SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik vind dit wel een prima positie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
in 2003 kon u deze nog op 68 horen. Wellicht wel wat hoog voor deze Veronica-klassieker
Ho ho, die is ook awesomequote:Op maandag 30 december 2019 20:38 schreef alopio het volgende:
en dan te bedenken dat hier ook een wanstaltig happy hardcore aids nummer van gemaakt is
Het was dan ook het thema-nummer met die hond in de reclamequote:Op maandag 30 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
in 2003 kon u deze nog op 68 horen. Wellicht wel wat hoog voor deze Veronica-klassieker
Niet iedereen kan er wat aan doen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:39 schreef Strani het volgende:
Gaan we nou alle foute schrijfwijzes van FOK! er doorheen jagen vanavond?
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 20:39 schreef Strani het volgende:
Gaan we nou alle foute schrijfwijzes van FOK! er doorheen jagen vanavond?
Staat er toch?quote:
Behalve na een avondje doordrinkenquote:Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet forever young zijn. Na de 30 wordt het leven pas echt een beetje leuk.
Ah maar ik drink (bijna) niet, dat scheelt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Behalve na een avondje doordrinken
Ja, dat wordt elk jaar wel ergerquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Behalve na een avondje doordrinken
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
mwa ik vond de eerste 29 jaren van mijn leven toch beter, dan de afgelopen 9 hoorquote:Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet forever young zijn. Na de 30 wordt het leven pas echt een beetje leuk.
Dat vind ik heel naar voor je.quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
Of of je tank al leeg is.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Hoever je gaat heeft gewoon met het saldo van je OV chipkaart te maken
Ik nu ook minderquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah maar ik drink (bijna) niet, dat scheelt.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Arme jijquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Vond het niet eens erg eerlijk gezegd. Dat is pas naar voor me.quote:
Wil je er over praten met ons?quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Daar heb je een punt. Maar ik heb student-OV B)quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Doen we nu toch.quote:
Ja? Bij mij grotendeels andersom. Hoe ouder, hoe meer je snapt van het leven en hoe zelfverzekerder je wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa ik vond de eerste 29 jaren van mijn leven toch beter, dan de afgelopen 9 hoor
Is gewoon niet meer te doen, ik drink ook niet meer door elkaar, en ga voor kwaliteit, drink ik minder.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wordt elk jaar wel ergerVorig jaar had ik op nieuwjaarsdag zo'n kater, dat ik morgen maar rustig aan ga doen.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik ben er wel voor dat ze Zeeland uitsluiten in de stemming volgend jaar. Dit wordt echt absurd.
Ik ben niet opgevoed met Bløf hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik ben opgevoed met oa Meat Loaf en Queen
Raait riep iets naar hem na set 1, geen idee wat.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
FOK!Therapiequote:
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijnquote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Is gewoon niet meer te doen, ik drink ook niet meer door elkaar, en ga voor kwaliteit, drink ik minder.
Zie je wel Chantal Janzenquote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Hoe doen ze het? Hoe timen ze het? Als ik denk "Dit hoef ik niet te horen, ik ga wel even het darten bekijken" Dan hebben ze daar precies pauze. Iedere keer weer. Bijzonder.
Haha, mietje!quote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijn![]()
Ja echt tanken doe ik niet meer, gewoon wat speciaal bier en dan 4/5 ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijn![]()
Kind lijkt hier de ouder te mishandelen. Ouder schreeuwt her uit.... Kijk dan...quote:
Ik heb een periode gered om max 2 biertjes per dag te drinken en alleen in het weekend. Maarja, mijn sociale leven ligt in de kroegquote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja echt tanken doe ik niet meer, gewoon wat speciaal bier en dan 4/5 ofzo.
Al is het soms wat meer
Ik zou er bijna van gaan roken inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef LTVDK het volgende:
Zo, dat was een goed moment voor een rook/plaspauze.
Het is dat ik jequote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kind lijkt hier de ouder te mishandelen. Ouder schreeuwt her uit.... Kijk dan...
Lastig ja.quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een periode gered om max 2 biertjes per dag te drinken en alleen in het weekend. Maarja, mijn sociale leven ligt in de kroeg
In dat kader altijd grappig dat dit de goaltune is/was van Bayern. Volgens mij ook van het Duitse elftal.quote:
Wansmaak duitslandquote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
Vroeger op vakantie had mijn vader altijd een koffertje met cassettebandjes mee, een keer was die die vergeten en hadden we heel de vakantie alleen de bandjes die al in de auto lagen. Drie weken lang alleen maar Pink Floyd, Supertramp en Totoquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, als je het aan mensen blijft vragen dan zal je dat ook blijven horen Pippen!quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor nog steeds dat Luca Toni van de mannenliefde is
Oh ironie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat ik jedochtertje
ken, anders had ik gevraagd of je er over wilde praten
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had mijn vader altijd een koffertje met cassettebandjes mee, een keer was die die vergeten en hadden we heel de vakantie alleen de bandjes die al in de auto lagen. Drie weken lang alleen maar Pink Floyd, Supertramp en Toto.
Doet het rustig aan.quote:
Ja Jolene, oh wacht..die komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Annemiek?
Ja, Ball & Biscuit had wel in de top 2000 kunnen staan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
DOORBELLquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondshifts van 18 tot 2 zijn wel het best vind ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Lief, en leuk. Zou niet meteen in bed gooien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
In Frankrijk kreeg je dan alleen maar vage Jaques Brell op de AMquote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
The Police, Dire Straits en UB40. Kon beter, kon slechter.quote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
Hij had een slechte nacht gehad.quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Rustig aan doen we maar vanaf 1 januari
Ik weet het niet zo goed....quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Bakkie warm water en Karmeliet als besluit hier.quote:
Dat nummer is zo slecht... Queen is er met de paplepel ingegoten maar dat nummer heb ik never nooit kunnen waarderen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
Valt me trouwens wel mee dat Flash Gordon van Queen er niet in staat
Vreemd, want: niks mis met een fles Gordon's,quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
en die hoeven natuurlijk niet 10u te wachtenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Frits Spits en Bert Haandrikman nu ook de voorzitter van de Ajax-fanclub gespot in t cafe
Dat is wel klote danquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had een slechte nacht gehad.
Je ouders hadden 10 keer Dangerous in de shuffelaar!quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hadden op een gegeven moment een CD wisselaar waar wel 10! cd's in konden
En daar zaten de History CD's in van Michael Jackson. En ook al stond dat ding op shuffle, hij shufflde altijd alleen maar Micheal Jackson
Baba O Riley lijkt de top 300 weer te gaan halenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Frits Spits en Bert Haandrikman nu ook de voorzitter van de Ajax-fanclub gespot in t cafe
Van Frits Spits is dat volledig terechtquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die hoeven natuurlijk niet 10u te wachten
Vinyl verzamelenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Elephant van White Stripes op vinyl.
Meer dan terechtquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baba O Riley lijkt de top 300 weer te gaan halen
Laatste tijd niet echt meer, kast zit vol.quote:
Karmelietquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bakkie warm water en Karmeliet als besluit hier.
Ja want er staan nog niet genoeg natte scheten van Kwien in de lijstquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
Ik vind het schandalig dat Living On My Own uit de lijst isquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
The Lau was ook niet zo goed meer bij stemquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
The Scene heb ik niet gezien op Pinkpop omdat het stervensdruk was in die tent.
Vers ingekocht vandaag. Misschien nog een Grand Prestige als afje.quote:
Black staat er ook in, maar geen White. Ies Rasisties.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
We hebben Blauw, Rood en Yellow in de lijst, maar geen Green of Groen toch?
Green Green Grass of Home?quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor Frits Spits is 10 uur ongeveer even lang als een plaat aankondigen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Frits Spits is dat volledig terecht
Ik geloof meteen dat Thé een enorme wijnliefhebber wasquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
In het (inmiddels kapotgeHYPEte boek van Hay zit een briljante passage over Thé. Zaten Barry en Hay gewoon lekker samen vanaf een uurtje of 5 's middags tot het licht werd de volgende morgen te wijnen en te praten
81 plekken gestegen op de een of andere manier.quote:
soms kan ik haar best waarderen.... in het begin moeite met wisselen tussen haar en rob... maar af en toe kan ik dr ook nog wel schieten met dr eigenaardigheids geintjes en dolletjes met nathan (standaard dat toegevoegde producer van de show)quote:
Kournkournkournikovaquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef alopio het volgende:
Als hij BLAAAAAUUUW zing moet ik altijd aan Jochem Meyer denken
Kunnen we geen Lingo doen dusquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Tijd om de Green Tambourine terug te brengen danquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Green Eyes van Koudspl.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat stond bij voorbaat al vast denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Lau was ook niet zo goed meer bij stem
Koekoek. Je weet inmiddels dat je op de 30e moet pieken, morgen is gekaapt door Henk & Ingrid qua lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vers ingekocht vandaag. Misschien nog een Grand Prestige als afje.
maar die anderen nietquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Frits Spits is dat volledig terecht
It's not easy being green van Kermit de Kikkerquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Green Green Grass of Home?
Green Eyes wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi Theo.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze maakten hem in ieder geval de Thé niet Lau.
gold hebben we wel toch?quote:
Wel Black or Whitequote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black staat er ook in, maar geen White. Ies Rasisties.
Die stemmers waren zeker allemaal blauw..quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
81 plekken gestegen op de een of andere manier.
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koekoek. Je weet inmiddels dat je op de 30e moet pieken, morgen is gekaapt door Henk & Ingrid qua lijst.
Ik vind die Price echt een engnek.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd om de Green Tambourine terug te brengen dan
Green River van CCRquote:
doe dat eens elders ksstquote:
Spandau Ballet?quote:
vast wel iets goudachtigs?quote:
Oeps.quote:
Liever Price als Van Gerwen ook de finale haalt. Wright lukt het nooit tegen Van Gerwen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Die zijn de rest van de lijst in elk uur wel vertegenwoordigd me dunkt. Ik benieuwd naar komend uurquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.
Ook nog eentje van Prince trouwens, en natuurlijk de Golden Earring.quote:
Ik gun t hem wel na deze tweede helft van het jaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jasje van Gary??quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
meisje in glitterjasje is lekker enthousiast
we zijn er uit,quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog eentje van Prince trouwens, en natuurlijk de Golden Earring.
Dat is ook een beetje mijn dilemmaquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever Price als Van Gerwen ook de finale haalt. Wright lukt het nooit tegen Van Gerwen.
Of Blof.quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
Al deze nummers kan ik zeer goed aan als ik mij indenk dat het ook nogmaals Skik had kunnen zijn
Op zich niet verkeerd dat ie niet zo #viesdik is, maar verder.quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit liedje is al 4x geweest toch?quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
P!nk hoort hier niet. Ga weg. Laat me met rust.
Dit hoor ik nooit? Geloof niet dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hebben we maandenlang elke dag gehoord, kan het aub niet in de Top 2000?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hebben we maandenlang elke dag gehoord, kan het aub niet in de Top 2000?
Nog maar een keer (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die zijn de rest van de lijst in elk uur wel vertegenwoordigd me dunkt. Ik benieuwd naar komend uur
hebben we de groene ook alquote:
Ik had Dear Mr President nog nooit gehoord, die klonk niet onaardig.quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matige P!ink dit. dan liever Raise Your Glass, Get the Party Started of Just Give me..
davinaquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Klinkt als Armin van Buuren ofzo. Meuk.
Gelukkig ook in samenwerking met Floydquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Rood, Blauw en Yellow dus ook Pink.
Helaas niet van Aerosmiss.
Ik mis hier wel Black & Yellow dan in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Rood, Blauw en Yellow dus ook Pink.
Helaas niet van Aerosmiss.
Zeg maar de oudere nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matige P!ink dit. dan liever Raise Your Glass, Get the Party Started of Just Give me..
Die heb ik gehoord volgens mij?quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Bugno3 het volgende:
En Family Portrait niet in de lijst. Ok.
Incorrecte beweringquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Bugno3 het volgende:
Staat die er ook nog in?quote:
klokjequote:
Jawel toch? Heb ik volgens mij gehoord?quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Bugno3 het volgende:
Die komt morgen nogquote:
Ah ok.quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord volgens mij?
Mea Culpa.quote:
Ik gok meer meukquote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd hoe die top 100 er over 10 jaar uitziet.
Komt het gezond verstand terug of rukt de meuk verder op?
De meuk gaat sowieso oprukken.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Combinatie van allebei denk ik..quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Just like a pill?quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jawel toch? Heb ik volgens mij gehoord?
Is ook wel aardig, anti-Bush songquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Dear Mr President nog nooit gehoord, die klonk niet onaardig.
geen idee heb de lijst niet kunnen lezen in de a3 telegraaf waar ze hem op 1 pagina hadden gedrukt alle 2000 nummers.quote:
De Boomers gaan in rap tempo dood.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
acht uren, waarvan twee keer twee nummerszquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde net mijn overgebleven Kerstkoekjes in de trommel doen, bleken daar nog roze koeken in te zitten. En ze zijn niet droog geworden.
+1 voor de Hema koekjestrommels.
Hoe toepasselijk!quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
bleken daar nog roze koeken in te zitten.
Zullen we het God vragen?quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Combinatie van allebei denk ik..
quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee heb de lijst niet kunnen lezen in de a3 telegraaf waar ze hem op 1 pagina hadden gedrukt alle 2000 nummers.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou is de definitie meuk bij veel posters hier wel buitengewoon ruim.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meuk gaat sowieso oprukken.
Allemachtig.quote:
er zal wel meer jaren 80-90 muziek in komenquote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Boomers gaan in rap tempo dood.
En je kan veel van ze zeggen, maar ze gaan niet mee in de waan van de dag.
niet dat ik die normaal wel lees maar hoorde van mn ouders dat ze het niet hadden kunnen lezenquote:
Lady Gaga moet ook nog komen.quote:
Dat valt niet mee. Sunday Bloody Sunday ergens morgen laat? Dat is wel genot.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
acht uren, waarvan twee keer twee nummersz
niks mis meequote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lady Gaga moet ook nog komen.
Er is gewoon veel meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou is de definitie meuk bij veel posters hier wel buitengewoon ruim.
Shallow snap ik nog wel. Mag dat?quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zal wel meer jaren 80-90 muziek in komen
Dat is een niet omkeerbaar proces.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meuk gaat sowieso oprukken.
Er zitten tussen de onderzeeboten ook wel degelijk een paar torpedos met muzieksmaak. En voor wie nu als een botsauto naar zijn scherm zit te staren, in onze tijd was een Boomer een onderzeeboot van de Ohio-klasse vol met raketten die kernkoppen hadden.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Boomers gaan in rap tempo dood.
En je kan veel van ze zeggen, maar ze gaan niet mee in de waan van de dag.
koekoeksklokquote:
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meuk.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat valt niet mee. Sunday Bloody Sunday ergens morgen laat? Dat is wel genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat gaat nog wel enigszins, wel wat hoog.quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook een kut decenniumquote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.
Deep Purple ook!quote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!
Die heb ik al lang en breed binnen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!
Wordt ook weer heerlijk afgesloten!quote:
Dat is nu al een beetje zo toch? Ik vond de jaren 90 tijdens de jaren 90 ook muzikaal niet interessant. Nu vind ik van die tijd meer mooi dan toen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.
quote:300 Black Hole Sun Soundgarden 7
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze 3
298 De Vlieger André Hazes 3,5
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker 7
296 Kashmir Led Zeppelin 6
295 Back In Black AC/DC 5
294 Baba O'Riley The Who 3
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi 6
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones 6,5
291 Zo Stil Bløf 4
Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde net mijn overgebleven Kerstkoekjes in de trommel doen, bleken daar nog roze koeken in te zitten. En ze zijn niet droog geworden.
WEI?quote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, bij welk lied hoorde dit plaatje.
[ afbeelding ]
@X dialect en Bløf. Ok.quote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
300 Black Hole Sun Soundgarden 1994
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze 2005
298 De Vlieger André Hazes 1977
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker 1968
296 Kashmir Led Zeppelin 1975
295 Back In Black AC/DC 1980
294 Baba O'Riley The Who 1971
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi 1986
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones 1969
291 Zo Stil Bløf 2012
black hole sunquote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, bij welk lied hoorde dit plaatje.
[ afbeelding ]
Ik houd sowieso van wat oude roze koeken. Lekker wat harder geworden, witrandje. Echt dikke prima.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slechts 1 ding wil ik aanpassen: Rowwen Heze isquote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef peaceman het volgende:
300 Black Hole Sun Soundgarden![]()
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze![]()
298 De Vlieger André Hazes![]()
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker![]()
296 Kashmir Led Zeppelin![]()
295 Back In Black AC/DC![]()
294 Baba O'Riley The Who![]()
![]()
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi![]()
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones![]()
![]()
291 4:33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
291 ken je welquote:Op maandag 30 december 2019 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
300 Black Hole Sun Soundgarden
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze
298 De Vlieger André Hazes![]()
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker![]()
296 Kashmir Led Zeppelin![]()
295 Back In Black AC/DC![]()
294 Baba O'Riley The Who![]()
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi![]()
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones
291 4:33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |