Heel veel mensen/gezinnen snappen dit niet. En die vallen er andere vakantiegangers mee lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja je wilt zelf ook vakantie hebben toch?
Ok ok mee eens, dat is sneu. Ik vind het, stiekem, heerlijk. Wc rolletje onder de oksel en goan!quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar als JIJ dat ook oprecht leuk vind is het prima. Ik ken serieus ouders die het NIKS vinden, maar het blijven doen voor de kinderen, maar ondertussen wel klagen dat ze nooit eens naar de VS kunnen bijvoorbeeld .... Ja daaag.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Sorry, maar zo'n hekel aan ouders die dan iedere keer naar de camping gaan, want dat is ZO LEUK VOOR DE KINDERS. Prima als je de camping zelf ook leuk vindt, maar jaar in jaar uit naar zelfde camping gaan alleen voor de kinders .....![]()
Wij plannen ook een beetje zoals jullie. Vakantie plannen voor onszelf en dan genoeg leuke dingen inbouwen voor dochter.
Ik had dit jaar Redemption Song.... Maar Is this love is ook mooi.quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik stem er sowieso op, altijd één Bob. Vorig jaar was het Is this love, maar ben eruit dat ik Waiting in vain mooier vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |