Wel vaak het spel gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Carcassonne geweest.
[ afbeelding ]
eerste seizoen is wel het lastigste, maar het wordt echt supergoed!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan![]()
Maar misschien later nog eens een kans geven.
Ik wilde eigenlijk eerst de boeken gaan lezen, kijken of ik het dan beter vind
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja wij ook een paar jaar geleden. ook mooi (maar heeeeeeeeel erg druk)quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ook erg mooi zijn ja!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Was er live muziek?quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah,quote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.
En Alhambra.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
We komen in de regio waar 50% van de nummers geweldig is
Whehequote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.
Ik ben zelf niet zo'n lezer, geen rust voor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah,
Bij Harry Potter heb ik eerst alle boeken uit m'n hoofd geleerd, en daarna de films gekeken.
Zijn heel verschillend, ben fan van beide
Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |