Dat is schier onmogelijkquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toto begint een beetje overgewaardeerd te geraken
Boyz from da Hoedquote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel weirdos, blijf het zeggen.
[ afbeelding ]
Hold my beer, dacht Gijs gisterenquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kan altijd minder erg dan Rick van V.
Tussen 19 en 20, ook een lekker uurquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef LTVDK het volgende:
Hold The Line is toch wel veruit de beste van Toto, die komt gelukkig straks nog
Die komen uit Alabama.quote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Cee het volgende:
Ik dacht een vader en dochter te zien in het café en toen begonnen ze te zoenen.
Ja dat weet ik, maar ik had deze niet verwacht. Of toch wel, maar misschien te voor de hand liggend.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Normaal op 9 staat? Zegt genoeg toch, alle boerennummers zijn gestegen.
Gaan we naar Schier?quote:
Rick deed er vannacht weer een schepje bovenop.quote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hold my beer, dacht Gijs gisteren
Niet meer doen, slecht voor het milieu.quote:
Ze waren een liedje te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |