SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
291 ken je welquote:Op maandag 30 december 2019 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
300 Black Hole Sun Soundgarden
299 De Peel In Brand Rowwen Hèze
298 De Vlieger André Hazes![]()
297 With A Little Help From My Friends Joe Cocker![]()
296 Kashmir Led Zeppelin![]()
295 Back In Black AC/DC![]()
294 Baba O'Riley The Who![]()
293 Livin' On A Prayer Bon Jovi![]()
292 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones
291 4:33
ik zou het bed niet meer uit komen als ik Jutta in huis hadquote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elke dag Jutta uit elkaar trekken en nog zo mad. Some want it all
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfdquote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elke dag Jutta uit elkaar trekken en nog zo mad. Some want it all
Welke? Ik gok Baba.quote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef houdjemond het volgende:
Straks nog stemplaat en dan slapen denk
quote:Op maandag 30 december 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Stijg/daal-stats:De Peel in de watte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gestyleerde viking.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfd
Serieus? Ik was van plan om vannacht weer tot diep in de nacht te gaan drunkposten.quote:Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef houdjemond het volgende:
Straks nog stemplaat en dan slapen denk
Vast zo'n "Oh ja" plaatquote:
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij noemen hem thuis al jaren Koen Verwijfd
Prachtige songquote:
weet ik wel zeker, je hebt het vast al eerder gehoordquote:
@Rellende_Rotscholier en ik zijn streng tegen schaatstalk in dit topic.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Da's werkelijk onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma.
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus? Ik was van plan om vannacht weer tot diep in de nacht te gaan drunkposten.
Ik woon 4 hoog en elke 5 minuten schiet een vuurpijl de hemel inquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie en vuurwerk op straat eigenlijk?
morgenavondquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
was gisteren ergerquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Valt erg mee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een extreme inteeltbende daarquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Er wordt wel geknald hier in de buurt, maar heb er als ik de radio aan heb met vrij goede geluidssetting er niet last van.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Proost.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en ik zijn streng tegen schaatstalk in dit topic.
Mexicanobokkerquote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Ik hoor amper wat, maar ja dat was vorig jaar 31-12 24.00 1-1 00.00 ook zoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Alvast proost!quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Vandaag een stuk rustiger dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Won't you cum, won't you cuuuumquote:
Hier alles prima. En daar?quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% meequote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ze zijn al goed wat geld aan het verbrassenquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Lijkt wel Beiroet 1986 hierquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom met saaie familie?quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Schaatsters zijn per definitie niet geil, want ze doen aan schaatsen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomo
Iemand uit Kampen gespot?quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% mee
Kapot ruk, daarom ook zo gesloopt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Verkapte bigstaropmerking dit.quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.
Terecht zo hoogquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat dit erg hoog staat.
Mag dat?
iedereen heeft recht op mijn mening iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
ja, want het is geen Spoonman.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Mensen mogen onware dingen zeg. Dus ja. Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Vorige week nog naar een bandje uit Kampen geweest.quote:
Temple of the Dogquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb pas na Chris' dood Temple of the DOg ontdekt. Dat is pas
Een mooie bruine sterquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Tegenwoordig is het hip de zon ook daar te laten komen waar die anders nooit schijnt dus
[ afbeelding ]
ik zag alleen een meisje van jouw leeftijd in t rood....quote:
Is Weesp zo’n tokkiestad dan?quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kapot ruk, daarom ook zo gesloopt.
Wat is ditquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Tegenwoordig is het hip de zon ook daar te laten komen waar die anders nooit schijnt dus
[ afbeelding ]
Ja. Het is nl best een goed nummer. Dan mag dat.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Die zijn ondertussen veel te jong voor je hoor, je bent geen 15 meer.quote:
Volgens mij is Fylax nog steeds 12.quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen veel te jong voor je hoor, je bent geen 15 meer.
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Nizno het volgende:
ow god die drie pubers met dat kussentje fylax???
Slagerij?quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week nog naar een bandje uit Kampen geweest.
Hier staan ze allebei aan.quote:Op maandag 30 december 2019 21:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben inmiddels bij mijn ouders
En hier staat darten aan en de radio uit
oke ik weet dat je jong bent maar die zijn amper 13 joh!!quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsters zijn per definitie niet geil, want ze doen aan schaatsen.
En dat is geen sport.
Al de hele week TV mute + radio aan.quote:
Pedofylax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |