Die zanger heet nog gewoon hetzelfde, en door.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele band dood, maar gewoon blijven doorgaan, best uniek, denk ik
Nee hoor, Nederlanders kunnen niet stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zit de fapdoekindustrie achter.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef TLC het volgende:
Dat 'lekker op de trekker' op nr 300 zoveel staat is ook zeker geen toeval he ?
quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Isorden het volgende:
Hoe noemen ze deze band in twente?Ik kan dit horen in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Isorden het volgende:
Hoe noemen ze deze band in twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dus eigenlijk naai je dan alleen de gehoorzame slimme l mensen die als het goed is al geen vandalen zijn of dieren mishandelen want hi hi leuk vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is helaas wel zo. Ik schat de mensheid vaak te slim en gehoorzaam in.
TIMES PASSES QUICKLY AND CHANCES ARE FEWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |