Oh ironie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat ik jedochtertje
ken, anders had ik gevraagd of je er over wilde praten
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had mijn vader altijd een koffertje met cassettebandjes mee, een keer was die die vergeten en hadden we heel de vakantie alleen de bandjes die al in de auto lagen. Drie weken lang alleen maar Pink Floyd, Supertramp en Toto.
Doet het rustig aan.quote:
Ja Jolene, oh wacht..die komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Annemiek?
Ja, Ball & Biscuit had wel in de top 2000 kunnen staan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
DOORBELLquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondshifts van 18 tot 2 zijn wel het best vind ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Lief, en leuk. Zou niet meteen in bed gooien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
In Frankrijk kreeg je dan alleen maar vage Jaques Brell op de AMquote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
The Police, Dire Straits en UB40. Kon beter, kon slechter.quote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
Hij had een slechte nacht gehad.quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Rustig aan doen we maar vanaf 1 januari
Ik weet het niet zo goed....quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Bakkie warm water en Karmeliet als besluit hier.quote:
Dat nummer is zo slecht... Queen is er met de paplepel ingegoten maar dat nummer heb ik never nooit kunnen waarderen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
Valt me trouwens wel mee dat Flash Gordon van Queen er niet in staat
Vreemd, want: niks mis met een fles Gordon's,quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
en die hoeven natuurlijk niet 10u te wachtenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Frits Spits en Bert Haandrikman nu ook de voorzitter van de Ajax-fanclub gespot in t cafe
Dat is wel klote danquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had een slechte nacht gehad.
Je ouders hadden 10 keer Dangerous in de shuffelaar!quote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hadden op een gegeven moment een CD wisselaar waar wel 10! cd's in konden
En daar zaten de History CD's in van Michael Jackson. En ook al stond dat ding op shuffle, hij shufflde altijd alleen maar Micheal Jackson
Baba O Riley lijkt de top 300 weer te gaan halenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Frits Spits en Bert Haandrikman nu ook de voorzitter van de Ajax-fanclub gespot in t cafe
Van Frits Spits is dat volledig terechtquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die hoeven natuurlijk niet 10u te wachten
Vinyl verzamelenquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Elephant van White Stripes op vinyl.
Meer dan terechtquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baba O Riley lijkt de top 300 weer te gaan halen
Laatste tijd niet echt meer, kast zit vol.quote:
Karmelietquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bakkie warm water en Karmeliet als besluit hier.
Ja want er staan nog niet genoeg natte scheten van Kwien in de lijstquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
Ik vind het schandalig dat Living On My Own uit de lijst isquote:Op maandag 30 december 2019 20:49 schreef Isorden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |