We hadden een deal met een beperkt aantal foto’s, met het idee dat we dan in elk geval een paar foto’s zouden hebben, want een aandenken is toch wel leuk. Maar er zaten zoveel leuke foto’s bij dat we ze met bijbetaling allemaal hebben afgenomen. Maar nog steeds nooit wat van laten afdrukken, ons trouwalbum is een lullig usbstickjequote:
Hier is ook al vanalles opgeblazen, van die klote-nitraten uit rijdende auto's gooien naar mensen met honden etc. Flikkers.quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te steken
Beter dat dan dat je die sneeuwbal naar iemand toe gooit.quote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef essnhills het volgende:
Als er sneeuw lag dan stopten wij de rotjes in sneeuwballen en probeerden die dan met de juiste timing zo hoog mogelijk in de lucht te gooien. Dan ontplofte de sneeuwbal midden in de lucht en had je zwartgeblakerde sneeuw.
Even verbeterd voor jequote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef RedFever007 het volgende:
TOP UUR
Lynyrd Skynyrd stemlijst genot
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dit is dan ook het probleem.
Het legale vuurwerk wat in de nacht wordt afgestoken is niets mis mee.
En een beetje cat1 voorwerk in de dagen er voor en na ook niet.
Maar de politie moet eens gaan optreden tegen hetgene dat niet mag.
Belde een paar jaar geleden ook over een zooi pubers met illegaal vuurwerk die bij een hondenuitlaat veldje de hele tijd richting de dieren gooiden...
ja sorry we hebben geen tijd.
Dat werkt niet.
Nu weet ik wel er is niet onbeperkt personeel, maar dan moet den haag eens goed gaan investeren.
die slaan ze overquote:
Unieke atmosfeer.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
Lekker zingen voor verkrachters en moordenaars woeeeeeehoeeee
Dat doe je zelf.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
en altijd ook weer met dezelfde mensen vieren
preciesquote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik jonger was staken wij ook al dagen vuurwerk af, maar dat waren normale rotjes, voetzoekers, babypijltjes etc. En wij hebben altijd netjes geleerd dat NIET naar mensen en dieren te gooien.
Leg oordopjes klaar.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ga om kwart over 12 maar weer naar bed, denk ik
Waarom wachten tot na 12en. Ik denk dat ik gewoon gezellig alleen een film ga kijken en daarna naar bed.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje een hekel te krijgen aan de jaarwisseling. Veel gedoe, veel herrie, altijd dat doen alsof we ineens een bijzondere dag ingaan en altijd ook weer met dezelfde mensen vieren, ben er wel klaar mee eigenlijk. Ga om kwart over 12 maar weer naar bed, denk ik
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aanstekenquote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik jonger was staken wij ook al dagen vuurwerk af, maar dat waren normale rotjes, voetzoekers, babypijltjes etc. En wij hebben altijd netjes geleerd dat NIET naar mensen en dieren te gooien.
oud?quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Nizno het volgende:
maar goed deze oude dame gaat eens wat ontbijten
Eetsmakelijkquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Nizno het volgende:
maar goed deze oude dame gaat eens wat ontbijten
Maar je hebt ook geleerd in het donker met fietsverlichting te rijden en geen troep op straat te gooien, hondendrollen op te ruimen etc. etc. etc.quote:Op maandag 30 december 2019 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit![]()
ik sliep vorig jaar lekker rond half 11. niets mee gekregen van al het vuurwerk en smorgens om 7u in de bus en om 8u werkenquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wachten tot na 12en. Ik denk dat ik gewoon gezellig alleen een film ga kijken en daarna naar bed.
Dan is het (flink wat na middernacht) wat rustiger buiten.quote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wachten tot na 12en.
lol dat soort dingen deed ik ook. Tegenwoordig moet alles extremerquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aansteken
nouja.... in vergelijk bij enkelenquote:
Wij ook, maar dan met normale rotje en van die wondertollen er ook bijquote:Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja precies, het "ergste" wat ik altijd deed is een hele stapen astronauten bouwen, er een paar open breken en kruid in het midden, en er dan nog een gebroken tussen leggen en die aansteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |