De meuk gaat sowieso oprukken.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd hoe die top 100 er over 10 jaar uitziet.
Komt het gezond verstand terug of rukt de meuk verder op?
Combinatie van allebei denk ik..quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Just like a pill?quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jawel toch? Heb ik volgens mij gehoord?
Is ook wel aardig, anti-Bush songquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Dear Mr President nog nooit gehoord, die klonk niet onaardig.
geen idee heb de lijst niet kunnen lezen in de a3 telegraaf waar ze hem op 1 pagina hadden gedrukt alle 2000 nummers.quote:
De Boomers gaan in rap tempo dood.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
acht uren, waarvan twee keer twee nummerszquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde net mijn overgebleven Kerstkoekjes in de trommel doen, bleken daar nog roze koeken in te zitten. En ze zijn niet droog geworden.
+1 voor de Hema koekjestrommels.
Hoe toepasselijk!quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
bleken daar nog roze koeken in te zitten.
Zullen we het God vragen?quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Combinatie van allebei denk ik..
quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee heb de lijst niet kunnen lezen in de a3 telegraaf waar ze hem op 1 pagina hadden gedrukt alle 2000 nummers.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matige P!ink dit. dan liever Raise Your Glass, Get the Party Started of Just Give me..
Nou is de definitie meuk bij veel posters hier wel buitengewoon ruim.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meuk gaat sowieso oprukken.
Allemachtig.quote:
er zal wel meer jaren 80-90 muziek in komenquote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Boomers gaan in rap tempo dood.
En je kan veel van ze zeggen, maar ze gaan niet mee in de waan van de dag.
niet dat ik die normaal wel lees maar hoorde van mn ouders dat ze het niet hadden kunnen lezenquote:
Lady Gaga moet ook nog komen.quote:
Dat valt niet mee. Sunday Bloody Sunday ergens morgen laat? Dat is wel genot.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
acht uren, waarvan twee keer twee nummersz
niks mis meequote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lady Gaga moet ook nog komen.
Er is gewoon veel meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou is de definitie meuk bij veel posters hier wel buitengewoon ruim.
Shallow snap ik nog wel. Mag dat?quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zal wel meer jaren 80-90 muziek in komen
Dat is een niet omkeerbaar proces.quote:Op maandag 30 december 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meuk gaat sowieso oprukken.
Er zitten tussen de onderzeeboten ook wel degelijk een paar torpedos met muzieksmaak. En voor wie nu als een botsauto naar zijn scherm zit te staren, in onze tijd was een Boomer een onderzeeboot van de Ohio-klasse vol met raketten die kernkoppen hadden.quote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Boomers gaan in rap tempo dood.
En je kan veel van ze zeggen, maar ze gaan niet mee in de waan van de dag.
koekoeksklokquote:
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meuk.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat valt niet mee. Sunday Bloody Sunday ergens morgen laat? Dat is wel genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat gaat nog wel enigszins, wel wat hoog.quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook een kut decenniumquote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.
Deep Purple ook!quote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!
Die heb ik al lang en breed binnen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Iedereen al kaarten voor Elbow? DIE ZIJN NU VERKRIJGBAAR!
Wordt ook weer heerlijk afgesloten!quote:
Dat is nu al een beetje zo toch? Ik vond de jaren 90 tijdens de jaren 90 ook muzikaal niet interessant. Nu vind ik van die tijd meer mooi dan toen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de nineties muzikaal een beetje onderbelicht blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |