 30 december 2019 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
300 Black Hole Sun Soundgarden
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze
298 De Vlieger André Hazes![]()
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker![]()
296 Kashmir Led Zeppelin![]()
295 Back In Black AC/DC![]()
294 Baba O'Riley The Who![]()
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi![]()
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones
291 4:33
ik zou het bed niet meer uit komen als ik Jutta in huis hadquote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elke dag Jutta uit elkaar trekken en nog zo mad. Some want it all
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfdquote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elke dag Jutta uit elkaar trekken en nog zo mad. Some want it all
Welke? Ik gok Baba.quote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef houdjemond het volgende:
Straks nog stemplaat en dan slapen denk
quote:Op maandag 30 december 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Stijg/daal-stats:De Peel in de watte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gestyleerde viking.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfd
Serieus? Ik was van plan om vannacht weer tot diep in de nacht te gaan drunkposten.quote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef houdjemond het volgende:
Straks nog stemplaat en dan slapen denk
Vast zo'n "Oh ja" plaatquote:
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfd
Prachtige songquote:
weet ik wel zeker, je hebt het vast al eerder gehoordquote:
@Rellende_Rotscholier en ik zijn streng tegen schaatstalk in dit topic.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Da's werkelijk onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma.
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus? Ik was van plan om vannacht weer tot diep in de nacht te gaan drunkposten.
Ik woon 4 hoog en elke 5 minuten schiet een vuurpijl de hemel inquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie en vuurwerk op straat eigenlijk?
morgenavondquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
was gisteren ergerquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Valt erg mee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een extreme inteeltbende daarquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Er wordt wel geknald hier in de buurt, maar heb er als ik de radio aan heb met vrij goede geluidssetting er niet last van.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Proost.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en ik zijn streng tegen schaatstalk in dit topic.
Mexicanobokkerquote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Ik hoor amper wat, maar ja dat was vorig jaar 31-12 24.00 1-1 00.00 ook zoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Alvast proost!quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Vandaag een stuk rustiger dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Won't you cum, won't you cuuuumquote:
Hier alles prima. En daar?quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% meequote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ze zijn al goed wat geld aan het verbrassenquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Lijkt wel Beiroet 1986 hierquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom met saaie familie?quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Schaatsters zijn per definitie niet geil, want ze doen aan schaatsen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomo
Iemand uit Kampen gespot?quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% mee
Kapot ruk, daarom ook zo gesloopt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Verkapte bigstaropmerking dit.quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.
Terecht zo hoogquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat dit erg hoog staat.
Mag dat?
iedereen heeft recht op mijn mening iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
ja, want het is geen Spoonman.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Mensen mogen onware dingen zeg. Dus ja. Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Vorige week nog naar een bandje uit Kampen geweest.quote:
Temple of the Dogquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb pas na Chris' dood Temple of the DOg ontdekt. Dat is pas
Een mooie bruine sterquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Tegenwoordig is het hip de zon ook daar te laten komen waar die anders nooit schijnt dus
[ afbeelding ]
ik zag alleen een meisje van jouw leeftijd in t rood....quote:
Is Weesp zo’n tokkiestad dan?quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kapot ruk, daarom ook zo gesloopt.
Wat is ditquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Tegenwoordig is het hip de zon ook daar te laten komen waar die anders nooit schijnt dus
[ afbeelding ]
Ja. Het is nl best een goed nummer. Dan mag dat.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Die zijn ondertussen veel te jong voor je hoor, je bent geen 15 meer.quote:
Volgens mij is Fylax nog steeds 12.quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen veel te jong voor je hoor, je bent geen 15 meer.
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Nizno het volgende:
ow god die drie pubers met dat kussentje fylax???
Slagerij?quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week nog naar een bandje uit Kampen geweest.
Hier staan ze allebei aan.quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben inmiddels bij mijn ouders
En hier staat darten aan en de radio uit
oke ik weet dat je jong bent maar die zijn amper 13 joh!!quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsters zijn per definitie niet geil, want ze doen aan schaatsen.
En dat is geen sport.
Al de hele week TV mute + radio aan.quote:
Pedofylax.quote:
Uit je testament halen die boomers.quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
ik zou weer teruggaanquote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
GODSAMMEquote:
Ga zielig kijken,quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
Haha, nee, Stone in Egypt!quote:
neejohhhh dat kan echt nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ik weet dat je jong bent maar die zijn amper 13 joh!!
Ik heb het hier niet voor het zeggen hequote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al de hele week TV mute + radio aan.
Gewoon een oortje in doen op je telefoon.quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
Koptelefoon?quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
Bohhh klopt wat tegen de tafel hierquote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok.
Dat is ook geen gemisquote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pussycat en Haevn staan niet in de lijst...
Een hardnekkige kern.. Nouja, laat maar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is Weesp zo’n tokkiestad dan?
Wat ordinair.quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok.
oke misschien als ik tegen de tv aan ga staan dan ze 14 zijn maar echt niet meerderjarig of iets dat daar op lijktquote:Op maandag 30 december 2019 21:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
neejohhhh dat kan echt nietsowieso ouder
Denk niet dat de rechter dat als bewijs accepteertquote:Op maandag 30 december 2019 21:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
neejohhhh dat kan echt nietsowieso ouder
Met z'n brief vol met poeder..quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg we ook nog Hazes met wat wiet voor zijn moeder die hoog in de hemel chillt.
rode shirtsquote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Nu zit ik op tv te zoeken naar rode meisjes.
Ik kan deze tekst toch niet verstaan.
Limburgers moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rowwen Heze is niet bijster stijlvol inderdaad.
Hij heeft wat wiet voor zijn moeder, want van heroïne slaat ze op tilt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met z'n brief vol met poeder..
en de Boeren!quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
144 plekken, dat is in deze regionen echt teringveel.
Komt allemaal door Peter R.
Die vroeg alleen om Vlinder.quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miss Pippie in bed zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Nu zit ik op tv te zoeken naar rode meisjes.
Ik kan deze tekst toch niet verstaan.
Allebei? Radio aan en dartsen zachtjes ernaast!quote:Op maandag 30 december 2019 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet voor het zeggen he
Die vlieger gaat voor dit nummer niet opquote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
stond die vlieger maar in de fikquote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor dit nummer niet op
Het liefst ook tegen ons.quote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Limburgers moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nog niet. Die klaagt altijd dat ze moe is en gaat vervolgens om half twee slapenquote:
Sowquote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef alopio het volgende:
Kut Limburgers
Stelletje imitatie belgen, nep duitsers, uitgepoepte brabanders
L1 radioquote:
Wat is dan een andere verklaring dat alles van Rowwen ontzettend stijgt?quote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor dit nummer niet op
Mja, voor deze is het niet zo’n rampquote:Op maandag 30 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
omdat je het niet verstaat bedoel je?!quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Zorro het volgende:
Vergeleken met het volgende nummer is dit geniaal en briljant.
Gewoon een mash-up van dit en die vlieger, is het wel 2 keer zo kut maar duurt het maar 2 keer zo kort.quote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond die vlieger maar in de fik
quote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Om een gifje van jouw te gebruiken..
[ afbeelding ]
Waas voor je ogen?quote:
Hazes heeft idd een flink spraakgebrek.quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat je het niet verstaat bedoel je?!
Sorry, wilde even woordgrapje maken naar t volgende nr.quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dan een andere verklaring dat alles van Rowwen ontzettend stijgt?
quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog niet. Die klaagt altijd dat ze moe is en gaat vervolgens om half twee slapen
Kijk je geen dartsquote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Irritant dat ze sommige versies niet in de studioversie draaien.
De Peel of de vlieger?quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Kyran het volgende:
Hoe kan je dit nou op je beste 35 nummers lijst zetten
Zei niemand ooit.quote:
Ik kijk wel, hoor.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef 4-elements het volgende:
Rowwen Heze vind ik meestal wel leuk. Maar dit vind ik niet niet veel soeps.
Het kwartje valt nu pasquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
EN DIE VLIEG
BIND IK VAST
AAN MIJN MOEDER
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdfquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
waar kan je zien hoe laat welke plaat gedraaid word?
Alles beter dan Aids Sheeran, Beyoncé, Imaging Dragons of Aviciiquote:
Dat valse gekwijl van die verslaafde proleet maakt me echt agressief.quote:
Radio 2 top 2000 website.quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Op internetquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
nvm al gevondenquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Erin gestemd door echte Amsterdammers uit Purmerend, Almere en Heerhugowaardquote:
Mooi man, persiflage bij Kopspijkers.quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valse gekwijl van die verslaafde proleet maakt me echt agressief.
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdfquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ja heb dan idd liever die plaat van hun netquote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef LTVDK het volgende:
Rowwen Heze hiervoor was puur genieten in vergelijk met dit
quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Erin gestemd door echte Amsterdammers uit Purmerend, Almere en Heerhugowaard
Ik heb het al opgegeven.quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Herkenbaar. lekker om 19:30u in slaap donderen op de bank en dan midden in de nacht het bed in. Zou het bewust zijn en moeten we ons zorgen maken?
Dat was Nightwish geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik dat deze echt naar de 600-700 zou gaan, maar Dré heeft nieuw elan gekregen.
Nou nou nou.quote:
Post danquote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heb ik nog gecoverd in een punkversie
quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw", denkt dreetje hazes jr jr ook nu
Die valt wel op ouwe wijven hè.quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvinquote:
Haha, nee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik wil Ciske de rat volgend jaar in de lijst
Wacht maar als we 20 jaar verder zijn.quote:
Dreetje junior zoekt in elke vrouw een moeder. Ze zijn allemaal twintig jaar ouder toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godverquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
[..]
Dan valt ie op jonge vrouwen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar als we 20 jaar verder zijn.
Zooooooo.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Amsterdamse tyfusaccent is veel erger dan Limburgs of zelfs Fries.
Die Maaslander is 45+ wel het lekkerstquote:
Genesis met Mama wil graag een woord.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dreetje junior zoekt in elke vrouw een moeder. Ze zijn allemaal twintig jaar ouder toch?
Wat een waarheidquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we voor een dialect ban gaan dan graag daar ook Amsterdams bij verbieden, iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Touché.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt wel mee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij zijn Sjonnie en Anita, de Nederlandse Bonnie en Clyde we komen overalquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Goh, een Anita die hierop heeft gestemd. Man heet zeker Sjonnie?
Gewoon uit het losse polsie, gebaseerd op bijna 20 jaar tokkies op social media.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
Mooie tekst, gejat van Barbie dr facebook
Enkel Drents is mogelijk erger maar dat kan ook aan Skik liggenquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou ik denk dat Bridget als die er dan nog bij is toch wel vast een eigen woning mag gaan zoeken. Bejaardenhuis kan ook.quote:
Veer kump veur os zelf op kiesköpkequote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Limburgers moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nee das Marco Borsato.quote:
Leefquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, nog 4x? Kleine jongen, Zij Gelooft in mij, Bloed zweet en tranen en?
Omdat jij er niet op hebt gestemd...quote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom staat de Beatleversie er eigenlijk niet in?
Stukquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent echt boos.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is een mijlpaal jaquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon uit het losse polsie, gebaseerd op bijna 20 jaar tokkies op social media.
Ja dat is Hazes niet.quote:
Ook alleen maar omdat Fries een taal is!quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
Alle accenten zijn best lelijk, behalve het Fries.
Ach meissie toch, waarom sou je?quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef houdjemond het volgende:
Zal lekker vanaf nu alleen nog maar plat Amsterdam ouwehoeren.
Komt omdat jij maar beperkt meepost.quote:
Google Translate kan hier geen chocola van maken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Veer kump veur os zelf op kiesköpke
Maar dat is dan ook geen accent, maar een taal. Volgens de officiële lezing.quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
Alle accenten zijn best lelijk, behalve het Fries.
oh ja mijn bier is ook op... shit moet ik weer opstaanquote:
Daar heb je een punt ja.quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Omdat jij er niet op hebt gestemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |