Er zijn grappen die gewoon niet kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Kid Ro.....
Nee NEE dat kan ik niet typen
Al meerdere keren gehad, komende nacht ook weer 2x met Volbeat/Helene Fischer en een uur later met Simple Minds/Amazing Stroopwafelsquote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef TLC het volgende:
2 platen waarop ik gestemd heb achter elkaar in de Top 2000
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zijn grappen die gewoon niet kunnen.
Ruinerwold bijvoorbeeld, en deze van jou.
Ik begrijp je hoor. Ik denk zelf alleen dat een verbod weinig zal uithalen. Het is al illegaal maar komt er toch. En de mensen die de problemen veroorzaken zullen zich er ook weinig van aantrekken.quote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.
(Mochten ze onverhoopt zelf gewond raken door hun gestunt dan mogen ze wat mij betreft helemaal achteraan sluiten bij de Eerstehulpverlening).
'Kerstmis en incest zijn allebei een familiefeest' - Herman Finkersquote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hou je het wel lekker in de familie
Sweet Home Zoetermeer?quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.
quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sweet Home Ruinerwold bekt dan ook niet zo lekker.
Jouw stemlijst gaat volgens mij ook alle kanten op zeg.quote:Op maandag 30 december 2019 11:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al meerdere keren gehad, komende nacht ook weer 2x met Volbeat/Helene Fischer en een uur later met Simple Minds/Amazing Stroopwafels
Sweet Lake City bekt ook niet goed.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sweet Home Zoetermeer?
@:wolfrolf
Een paar maar.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Isorden het volgende:
Van lĕh-'nérd 'skin-'nérd zijn er toch ook een aantal gecrashed met een vliegtuig?
Kut Keerlsquote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Dat 'lekker op de trekker' op nr 300 zoveel staat is ook zeker geen toeval he ?
Dat is helaas wel zo. Ik schat de mensheid vaak te slim en gehoorzaam in.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor. Ik denk zelf alleen dat een verbod weinig zal uithalen. Het is al illegaal maar komt er toch. En de mensen die de problemen veroorzaken zullen zich er ook weinig van aantrekken.
Is op gestemd door politici.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Dit is een grap, toch?quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Die zanger heet nog gewoon hetzelfde, en door.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele band dood, maar gewoon blijven doorgaan, best uniek, denk ik
Nee hoor, Nederlanders kunnen niet stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zit de fapdoekindustrie achter.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |