Awww, liefquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
(jongste Pippe typt haar eigen naam en ze mag nu spelletjes spelen)
Neequote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
Schranz is gewoon een variatie op (hard)techno, veelal gekenmerkt door een dubbele kick en offbeat snares.quote:
Was je van plan om wel te gaan dan?quote:Op maandag 30 december 2019 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
10 UUR
Ik ga maar niet meer
quote:367 I See Fire Ed Sheeran 2
366 The Whole Of The Moon The Waterboys 7
365 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 6
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor 1
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf 6,5
362 When We Were Young Adele 4
361 Romeo And Juliet Dire Straits 8
360 Take Me To Church Hozier 6,5
359 Thinking Out Loud Ed Sheeran 2
quote:
Gelukkig ben ik dan niet de enige.quote:
Die, en Romeo en Julietquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer van volgend uur is zo lang dat er maar 9 nummers zijn dat uur? Bat out of Hell?
Nee, staat altijd op zijn hardst.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
quote:
Dat je andere mensen in andere wchokjes keihard mee hoort kakken na weer een avondje aldi pilsquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind het vreselijk....
Als wij naar een camping gaan, huren we een luxe stacaravan.
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies![]()
Je moet niet naar het Van Gogh Museum gaan met jonge kinderen, maar er zijn zoveel andere leuke musea![]()
En inderdaad lekker rennen in de bergen, keihard naar beneden
9:51quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer van volgend uur is zo lang dat er maar 9 nummers zijn dat uur? Bat out of Hell?
Zo bruisend als hun bruistabletjes tegen een maagzweer.quote:
Tis hier om de hoek, mama en bonuspaps waren nog wel te porren, maar niet met deze tijdenquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je van plan om wel te gaan dan?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat je andere mensen in andere wchokjes keihard mee hoort kakken na weer een avondje aldi pils
Gezien de rest, mag die wel dat langer duren, zodat bijvoorbeeld er geen tijd is voor #359.quote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo bruisend als hun bruistabletjes tegen een maagzweer.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.
Nou dan soms maar even gezeur. Ik wil ook een leuke vakantie hebben en af en toe aanpassen worden ze groot van!
Genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |