SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ken het nummer ook niet, maar het is wel mooi. Terwijl ik tegen 'Lazarus' wel een aversie heb gekregen door de radioreclame. Die wordt zo slecht ingesprokenquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Allebeiquote:
Was het afscheidsnummer van Bowie, is helemaal platgedraaid toen die dood was.quote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Hier ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha toen m'n zoontje nog kleiner was hees ik hem ook in Nirvana shirts
Ja Queen met Freddie werd voor mij lastig, die overleed 18 dagen voor mijn 1e verjaardagquote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.
Daarom ook sterk McCartney aan het overwegen,.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij schreef dit terwijl hij wist dat hij doodging
quote:
Was ik bijquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolm
Als een genie op deze aarde gekomen en weer vertrokkenquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Zorro het volgende:
Je eigen afscheid inzingen en op CD zetten![]()
Ik heb geen idee over welke radioreclame je het hebt eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken het nummer ook niet, maar het is wel mooi. Terwijl ik tegen 'Lazarus' wel een aversie heb gekregen door de radioreclame. Die wordt zo slecht ingesproken![]()
Oh.quote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het afscheidsnummer van Bowie, is helemaal platgedraaid toen die dood was.
Inderdaad, zo'n grootheid als Bowie gaan we vrees ik niet meer meemaken. Wat een uitzonderlijk figuurquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als een genie op deze aarde gekomen en weer vertrokken
Zorro is ouder dan de weg naar Romequote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.
Daarom ook sterk McCartney aan het overwegen,.
*slaapkamerquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Strani het volgende:
*kijkt treurig naar z'n pyjama's die nu waarschijnlijk in een hoopje op de vloer van @:essnhills's woonkamer liggen.
het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://speld.nl/2016/01/(...)arriere-jody-bernal/
Over de tentoonstelling Lazarus, maar ik kan 'm niet vinden online. Je mist er in ieder geval niets aanquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke radioreclame je het hebt eigenlijk![]()
Maar het klinkt wel als een mooi nummer dit
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*slaapkamer
Wel een beetje beschaafd doen blijven doen he
2016 was sowieso een kutjaarquote:
Was daar ook bijquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was ik bijToen nog wel met Brian Johnson. Daarna moest hij ermee stoppen ivm gehoorproblemen oid.
Ik ben hier niet de oudste toch, dat heb ik al wel gemekrtquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zorro is ouder dan de weg naar Rome
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toenquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.
Niet alleen dat, ook de verkiezing van Trumpquote:
ach jungske tochquote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Nou, vooruit, dan zal ik me erover inhouden.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
... Halo gok ik?quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Misschien dat ik het daarom gemist heb.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook de verkiezing van TrumpGing voor ons de boeken in als het slechtste jaar ooit (een vriend van ons overleed toen ook) maar dit jaar heeft het helaas overtroffen
En z'n zus dit jaar... arme familiequote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toen
OMG EEN VREEMDE MAN IN MIJN SLAAPKAMERquote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.
En Lemmy God op 28 12 15quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Krijg de kriebels van dat lijstje.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Nice! Mooie herinneringen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was daar ook bij![]()
Thanks voor @:ViviRAWRS voor kaartjes kapen!
Paar mooie foto's kunnen schieten ook![]()
https://www.flickr.com/ph(...)ms/72157651985580820
"Niet vertellen hoor, dan wordt ze gek"quote:
Dat dusquote:
*springt uit het raam.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG EEN VREEMDE MAN IN MIJN SLAAPKAMER
#METOO
Niet muziek gerelateerd maar Alan Rickman, SneepGod mag ook genoemd worden.quote:
Jawel hoor, kijk maar, daar!quote:
Johan Cruyffquote:Op zondag 29 december 2019 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
N
[..]
iet muziek gerelateerd maar Alan Rickman, SneepGod mag ook genoemd worden.
De vocalen, de beat met het klappen, de melodie, de eenvoud ervan, perfecte pop, Ryan Teddergod.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij de magie van dit nr uitleggen?
quote:Op zondag 29 december 2019 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
*springt uit het raam.
Wacht, hoe hoog woon je?
Girlpowerquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij de magie van dit nr uitleggen?
quote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoog genoeg dat je nu kreupel bij de onderbuurman in de tuin ligt
Nee daar heeft ze andere nummers voorquote:
+ Blackquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
En die werkt bij de politie. Succes verder!quote:
Had ze wel veel schrijvers voor nodigquote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar heeft ze andere nummers voor
Oh ja... als je je moet laten vertellen door één of andere popzanger dat je tot alles in staat bent, dan ben je waarschijnlijk tot heel weinig in staat.quote:
Opaquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
Dat Bowie dood was en ook bij George ben ik toch wel van slag geweest. De andere geschokt maar minder van slag.
It's a Wonderful Lifequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Als ik hier uit het raam, of van het balkon spring is de kans op overleven nihil...
Enige die me echt raakte was Lemmy. Zo'n mooie dienst ook.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
Dat Bowie dood was en ook bij George ben ik toch wel van slag geweest. De andere geschokt maar minder van slag.
Ik heb m'n versie herschreven en ben snel onder je bed gaan liggen in plaats van uit het raam te springen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die werkt bij de politie. Succes verder!
Ik weet wel dat ik het liefste gelijk naar huis wilde. Zeker omdat mijn toenmalige collega’s toch niet begrijpen dat je van zoiets van slag kunt zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.
Was ik ook niet van plan. Dat heeft al een keer iemand gedaan, die veel lager woonde en ook dat liep verkeerd af.quote:
Jep, zwaar auto-ongelukquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's a Wonderful Life
Ook maar 51 geworden of zo
Het is een bed met van die ladesquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n versie herschreven en ben snel onder je bed gaan liggen in plaats van uit het raam te springen.
En ik vind hier toch wel hele rare dingen hoor!
quote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Dat heeft al een keer iemand gedaan, die veel lager woonde en ook dat liep verkeerd af.
Deze pulp hebben we zeker ook te danken aan de uitvaart top zoveel?quote:
Tudududutudutudutudutudutudutudutududuquote:
Maar echt zoveel in 2016?quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.quote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een bed met van die lades
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een bed met van die lades
Ik geloofte eerst niet dat Bowie dood was na een paar weken daarvoor een clickbait-artikel had gezien dat zei dat Paul McCartney dood was (bleek over complottheorieën te gaanquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze pulp hebben we zeker ook te danken aan de uitvaart top zoveel?
Ja, 2016 was echt een kutjaar als je beroemd wasquote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar echt zoveel in 2016?
Ik heb de helft hiervan niet eens meegekregen joh
Ik was gelukkig die dag niet thuis. Hoorde wel van de begeleiding dat het een hectische dag was,quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.
Dat dacht ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijk
Waarmee je bitcoins kon investeren in een overlijdingsfirma?quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik geloofte eerst niet dat Bowie dood was na een paar weken daarvoor een clickbait-artikel had gezien dat zei dat Paul McCartney dood was (bleek over complottheorieën te gaan)
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.
Guess she's a squirterquote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Wel schattig dat Bocelli “waar is ie? Tsunami punani” zingt.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Wel schattig dat Bocelli “waar is ie? Tsunami punani” zingt.
ja idd,quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijk
Emotie en gejank...quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ik snap dat sommigen hier geëmotioneerd van kunnen raken, maar ik vind het een hoop gejank.
Nee, het was zo'n stom buzzfeed top 10-lijstje met als kop 'PAUL MCCARTNEY DOOD' en ik schrok me dood toen ik dat las.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarmee je bitcoins kon investeren in een overlijdingsfirma?
quote:
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja idd,
Hij weet nu al dat ik een bed heb met lades en dat mijn onderbuurman bij de politie werkt
quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef essnhills het volgende:
Freedom![]()
![]()
FREEEEDOOOMMM
FREEEEEEEEEEEEDOOOMMM![]()
![]()
Dan had Amerika gelijk haar claim op dit nummer gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Hoezo heet dit liedje geen freedom ?
Omdat het fink heetquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Ohja, nou poehquote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar toch hopelijk gewoon maar 1 Think-versie in de lijst?
Dat is altijd al zo geweestquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar toch hopelijk gewoon maar 1 Think-versie in de lijst?
Ohja goed argumentquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan had Amerika gelijk haar claim op dit nummer gemaakt.
Als je nu aan chocomel moet denken begin je langzaam ouder te worden.quote:
Omdat ze ook Think zingtquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Niet bepaald Pavarotti.quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.
Ik heb het werkelijk nog nooit gegetenquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, nou poeh
Ik heb wel eens lekkere roti gemaakt zelfhad recepten gekregen van collega's
Er staat er eentje minder in dan vorig jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef MaJo het volgende:
Staan er dit jaar minder Beatles nummers in of mis ik die allemaalEerste en tweede kerstdag nog wel voorbij horen komen.
Is ook zoquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als je nu aan chocomel moet denken begin je laarzaam ouder te worden.
Klinkt mooiquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
oh man je mist watquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het werkelijk nog nooit gegeten
Geen Highway To Hell dus?quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik snapte het even niet maar die reclame ken ik nog wel jaquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik had stiekem gehoopt op Stairway to Heaven, maar die ook niet.
Er is hier geloof ik wel een Surinaams restaurant in m'n dorp, dus ik zou het eens kunnen proberenquote:
Dat klinkt wel gaaf om een keer te doenquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooie vrouw.. en volgens mij kan ze ook wel een aardig kunstjequote:
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet oud, ervaren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die word ook wel snel oud inmiddels
Niks mis met John Miles.quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.
En mijn Opa en Oma ook..quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar echt zoveel in 2016?
Ik heb de helft hiervan niet eens meegekregen joh
Zeker, je zou verwachten dat die wegzakt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
Ik heb gestemd om John Miles volgens mijquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niks mis met John Miles.
Ik denk trouwens oprecht wel dat dit een mooie laagdrempelige manier is om een kerkdienst te organiserenMaar uiteindelijk moet geloof wel vanuit de mens zelf komen, dus geen idee of je daarmee nu wel of niet de leegloop kan keren. Overigens is de terugloop al wat gestabiliseerd, het percentage praktiserende christenen in Nederland is al een tijdje zo'n 11-12%.
jaa, ergens tussen 300-200 geloof ik.quote:
quote:
quote:
Ik heb begrepen dat de Evanescence fanbase ontzettend trouw is. Dezelfde fans die WT ook hoog houden in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
mooi, waar heb je op gestemd ?quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb gestemd om John Miles volgens mij
Omdat ze het mooi vinden en er publiek voor is, vermoed ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?
Musicquote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi, waar heb je op gestemd ?
Zonder twijfel een van de meest verschrikkelijke nummers die er ooit de ether in is geslingerdquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit nummer van Evanescence pas dit jaar ontdekt
quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonder twijfel een van de meest verschrikkelijke nummers die er ooit de ether in is geslingerd![]()
Alles is fout en ooraidsopwekkend aan Music
Ik blijf dat ook gewoon mooi vinden, wat anderen er ook van vinden.quote:
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
GoedeavondHeb ik nog iets gemist vandaag?
Mja geloof niet dat ik tot die doelgroep behoor, mij krijg je alleen een kerk binnen bij een enkele begrafenis of als die niet meer als kerk in gebruik isquote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat ze het mooi vinden en er publiek voor is, vermoed ik
Het is gewoon een mooie laagdrempelige manier om een kerkdienst te houden, zoals gezegd. Heel geschikt voor mensen die wel een beetje gelovig zijn maar niks hebben met traditionele kerken.
Lange Frans en Baas Bquote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
Sorry ik heb persoonlijke trauma's opgelopen dankzij Musicquote:
PM me over een maandje of 11 er maar over andersquote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gaaf om een keer te doen
Ohhh, nou dat is niet veel danquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zijn wat liedjes voorbijgekomen, we hebben een topic of drie volgepraat, en verder valt het eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
[img]https://i.imgur.com/ZcnoWEI.jpg]/img]quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.
Het Land Van kroketten frikandellen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
Veel en veeeeel beter ja, 10000xquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi...
Maar het origineel van Dolly Parton is beter
Dat betekent niet dat het liedje zelf neit prachtig isquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sorry ik heb persoonlijke trauma's opgelopen dankzij Music
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi...
Maar het origineel van Dolly Parton is beter
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef essnhills het volgende:
De cover van Dolly Parton is beter*high five*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef essnhills het volgende:
De cover van Dolly Parton is beterIs het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Heb je niet meer in het café op me zitten wachten?quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn wat liedjes voorbijgekomen, we hebben een topic of drie volgepraat, en verder valt het eigenlijk wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |