Emotie en gejank...quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ik snap dat sommigen hier geëmotioneerd van kunnen raken, maar ik vind het een hoop gejank.
Nee, het was zo'n stom buzzfeed top 10-lijstje met als kop 'PAUL MCCARTNEY DOOD' en ik schrok me dood toen ik dat las.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarmee je bitcoins kon investeren in een overlijdingsfirma?
quote:
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja idd,
Hij weet nu al dat ik een bed heb met lades en dat mijn onderbuurman bij de politie werkt
quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef essnhills het volgende:
Freedom![]()
![]()
FREEEEDOOOMMM
FREEEEEEEEEEEEDOOOMMM![]()
![]()
Dan had Amerika gelijk haar claim op dit nummer gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Hoezo heet dit liedje geen freedom ?
Omdat het fink heetquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Ohja, nou poehquote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar toch hopelijk gewoon maar 1 Think-versie in de lijst?
Dat is altijd al zo geweestquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar toch hopelijk gewoon maar 1 Think-versie in de lijst?
Ohja goed argumentquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan had Amerika gelijk haar claim op dit nummer gemaakt.
Als je nu aan chocomel moet denken begin je langzaam ouder te worden.quote:
Omdat ze ook Think zingtquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
Niet bepaald Pavarotti.quote:Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
Én dat de roti bij jou in de buurt niet al te best is.
Ik heb het werkelijk nog nooit gegetenquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, nou poeh
Ik heb wel eens lekkere roti gemaakt zelfhad recepten gekregen van collega's
Er staat er eentje minder in dan vorig jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef MaJo het volgende:
Staan er dit jaar minder Beatles nummers in of mis ik die allemaalEerste en tweede kerstdag nog wel voorbij horen komen.
Is ook zoquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als je nu aan chocomel moet denken begin je laarzaam ouder te worden.
Klinkt mooiquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
oh man je mist watquote:Op zondag 29 december 2019 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het werkelijk nog nooit gegeten
Geen Highway To Hell dus?quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik snapte het even niet maar die reclame ken ik nog wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |