quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga oliebollen baken, mooi uurtje daarvoor.![]()
Waarom vervangen ze hem überhaupt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil verder daar.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!
Coolquote:
Succes!quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga oliebollen baken, mooi uurtje daarvoor.![]()
Ok, ergens in 2050 heb ik tijd....quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lucifer, How To Get Away With Murder, Bodyguard (van de BBC), The Good Place.
dat was in 2015quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Cee het volgende:
When we were young is nog flink gestegen afgelopen jaren, kan me nog herinneren dat ik me op tweede kerstdag vroeg in de ochtend hoorde.
Veel kudo's voor die instellingquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.
We gaan ons een aanmelden bij stichting Zonnebloem, komen we nog eens ergens.
Maar we maken er zelf de hardste grappen om, leven moet wel leuk blijven
Ricardo en Sharon.quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke prinses gaat met welke prins trouwen?
Dit jaar wel 75 plekken gezaktquote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Cee het volgende:
When we were young is nog flink gestegen afgelopen jaren, kan me nog herinneren dat ik me op tweede kerstdag vroeg in de ochtend hoorde.
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!quote:
Geen idee, laat hem lekker zitten inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom vervangen ze hem überhaupt.
Dat moeten ze ook gewoon voor volwassenen maken.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
Voor diegenen met kinderen, als je ooit in Salzburg bent is Speelgoedmuseum echt geniaal, zelfs voor oudersDochter had het op een gegeven moment wel gezien, terwijl ik nog lekker met een knikkerbaan bezig was .....
Het geheim zit 'm in afwisseling. Kijk 1 afl Lucifer, dan How To Get Away, dan The Good Place, dan Bodyguard. Repeat.quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ergens in 2050 heb ik tijd....
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Echt prachtig.
https://www.chateau-de-menthon.com/
oh mooiquote:
Lijk me zonder kinderen ook wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
Voor diegenen met kinderen, als je ooit in Salzburg bent is Speelgoedmuseum echt geniaal, zelfs voor oudersDochter had het op een gegeven moment wel gezien, terwijl ik nog lekker met een knikkerbaan bezig was .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |