quote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik had stiekem gehoopt op Stairway to Heaven, maar die ook niet.
Er is hier geloof ik wel een Surinaams restaurant in m'n dorp, dus ik zou het eens kunnen proberenquote:
Dat klinkt wel gaaf om een keer te doenquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
Mooie vrouw.. en volgens mij kan ze ook wel een aardig kunstjequote:
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
Niet oud, ervaren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die word ook wel snel oud inmiddels
Niks mis met John Miles.quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.
En mijn Opa en Oma ook..quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar echt zoveel in 2016?
Ik heb de helft hiervan niet eens meegekregen joh
Zeker, je zou verwachten dat die wegzakt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
Ik heb gestemd om John Miles volgens mijquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niks mis met John Miles.
Ik denk trouwens oprecht wel dat dit een mooie laagdrempelige manier is om een kerkdienst te organiserenMaar uiteindelijk moet geloof wel vanuit de mens zelf komen, dus geen idee of je daarmee nu wel of niet de leegloop kan keren. Overigens is de terugloop al wat gestabiliseerd, het percentage praktiserende christenen in Nederland is al een tijdje zo'n 11-12%.
jaa, ergens tussen 300-200 geloof ik.quote:
quote:
quote:
Ik heb begrepen dat de Evanescence fanbase ontzettend trouw is. Dezelfde fans die WT ook hoog houden in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
mooi, waar heb je op gestemd ?quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb gestemd om John Miles volgens mij
Omdat ze het mooi vinden en er publiek voor is, vermoed ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |