SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik doe mee, één van de betere lovesongs eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil ik volgend jaar wel op stemmen!
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens![]()
Die van ons moesten ook altijd mee cultureel doen. Ik sta op het standpunt dat vakantie niet alleen voor kinderen leuk moet zijn, maar ook voor de ouders. Die werken immers ook het hele jaar en gaan (meestal) eens per jaar een paar weken weg. Ik probeer altijd een goede mix te vinden: leuk voor ons en voor de kinderen. Komend jaar gaan we met een kind minder, dat vind ik best raar.
Helpen we elkaar herinneren tegen die tijd? Ik zet het in mijn telefoon.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik doe mee, één van de betere lovesongs eigenlijk
Ik ga ook naar de camping, o.a. voor de kinders (zodra ze wat ouder zijn). Maar dan wel ieder jaar een andere camping, met niet teveel faciliteitenquote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Sorry, maar zo'n hekel aan ouders die dan iedere keer naar de camping gaan, want dat is ZO LEUK VOOR DE KINDERS. Prima als je de camping zelf ook leuk vindt, maar jaar in jaar uit naar zelfde camping gaan alleen voor de kinders .....![]()
Wij plannen ook een beetje zoals jullie. Vakantie plannen voor onszelf en dan genoeg leuke dingen inbouwen voor dochter.
Ja je wilt zelf ook vakantie hebben toch?quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar zo'n hekel aan ouders die dan iedere keer naar de camping gaan, want dat is ZO LEUK VOOR DE KINDERS. Prima als je de camping zelf ook leuk vindt, maar jaar in jaar uit naar zelfde camping gaan alleen voor de kinders .....![]()
Wij plannen ook een beetje zoals jullie. Vakantie plannen voor onszelf en dan genoeg leuke dingen inbouwen voor dochter.
Nature One heimweequote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Dan liever RMB - RedemptionVan Marley zijn er veel betere en leukere dan dit.
Maar beloof me dan wel, dat je echt houdt van mijquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Ik stem er sowieso op, altijd één Bob. Vorig jaar was het Is this love, maar ben eruit dat ik Waiting in vain mooier vind.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helpen we elkaar herinneren tegen die tijd? Ik zet het in mijn telefoon.
Wij gingen vroeger altijd gewoon mee met onze ouders naar kastelen en musea, of wandelen in de natuur. Musea dan wel een beetje uitgezocht op dingen die niet dodelijk saai zijn voor kinderen, maar we gingen gewoon met alles mee.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
ik heb ook niks met Bob Marleyquote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste en tevens enige echt goede van Bob
Ja, maar als JIJ dat ook oprecht leuk vind is het prima. Ik ken serieus ouders die het NIKS vinden, maar het blijven doen voor de kinderen, maar ondertussen wel klagen dat ze nooit eens naar de VS kunnen bijvoorbeeld .... Ja daaag.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de camping, o.a. voor de kinders (zodra ze wat ouder zijn). Maar dan wel ieder jaar een andere camping, met niet teveel faciliteiten
Ik zag hetquote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik postte gewoon door het slotje heen.
Ligt er ook heel erg aan hoe je het brengt. Toen ik klein was en we gingen in een stad culturele dingen doen (of in de natuur) dan legden mn ouders ons dingen uit enzo. Aan de hand van voorbeelden, of wat wijzelf leuk vonden (een cool standbeeld ofzo; "hey wat is dat")quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef houdjemond het volgende:
Kleine HJM moest ook oude dingen bekijken op vakantie hoorachteraf eeuwig dankbaar voor.
Heel veel mensen/gezinnen snappen dit niet. En die vallen er andere vakantiegangers mee lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja je wilt zelf ook vakantie hebben toch?
Ok ok mee eens, dat is sneu. Ik vind het, stiekem, heerlijk. Wc rolletje onder de oksel en goan!quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar als JIJ dat ook oprecht leuk vind is het prima. Ik ken serieus ouders die het NIKS vinden, maar het blijven doen voor de kinderen, maar ondertussen wel klagen dat ze nooit eens naar de VS kunnen bijvoorbeeld .... Ja daaag.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik had dit jaar Redemption Song.... Maar Is this love is ook mooi.quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik stem er sowieso op, altijd één Bob. Vorig jaar was het Is this love, maar ben eruit dat ik Waiting in vain mooier vind.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd gewoon mee met onze ouders naar kastelen en musea, of wandelen in de natuur. Musea dan wel een beetje uitgezocht op dingen die niet dodelijk saai zijn voor kinderen, maar we gingen gewoon met alles mee.
Ben er niet slechter van geworden hoor, buiten dat was er tijd zat om lekker te spelen enzo
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel veel mensen/gezinnen snappen dit niet. En die vallen er andere vakantiegangers mee lastig.
Soms heb je gewoon ook echt Antichrist-kinderen.
QFTquote:Op maandag 30 december 2019 14:55 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoort best in de lijst, maar niet zo hoog.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ok ok mee eens, dat is sneu. Ik vind het, stiekem, heerlijk. Wc rolletje onder de oksel en goan!
Ja, mn broer en ik vonden dat zelfs ook gewoon leuk, oude dingen zienquote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd gewoon mee met onze ouders naar kastelen en musea, of wandelen in de natuur. Musea dan wel een beetje uitgezocht op dingen die niet dodelijk saai zijn voor kinderen, maar we gingen gewoon met alles mee.
Ben er niet slechter van geworden hoor, buiten dat was er tijd zat om lekker te spelen enzo
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
Wat voor ding?quote:
Mee eens! Ondergewaardeerd gernequote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Die Armin zou gewoon voor de lol eens een keertje bot harde shranz moeten maken en dat draaien
Hi Fionaquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
(jongste Pippe typt haar eigen naam en ze mag nu spelletjes spelen)
Maar goed, in 2014 stonden geloof ik ook Happy, Home van Dotan en All of Me allemaal in de Top 100, wat een schijt-top 100 was dat zegquote:
Die Armin kan beter op vakantie. Naar de camping. Dan heb ik er geen last vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Die Armin zou gewoon voor de lol eens een keertje bot harde shranz moeten maken en dat draaien
20x per uur ongeveer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
Preciesquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Kyran het volgende:
[..]Dit is ook hoe ik er dus in sta.
Ze gaat gewoon mee naar musea en dan pakken wij ook gewoon een speelgoedmuseum er bij bijvoorbeeld.
In Oostenrijk veel gewandeld, ging ze ook mee in de draagzak, genieten van watervallen, stampen in plassen. Kinderen vinden echt wel iets leuks om te doen. Naar boven wandelen en dan met een rodelbaan naar beneden was ook een succes
Welk restaurant?quote:Op maandag 30 december 2019 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
10 UUR
Ik ga maar niet meer
Ik liep gister op het 'Winter Winderland' in de Amsterdam RAI. Daar zag ik het traditionele beeld van een tokkiegezin waarbij vaders hardhandig haar huilende tienerdochter van een jaar of 11 krijsend naar de uitgang trok.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.
Nou dan soms maar even gezeur. Ik wil ook een leuke vakantie hebben en af en toe aanpassen worden ze groot van!
quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
Awww, liefquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
Neequote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schranz is gewoon een variatie op (hard)techno, veelal gekenmerkt door een dubbele kick en offbeat snares.quote:
Was je van plan om wel te gaan dan?quote:Op maandag 30 december 2019 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
10 UUR
Ik ga maar niet meer
quote:367 I See Fire Ed Sheeran 2
366 The Whole Of The Moon The Waterboys 7
365 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 6
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor 1
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf 6,5
362 When We Were Young Adele 4
361 Romeo And Juliet Dire Straits 8
360 Take Me To Church Hozier 6,5
359 Thinking Out Loud Ed Sheeran 2
quote:
Gelukkig ben ik dan niet de enige.quote:
Die, en Romeo en Julietquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer van volgend uur is zo lang dat er maar 9 nummers zijn dat uur? Bat out of Hell?
Nee, staat altijd op zijn hardst.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Dat je andere mensen in andere wchokjes keihard mee hoort kakken na weer een avondje aldi pilsquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind het vreselijk....
Als wij naar een camping gaan, huren we een luxe stacaravan.
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies![]()
Je moet niet naar het Van Gogh Museum gaan met jonge kinderen, maar er zijn zoveel andere leuke musea![]()
En inderdaad lekker rennen in de bergen, keihard naar beneden
9:51quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer van volgend uur is zo lang dat er maar 9 nummers zijn dat uur? Bat out of Hell?
Zo bruisend als hun bruistabletjes tegen een maagzweer.quote:
Tis hier om de hoek, mama en bonuspaps waren nog wel te porren, maar niet met deze tijdenquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je van plan om wel te gaan dan?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat je andere mensen in andere wchokjes keihard mee hoort kakken na weer een avondje aldi pils
Gezien de rest, mag die wel dat langer duren, zodat bijvoorbeeld er geen tijd is voor #359.quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo bruisend als hun bruistabletjes tegen een maagzweer.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.
Nou dan soms maar even gezeur. Ik wil ook een leuke vakantie hebben en af en toe aanpassen worden ze groot van!
Genotquote:
Draait die held nog?quote:
Er komen nog wel wat leuke uren aan, hoop ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
367 I See Fire Ed Sheeran
366 The Whole Of The Moon The Waterboys
365 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf
362 When We Were Young Adele
361 Romeo And Juliet Dire Straits
360 Take Me To Church Hozier
359 Thinking Out Loud Ed Sheeran
WAT. EEN. KUTUUR.Alleen George en Elton-genot. Maar de rest trekt die lol wel echt volledig weg.
Zo gaan wij altijd 2x per jaar een weekend samen weg. Altijd naar een festival en dan nog wat anders. Zo heerlijk om even geen mama te zijn. Komend jaar gaan we met z'n tweetjes 5 dagen naar New York. Erg veel zin in.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was sowieso mijn voorwaarde voordat ik ooit aan kinderen begon. Altijd gezegd dat ik wel een kind zou willen, maar mijn leven niet totaal op de kop ging zetten. Ik wil nog steeds road trippen, mooie plekken bezoeken en niet mijn vakanties ongelukkig doorbrengen op een Center Parcs om de hoek ......
Maar ook ik, als een ouder, heb hekel aan dat soort gezinnenquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik liep gister op het 'Winter Winderland' in de Amsterdam RAI. Daar zag ik het traditionele beeld van een tokkiegezin waarbij vaders hardhandig haar huilende tienerdochter van een jaar of 11 krijsend naar de uitgang trok.Het zijn dus DAT soort gezinnen.
Of hele kleine, wij zijn een keer naar het douane- en smokkelmuseum (o.i.d.) geweest. En dingen waar je iets kan doen idd.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.
Bijna 10 minuten jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Dit uur ga ik even Netflixen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komen nog wel wat leuke uren aan, hoop ik.
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.quote:
volledig mee eens.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was sowieso mijn voorwaarde voordat ik ooit aan kinderen begon. Altijd gezegd dat ik wel een kind zou willen, maar mijn leven niet totaal op de kop ging zetten. Ik wil nog steeds road trippen, mooie plekken bezoeken en niet mijn vakanties ongelukkig doorbrengen op een Center Parcs om de hoek ......
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis hier om de hoek, mama en bonuspaps waren nog wel te porren, maar niet met deze tijden
Als de beste jongen er maar eens komtquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.
Geen idee, voor mij is het ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Draait die held nog?
Ben er helemaal uit. Wilde 2 weken terug naar 30 jaar Miss Djaxx, maar heb 2 kleine kinderen dus doe maar niet.
Nog goede series die ik echt zou moeten zien?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit uur ga ik even Netflixen denk ik.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of hele kleine, wij zijn een keer naar het douane- en smokkelmuseum (o.i.d.) geweest. En dingen waar je iets kan doen idd.
Neeltje Jans ook.
En kastelen hebben ook vaak voor kinderen iets
Ik kan me er eentje herinneren dat er voor kinderen een speurtocht was door het kasteel en dat dat eindigde bij zo'n oude enorme kist, en die zat vol met chocolademunten
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meerquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Kun je je niet even aanmelden en dan weer naar huis gaan?
Doen ze daar nog steeds aan!?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.
Nik zing toch i wont let the sun go down?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
a la Nik Kershaw?
Lucifer, How To Get Away With Murder, Bodyguard (van de BBC), The Good Place.quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog goede series die ik echt zou moeten zien?
Was er vorige week weer eens omdat nichtjes gedoopt werden. Maar ja dus.quote:
Rob draait in zijn shift 3x Edquote:
Ik kan me nog eens herinneren dat iemand bij een zangwedstrijd Don't Let The Sun Go Down On Me ging zingen, waarbij ik dacht dat-ie Nik Kershaw ging zingen. Needless to say, ik was nogal teleurgesteldquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
a la Nik Kershaw?
Vorige uur hadden ze een huwelijksaanzoek bij de Efteling. Het echte nieuws is opquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Fylax het volgende:
Waarom is de jaarrekening van Jumbo nieuws (op een publieke omroep)
Ach jongen toch, ik voel met je meequote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was er vorige week weer eens omdat nichtjes gedoopt werden. Maar ja dus.
Yes! En soms sloeg het nergens op, maar los gaan kon je eropquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij is het ook alweer een tijdje geledenDeze whitelabels destijds zaten echt pareltjes tussen
Bij Annecy in Frankrijk staat ook een prachtig kasteel...quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja kastelen! Die zijn geweldig inderdaad. Het Muiderslot in Nederland bijvoorbeeld. Maar wij zijn vroeger ook wel vaker naar kastelen in de Ardennen en Luxemburg geweest en dat waren altijd hoogtepunten voor mij, zo spannend
\quote:
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meer![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat iemand bij een zangwedstrijd Don't Let The Sun Go Down On Me ging zingen, waarbij ik dacht dat-ie Nik Kershaw ging zingen. Needless to say, ik was nogal teleurgesteld
Gaaf altijd johquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja kastelen! Die zijn geweldig inderdaad. Het Muiderslot in Nederland bijvoorbeeld. Maar wij zijn vroeger ook wel vaker naar kastelen in de Ardennen en Luxemburg geweest en dat waren altijd hoogtepunten voor mij, zo spannend
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Annecy in Frankrijk staat ook een prachtig kasteel...
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meer![]()
Ben benieuwd of ze ondertussen het mediapark al zijn opgereden.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh eindelijk Lekker op de Trekker? Sodeju zeg.
Welke prinses gaat met welke prins trouwen?quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorige uur hadden ze een huwelijksaanzoek bij de Efteling. Het echte nieuws is op
Chronisch tekort aan Sturing.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil verder daar.
Helemaal gezien, laatst met mijn vriendin seizoen 1 opnieuw gekeken. Ik zat heel de seizoensfinale haar aan te kijken en toen deed ze dit:quote:
Het is lekker om te trekkenquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.
We gaan ons een aanmelden bij stichting Zonnebloem, komen we nog eens ergens.
Maar we maken er zelf de hardste grappen om, leven moet wel leuk blijven
Ik moet nog eens een keertje gaan uitzoeken welke ik er allemaal van heb, Bailando heb ik sowiesoquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yes! En soms sloeg het nergens op, maar los gaan kon je erop
Mooie instellingquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.
Stemplaatgenot?quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga oliebollen baken, mooi uurtje daarvoor.![]()
Ben je ooit in Bokrijk geweest?quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!
quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom vervangen ze hem überhaupt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil verder daar.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!
Coolquote:
Succes!quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ok, ergens in 2050 heb ik tijd....quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lucifer, How To Get Away With Murder, Bodyguard (van de BBC), The Good Place.
dat was in 2015quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Cee het volgende:
When we were young is nog flink gestegen afgelopen jaren, kan me nog herinneren dat ik me op tweede kerstdag vroeg in de ochtend hoorde.
Veel kudo's voor die instellingquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ricardo en Sharon.quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke prinses gaat met welke prins trouwen?
Dit jaar wel 75 plekken gezaktquote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Cee het volgende:
When we were young is nog flink gestegen afgelopen jaren, kan me nog herinneren dat ik me op tweede kerstdag vroeg in de ochtend hoorde.
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!quote:
Geen idee, laat hem lekker zitten inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom vervangen ze hem überhaupt.
Dat moeten ze ook gewoon voor volwassenen maken.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
Voor diegenen met kinderen, als je ooit in Salzburg bent is Speelgoedmuseum echt geniaal, zelfs voor oudersDochter had het op een gegeven moment wel gezien, terwijl ik nog lekker met een knikkerbaan bezig was .....
Het geheim zit 'm in afwisseling. Kijk 1 afl Lucifer, dan How To Get Away, dan The Good Place, dan Bodyguard. Repeat.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ergens in 2050 heb ik tijd....
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Echt prachtig.
https://www.chateau-de-menthon.com/
oh mooiquote:
Lijk me zonder kinderen ook wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
Voor diegenen met kinderen, als je ooit in Salzburg bent is Speelgoedmuseum echt geniaal, zelfs voor oudersDochter had het op een gegeven moment wel gezien, terwijl ik nog lekker met een knikkerbaan bezig was .....
Ze hebben wel indoorspeeltuinen voor volwassenen, dus wie weet!quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook gewoon voor volwassenen maken.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!
En dan ik; tis gelukkig geen reuma of suiker.
We zijn ook helemaal niet leuk op feestjes.
Favorietjequote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een keertje gaan uitzoeken welke ik er allemaal van heb, Bailando heb ik sowieso
Die ken ik niet. Uit welk sprookje komen die?quote:
Ik moet het weer eens opnieuw gaan kijken allemaal.quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helemaal gezien, laatst met mijn vriendin seizoen 1 opnieuw gekeken. Ik zat heel de seizoensfinale haar aan te kijken en toen deed ze dit:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben wel indoorspeeltuinen voor volwassenen, dus wie weet!
Moet je doenquote:
Nee dat is Frans Bauer.quote:Op maandag 30 december 2019 15:07 schreef LTVDK het volgende:
EO, dat is toch ook zo'n nummer van Kensington?
Lekker awkward op feestjesquote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!
En dan ik; tis gelukkig geen reuma of suiker.
We zijn ook helemaal niet leuk op feestjes.
Ik Moet Merlin, GoT en Once ook nog kijken.quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het geheim zit 'm in afwisseling. Kijk 1 afl Lucifer, dan How To Get Away, dan The Good Place, dan Bodyguard. Repeat.
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Moet Merlin, GoT en Once ook nog kijken.
Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Strani het volgende:
Deze ben ik als kind geweest, Bourscheid in Luxemburg:
[ afbeelding ]
nog steeds de moeitequote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.
zo slecht was dat laatste seizoen niet hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.
Ach, was best leuk. Tenzij je net gaat doen alsof de serie zich in de echte wereld afspeelt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
IDEMquote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef Zorro het volgende:
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMLIJSTGENOT
Die Freed From Desire ken ik nog wel, die daarna komt is best wel nice. welke is datquote:
Oh jij voelt die ook altijd.quote:
Ik ben wel in een kasteel geweest in Luxemburg, maar ik weet niet meer of dat deze wasquote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Strani het volgende:
Deze ben ik als kind geweest, Bourscheid in Luxemburg:
[ afbeelding ]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo slecht was dat laatste seizoen niet hoor.
Hmm, deed hij ook iets met kinderen?quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef KBFX2002 het volgende:
Ed Sheeran is na Michael Jackson de slechts presterende 'grote' artiest deze editie.
Ik heb de eerste 2 seizoenen reeds gezien, nu alleen nog tijd vinden voor de rest.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je elke keer zo reageert op reviews mis je een hoop leuksquote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was wel zo, maar ik had het zelf nooit ontdekt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.
Sowieso een harstikke mooi land, vind ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben wel in een kasteel geweest in Luxemburg, maar ik weet niet meer of dat deze was
quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, deed hij ook iets met kinderen?
Huh watquote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uit de reacties:quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Freed From Desire ken ik nog wel, die daarna komt is best wel nice. welke is dat
quote:
Ga je mee?quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je doen![]()
Niet nu, wintersluiting, maar eind maart begin april gaat het weer open![]()
In de vakanties zijn er ook meer activiteiten voor kinderen (visnetten breien, zeepjes maken enzulks, het aanbod wisselt), en meestal ergens einde seizoen (eind oktober) is er ook een oud Hollandse kermisJe zou ook de laatste zaterdag van oktober kunnen gaan. Dan is er vaak die kermis, én 's avonds is de jaarlijkse avondopenstelling en staan er door het hele museum overal lantaarntjes. Het is echt prachtig dan
quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een harstikke mooi land, vind ik.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Isorden het volgende:
Vroeger in zuid frankrijk hier geweest:
[ afbeelding ]
Klein oud vestingstadje genaamd Larressingle
want?quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb GoT ook niet gezien![]()
Was er aan begonnen, maar heb het na 5 afleveringen opgegeven
Daar hadden ze nog een show met werkende Trebuchetsquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Isorden het volgende:
Vroeger in zuid frankrijk hier geweest:
[ afbeelding ]
Klein oud vestingstadje genaamd Larressingle
quote:
Oh maakt niet uit, deze bond is nu onbreekbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Alleen ik ben er niet als kind geweest, maar iets van paar jaar terug of zo.
Ik woon niet meer thuis trouwens, maar gewoon dit soort momentjes zijn onbetaalbaar.quote:
Gelukkig zagen ze de autolampen in The Witcher net op tijdquote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:
Ik vond er geen zak aanquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, deze bond is nu onbreekbaar.
Merciquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uit de reacties:
Montek Rock n Rolla Svetec remix
Okequote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]zullen we het hier na de lijst over hebben?
Wel vaak het spel gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Carcassonne geweest.
[ afbeelding ]
eerste seizoen is wel het lastigste, maar het wordt echt supergoed!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan![]()
Maar misschien later nog eens een kans geven.
Ik wilde eigenlijk eerst de boeken gaan lezen, kijken of ik het dan beter vind
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja wij ook een paar jaar geleden. ook mooi (maar heeeeeeeeel erg druk)quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ook erg mooi zijn ja!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Was er live muziek?quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah,quote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.
En Alhambra.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
We komen in de regio waar 50% van de nummers geweldig is
Whehequote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.
Ik ben zelf niet zo'n lezer, geen rust voor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah,
Bij Harry Potter heb ik eerst alle boeken uit m'n hoofd geleerd, en daarna de films gekeken.
Zijn heel verschillend, ben fan van beide
Helaas.quote:
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n lezer, geen rust voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |