SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dezelfde mensen die op Kensington stemmen denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
Vuurwerk door brievenbussen gooien....
Wie denkt er ooit dat dat een goed idee is?
Dan zat de Top 2000 wel anders in elkaar.quote:Op maandag 30 december 2019 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt me wat van je tegen, dat je niet eens een radiozender bent
mensen zonder hersencellenquote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
Onze buurjongen toen ik klein was. Gelukkig waren we thuisquote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die op Kensington stemmen denk ik
ja oke, maar tot twee keer toe niet alleen rotjes maar echt goede bommetjes door de brievenbus gooien is geen kwajongens streek meerquote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
Nu komt ook écht ieder rotje negatief in het nieuws he... vuurwerkverbod here we come (nee ik schiet niets af, maar heb er als kind mooie herinneringen aan)
Dat zalquote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zat de Top 2000 wel anders in elkaar.
quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelfs getwijfeld over een trouwreportage, maar die werd uiteindelijk wel leuk, dankzij een geweldige fotograaf
quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelfs getwijfeld over een trouwreportage, maar die werd uiteindelijk wel leuk, dankzij een geweldige fotograaf
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te stekenquote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon lekker op de dag zelf pas verkopen. Ik woon al maanden in klein Syrië voor mijn gevoel
Beetje combineren toch.quote:
yesssss, en je duim er half af knallen met die groene strijkersquote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vroeger toen we nog winters hadden, kon je nog wel eens rotjes en babypijlen enzo op het ijs afsteken/gooien
Op het ijs? Amateur!quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vroeger toen we nog winters hadden, kon je nog wel eens rotjes en babypijlen enzo op het ijs afsteken/gooien
Dan bevroren wel je vingers op Oudejaarsavondquote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heeft zijn vingers nog?quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te steken
#Goodtimesquote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
yesssss, en je duim er half af knallen met die groene strijkers
quote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
En je hebt al 10x de vuurwerkkliklijn gebeld?quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te steken
Zonde, vooral als je groene vingers hebt.quote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
yesssss, en je duim er half af knallen met die groene strijkers
Jij krijgt flyers van Assad bij de reclamefolders door de brievenbus?quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon lekker op de dag zelf pas verkopen. Ik woon al maanden in klein Syrië voor mijn gevoel
Word helaas weinig mee gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hebt al 10x de vuurwerkkliklijn gebeld?
Ja dan kwam je uiteindelijk blauwbekkend weer thuis binnenvallen en was je op 1 januari verkoudenquote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan bevroren wel je vingers op Oudejaarsavond
Hij rende weer uit beeld.quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit Daniël Dekker daar achter Carmen?
Maar toch naar buiten om vuurwerk dat niet af was gegaan te zoekenquote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dan kwam je uiteindelijk blauwbekkend weer thuis binnenvallen en was je op 1 januari verkouden
Hier is zo begin deze nog 160 kilo vuurwerk gevonden.quote:
Ik wilde naar het Top 2000 Café.... maar dat mocht niet van ArnieAlberts.quote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Als kind wilde ik vuurwerktester worden.
en dit is dan ook het probleem.quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oehh dat was wel voor de echte daredevilsquote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar toch naar buiten om vuurwerk dat niet af was gegaan te zoeken
Mijn overbuurman had vroeger en nu iets minder maar nog steeds wel gigantisch veel vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds mn 14e ofzo
Ach, toen verloor je nog niet meteen je arm als er iets mis ging ;-)quote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oehh dat was wel voor de echte daredevils
We hadden een deal met een beperkt aantal foto’s, met het idee dat we dan in elk geval een paar foto’s zouden hebben, want een aandenken is toch wel leuk. Maar er zaten zoveel leuke foto’s bij dat we ze met bijbetaling allemaal hebben afgenomen. Maar nog steeds nooit wat van laten afdrukken, ons trouwalbum is een lullig usbstickjequote:
Hier is ook al vanalles opgeblazen, van die klote-nitraten uit rijdende auto's gooien naar mensen met honden etc. Flikkers.quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je die sneeuwbal naar iemand toe gooit.quote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef essnhills het volgende:
Als er sneeuw lag dan stopten wij de rotjes in sneeuwballen en probeerden die dan met de juiste timing zo hoog mogelijk in de lucht te gooien. Dan ontplofte de sneeuwbal midden in de lucht en had je zwartgeblakerde sneeuw.
Even verbeterd voor jequote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef RedFever007 het volgende:
TOP UUR
Lynyrd Skynyrd stemlijst genot
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dit is dan ook het probleem.
Het legale vuurwerk wat in de nacht wordt afgestoken is niets mis mee.
En een beetje cat1 voorwerk in de dagen er voor en na ook niet.
Maar de politie moet eens gaan optreden tegen hetgene dat niet mag.
Belde een paar jaar geleden ook over een zooi pubers met illegaal vuurwerk die bij een hondenuitlaat veldje de hele tijd richting de dieren gooiden...
ja sorry we hebben geen tijd.
Dat werkt niet.
Nu weet ik wel er is niet onbeperkt personeel, maar dan moet den haag eens goed gaan investeren.
die slaan ze overquote:
Unieke atmosfeer.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
Lekker zingen voor verkrachters en moordenaars woeeeeeehoeeee
Dat doe je zelf.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
en altijd ook weer met dezelfde mensen vieren
preciesquote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik jonger was staken wij ook al dagen vuurwerk af, maar dat waren normale rotjes, voetzoekers, babypijltjes etc. En wij hebben altijd netjes geleerd dat NIET naar mensen en dieren te gooien.
Leg oordopjes klaar.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ga om kwart over 12 maar weer naar bed, denk ik
Waarom wachten tot na 12en. Ik denk dat ik gewoon gezellig alleen een film ga kijken en daarna naar bed.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje een hekel te krijgen aan de jaarwisseling. Veel gedoe, veel herrie, altijd dat doen alsof we ineens een bijzondere dag ingaan en altijd ook weer met dezelfde mensen vieren, ben er wel klaar mee eigenlijk. Ga om kwart over 12 maar weer naar bed, denk ik
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aanstekenquote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik jonger was staken wij ook al dagen vuurwerk af, maar dat waren normale rotjes, voetzoekers, babypijltjes etc. En wij hebben altijd netjes geleerd dat NIET naar mensen en dieren te gooien.
oud?quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Nizno het volgende:
maar goed deze oude dame gaat eens wat ontbijten
Eetsmakelijkquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Nizno het volgende:
maar goed deze oude dame gaat eens wat ontbijten
Maar je hebt ook geleerd in het donker met fietsverlichting te rijden en geen troep op straat te gooien, hondendrollen op te ruimen etc. etc. etc.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
ik sliep vorig jaar lekker rond half 11. niets mee gekregen van al het vuurwerk en smorgens om 7u in de bus en om 8u werkenquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wachten tot na 12en. Ik denk dat ik gewoon gezellig alleen een film ga kijken en daarna naar bed.
Dan is het (flink wat na middernacht) wat rustiger buiten.quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wachten tot na 12en.
lol dat soort dingen deed ik ook. Tegenwoordig moet alles extremerquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aansteken
nouja.... in vergelijk bij enkelenquote:
Wij ook, maar dan met normale rotje en van die wondertollen er ook bijquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aansteken
Mama Mia.quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik sliep vorig jaar lekker rond half 11. niets mee gekregen van al het vuurwerk en smorgens om 7u in de bus en om 8u werken
Vooral tegen het een uur of 1-2 als je nog teveel astronauten over had, een grote stapel bouwen en de fik erinquote:Op maandag 30 december 2019 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol dat soort dingen deed ik ook. Tegenwoordig moet alles extremer
Wellicht houden ze niet van varkensvlees?quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Hamlapjes het volgende:
telkens als ik wat met andere mensen probeer te regelen, lukt dat niet
als 66 je jaartal is niet neequote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht houden ze niet van varkensvlees?
en dan met zijn stemmetje die je ook meteen hoort als je dit zietquote:
Van wie?quote:
394: 2 keer luisteren en je pleegt zelfmoordquote:Op maandag 30 december 2019 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
Even serieus, wat is dit voor matige samenloop van omstandigheden.
394 Aan De Kust Bløf
393 Rockin' In The Free World Neil Young
392 Levels Avicii
Dat zal bestquote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Net op tijd terug voor ABBA genot
Het is wel lekker fietsen op Even Flow btw
Kurt Cobain noemde Hey Hey, My My (Into the Black) van Neil Young in zijn zelfmoordbrief.quote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
394: 2 keer luisteren en je pleegt zelfmoord
393: heeft vast een nr geschreven dat over zelfmoord gaat
392: pleegde zelfmoord
hoop mensen gaan ook helemaal los met O&N onder het mom het kan maar 1 keer per jaar. Lekker snuifje op met wat bier en dat in combinatie met vuurwerk is geen succesquote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah het zware vuurwerk ansich is niet erg. Gaat erom hoe je ermee omgaat. Als je het zware spul lekker in een weiland of op een industrieterrein afsteekt is niks aan de hand. Doe je het midden in de woonwijk, tja... Daarnaast, de echte overlast komt van het vernielen. Dat gebeurt helaas ook zonder vuurwerk... Hoe vaak er niet bakstenen door bushokjes gegooid worden etc
Dat weiland is hier niet zo ver vandaan, net als het parkeerterrein bij de sportclubs, en het hele jaar door op zaterdagnacht worden daar bommen afgestokenquote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah het zware vuurwerk ansich is niet erg. Gaat erom hoe je ermee omgaat. Als je het zware spul lekker in een weiland of op een industrieterrein afsteekt is niks aan de hand. Doe je het midden in de woonwijk, tja... Daarnaast, de echte overlast komt van het vernielen. Dat gebeurt helaas ook zonder vuurwerk... Hoe vaak er niet bakstenen door bushokjes gegooid worden etc
quote:
Ieder jaar weer opnieuw.quote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat kan helegaar niet.quote:
Volgens MJGod welquote:
Annie Schilder?quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een huisgenootje gehad die Annie heette
Are you wokking to me?quote:
Was wel geinig.quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit wat langer geslapen dan bedacht en daardoor Into My Arms gemist
Mijn leven is een leugenquote:
Het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een huisgenootje gehad die Annie heette
Zondequote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit wat langer geslapen dan bedacht en daardoor Into My Arms gemist
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.quote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lag er om half 3 in, dus op zich was t ook geen overbodige luxequote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZondeMaar wel lekker dat je wat langer geslapen hebt. Ik ben bijna niet meer later dan 08:00 uur wakker tegenwoordig.
Dat had ik ook, draaide ze 7 van de 26 minuten ofzo. Korteversiegenotquote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef TLC het volgende:
2 platen waarop ik gestemd heb achter elkaar in de Top 2000
Neequote:
Amen to thatquote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.
(Mochten ze onverhoopt zelf gewond raken door hun gestunt dan mogen ze wat mij betreft helemaal achteraan sluiten bij de Eerstehulpverlening).
hou je het wel lekker in de familiequote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is echt een soort van incest-anthem geworden op het internet
Nee heerlijk!quote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lag er om half 3 in, dus op zich was t ook geen overbodige luxe
Er zijn grappen die gewoon niet kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Kid Ro.....
Nee NEE dat kan ik niet typen
Al meerdere keren gehad, komende nacht ook weer 2x met Volbeat/Helene Fischer en een uur later met Simple Minds/Amazing Stroopwafelsquote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef TLC het volgende:
2 platen waarop ik gestemd heb achter elkaar in de Top 2000
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zijn grappen die gewoon niet kunnen.
Ruinerwold bijvoorbeeld, en deze van jou.
Ik begrijp je hoor. Ik denk zelf alleen dat een verbod weinig zal uithalen. Het is al illegaal maar komt er toch. En de mensen die de problemen veroorzaken zullen zich er ook weinig van aantrekken.quote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.
(Mochten ze onverhoopt zelf gewond raken door hun gestunt dan mogen ze wat mij betreft helemaal achteraan sluiten bij de Eerstehulpverlening).
'Kerstmis en incest zijn allebei een familiefeest' - Herman Finkersquote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hou je het wel lekker in de familie
Sweet Home Zoetermeer?quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.
quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.
Jouw stemlijst gaat volgens mij ook alle kanten op zeg.quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al meerdere keren gehad, komende nacht ook weer 2x met Volbeat/Helene Fischer en een uur later met Simple Minds/Amazing Stroopwafels
Sweet Lake City bekt ook niet goed.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sweet Home Zoetermeer?
@:wolfrolf
Een paar maar.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Isorden het volgende:
Van lĕh-'nérd 'skin-'nérd zijn er toch ook een aantal gecrashed met een vliegtuig?
Kut Keerlsquote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Dat 'lekker op de trekker' op nr 300 zoveel staat is ook zeker geen toeval he ?
Dat is helaas wel zo. Ik schat de mensheid vaak te slim en gehoorzaam in.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor. Ik denk zelf alleen dat een verbod weinig zal uithalen. Het is al illegaal maar komt er toch. En de mensen die de problemen veroorzaken zullen zich er ook weinig van aantrekken.
Is op gestemd door politici.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Dit is een grap, toch?quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Die zanger heet nog gewoon hetzelfde, en door.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele band dood, maar gewoon blijven doorgaan, best uniek, denk ik
Nee hoor, Nederlanders kunnen niet stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zit de fapdoekindustrie achter.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Isorden het volgende:
Hoe noemen ze deze band in twente?Ik kan dit horen in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noemen ze deze band in twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dus eigenlijk naai je dan alleen de gehoorzame slimme l mensen die als het goed is al geen vandalen zijn of dieren mishandelen want hi hi leuk vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is helaas wel zo. Ik schat de mensheid vaak te slim en gehoorzaam in.
TIMES PASSES QUICKLY AND CHANCES ARE FEWquote:
Heb gecheckt. Ik moet hier even van bijkomen. Mijn hemel.quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederlanders kunnen niet stemmen.
Met jouw muziek smaak is echt heel weinig mis dunkt mequote:Op maandag 30 december 2019 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
TIMES PASSES QUICKLY AND CHANCES ARE FEW![]()
![]()
Phil Collins vergreep zich er ook nog aan (niet aan MJ maar aan dit nummer).quote:Op maandag 30 december 2019 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Michael Jackson.
Je weet dat Normaal op 9 staat? Zegt genoeg toch, alle boerennummers zijn gestegen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb gecheckt. Ik moet hier even van bijkomen. Mijn hemel.
Hoe noemen ze deze band in twente?Ik voel me niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Laat dat beetje maar wegquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toto begint een beetje overgewaardeerd te geraken
Ik zou ze niet missen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
MJ vergreep zich waarschijnlijk ook niet aan Phil, die was veel te oud voor hemquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Phil Collins vergreep zich er ook nog aan (niet aan MJ maar aan dit nummer).
Stel weirdos, blijf het zeggen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
En toen kwam de PAUZEKNOP!quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
En maar dat bandje stopzetten om de tekst uit te schrijven, dat waren nog eens tijden
LOVING YOUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met jouw muziek smaak is echt heel weinig mis dunkt me
Het kan altijd minder erg dan Rick van V.quote:
Kerstboomers.quote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zoenende boomers in 't café, heerlijk man.
Sweet Home Alabama was net geweest, vunzigaardsquote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Cee het volgende:
Ik dacht een vader en dochter te zien in het café en toen beginnen ze te zoenen.
Dat is schier onmogelijkquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boyz from da Hoedquote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel weirdos, blijf het zeggen.
[ afbeelding ]
Hold my beer, dacht Gijs gisterenquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kan altijd minder erg dan Rick van V.
Tussen 19 en 20, ook een lekker uurquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef LTVDK het volgende:
Hold The Line is toch wel veruit de beste van Toto, die komt gelukkig straks nog
Die komen uit Alabama.quote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Cee het volgende:
Ik dacht een vader en dochter te zien in het café en toen begonnen ze te zoenen.
Ja dat weet ik, maar ik had deze niet verwacht. Of toch wel, maar misschien te voor de hand liggend.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Normaal op 9 staat? Zegt genoeg toch, alle boerennummers zijn gestegen.
Gaan we naar Schier?quote:
Rick deed er vannacht weer een schepje bovenop.quote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hold my beer, dacht Gijs gisteren
Niet meer doen, slecht voor het milieu.quote:
Ze waren een liedje te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |