Ze hebben wel indoorspeeltuinen voor volwassenen, dus wie weet!quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook gewoon voor volwassenen maken.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!
En dan ik; tis gelukkig geen reuma of suiker.
We zijn ook helemaal niet leuk op feestjes.
Favorietjequote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een keertje gaan uitzoeken welke ik er allemaal van heb, Bailando heb ik sowieso
Die ken ik niet. Uit welk sprookje komen die?quote:
Ik moet het weer eens opnieuw gaan kijken allemaal.quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helemaal gezien, laatst met mijn vriendin seizoen 1 opnieuw gekeken. Ik zat heel de seizoensfinale haar aan te kijken en toen deed ze dit:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben wel indoorspeeltuinen voor volwassenen, dus wie weet!
Moet je doenquote:
Nee dat is Frans Bauer.quote:Op maandag 30 december 2019 15:07 schreef LTVDK het volgende:
EO, dat is toch ook zo'n nummer van Kensington?
Lekker awkward op feestjesquote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, stel ik laat wat uit mijn handen vallen, die 2; hurhur spontaan MS!
En dan ik; tis gelukkig geen reuma of suiker.
We zijn ook helemaal niet leuk op feestjes.
Ik Moet Merlin, GoT en Once ook nog kijken.quote:Op maandag 30 december 2019 15:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het geheim zit 'm in afwisseling. Kijk 1 afl Lucifer, dan How To Get Away, dan The Good Place, dan Bodyguard. Repeat.
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Moet Merlin, GoT en Once ook nog kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |