Op internetquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
waar kan je zien hoe laat welke plaat gedraaid word?
nvm al gevondenquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Erin gestemd door echte Amsterdammers uit Purmerend, Almere en Heerhugowaardquote:
Mooi man, persiflage bij Kopspijkers.quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valse gekwijl van die verslaafde proleet maakt me echt agressief.
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdfquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ja heb dan idd liever die plaat van hun netquote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef LTVDK het volgende:
Rowwen Heze hiervoor was puur genieten in vergelijk met dit
quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Erin gestemd door echte Amsterdammers uit Purmerend, Almere en Heerhugowaard
Ik heb het al opgegeven.quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Herkenbaar. lekker om 19:30u in slaap donderen op de bank en dan midden in de nacht het bed in. Zou het bewust zijn en moeten we ons zorgen maken?
Dat was Nightwish geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paar jaar geleden dacht ik dat deze echt naar de 600-700 zou gaan, maar Dré heeft nieuw elan gekregen.
Nou nou nou.quote:
Post danquote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heb ik nog gecoverd in een punkversie
quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw", denkt dreetje hazes jr jr ook nu
Die valt wel op ouwe wijven hè.quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvinquote:
Haha, nee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik wil Ciske de rat volgend jaar in de lijst
Wacht maar als we 20 jaar verder zijn.quote:
Dreetje junior zoekt in elke vrouw een moeder. Ze zijn allemaal twintig jaar ouder toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godverquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan valt ie op jonge vrouwen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar als we 20 jaar verder zijn.
Zooooooo.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Amsterdamse tyfusaccent is veel erger dan Limburgs of zelfs Fries.
Die Maaslander is 45+ wel het lekkerstquote:
Genesis met Mama wil graag een woord.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dreetje junior zoekt in elke vrouw een moeder. Ze zijn allemaal twintig jaar ouder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |