SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Na 22 baco is alles leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
Wil iemand de TT fixen?
Lange Frans laatst nog live gezien trouwens bij festivalletje hier.
22 baco blijft leuk
Nee les er 2 per week. Maar gaat al goed!quote:Op zondag 29 december 2019 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje dus? Een uur per week? Twan heeft lessen van 1,5 uur.
Spannend wel!
quote:Op zondag 29 december 2019 18:11 schreef Isorden het volgende:
Wie heeft dat kut ruud in de TT gezet eigenlijk?
Oh ja, ik kijk ook niet naar wat er voor de # staat.quote:Op zondag 29 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
Wil iemand de TT fixen?
Lange Frans laatst nog live gezien trouwens bij festivalletje hier.
22 baco blijft leuk
Joling heeft er ook wel eens in gestaan met No More Bolerosquote:Op zondag 29 december 2019 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gerard Joling zal wel jaloers zijn op Lex met zijn Top 2000 notering op zak
Ticket to the tropics ook nog wel denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joling heeft er ook wel eens in gestaan met No More Boleros
Ooh echtquote:Op zondag 29 december 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joling heeft er ook wel eens in gestaan met No More Boleros
Gewoon Chinees dan maar.quote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit met eten bestellen
Kapsalon?quote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef essnhills het volgende:
Hadden we niet patat afgesproken?quote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef essnhills het volgende:
Snap ik, zij hebben er ook al één namelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 18:15 schreef Strani het volgende:
*is aan de telefoon met België maar zij willen Limburg ook niet hebben.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Sting is beter
maar deze is ook heel mooi
Hmm ja misschien wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Patat bestellen is toch niet lekker?quote:
Alles beter dan Sting...quote:Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef Poppejans het volgende:
Hé dit is een cover. Wat een verkrachting van het origineel
Ik probeerde ook nog uit te leggen dat je dan mooi één groot Limburg hebt, maar ze vonden het wel goed zo.quote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik, zij hebben er ook al één namelijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel.
Kan ik daar morgen ook van etenGewoon veel voor weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Net zoals die andere kofferquote:Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze versie vind ik nogal leeg en nietszeggend altijd.
Das wel heel erg jongquote:
Daar heb je wel een punt, hoewel dat voor veel dingen geldt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Patat bestellen is toch niet lekker?
Patat moet vers
Ja, bah. Maar niet teveel over nadenkenquote:
Pizza, chinees, spareribs (maar heb niet zoveel zin in zo'n mega stuk vlees)..quote:Op zondag 29 december 2019 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, hoewel dat voor veel dingen geldt.
Nou, wat zijn je opties?
3 years from now..quote:Op zondag 29 december 2019 18:18 schreef Isorden het volgende:
Ok ze geen 32 maar 33.....
Alsnog veeeeeeeeel te jong![]()
Ohquote:Op zondag 29 december 2019 18:18 schreef Isorden het volgende:
Ok ze geen 32 maar 33.....
Alsnog veeeeeeeeel te jong![]()
Oh ik hou wel van Sting en nog wat meer van The Police!quote:
Ja 4 min een beetje hier, ben net op 12-12 29 gewordenquote:
was je je aan het verstoppen?quote:Op zondag 29 december 2019 18:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ook hide echt nooit iets van meegekregen geloof ik
Okay, dus eigenlijk maar twee echte opties. Heb je zin in iets met een echte bite? Want dan hou je eigenlijk alleen pizza over.quote:Op zondag 29 december 2019 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza, chinees, spareribs (maar heb niet zoveel zin in zo'n mega stuk vlees)..
Zou voor Roti kunnen gaan, maar die is hier volgens mij niet zo lekker..
Ja, same.quote:
Ja voor mij ookquote:
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 29 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja 4 min een beetje hier, ben net op 12-12 29 geworden
denk dat ik voor Chinees ga. Is voor morgen ook wel zo gemakkelijkquote:Op zondag 29 december 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, dus eigenlijk maar twee echte opties. Heb je zin in iets met een echte bite? Want dan hou je eigenlijk alleen pizza over.
quote:
Prima! Vind ik ook lekker. Vanaf hoe laat kan ik verwacht worden?quote:Op zondag 29 december 2019 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk dat ik voor Chinees ga. Is voor morgen ook wel zo gemakkelijk![]()
En ik heb nodig weer wat nieuwe bakjes nodig.
Ook niet vanaf hier?quote:
Dit nummer zat ook in de film.quote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef essnhills het volgende:
Maar het klinkt wel goed![]()
Dit is Elton toch?
Ik begin hem net een beetje te ontdekken eigenlijk, vond die film erg tof![]()
Dan wordt de Top 2000 alleen maar leuker de komende jarenquote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt wel of er ieder jaar nummers bijkomen die ik totaal niet ken. Kan ook dat ik dement wordt natuurijk, zit in de familie
Dit is zeker Eltonquote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef essnhills het volgende:
Maar het klinkt wel goed![]()
Dit is Elton toch?
Ik begin hem net een beetje te ontdekken eigenlijk, vond die film erg tof![]()
Maar wat heeft dat dan te maken met dit topic? Je zit in VBL hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt wel of er ieder jaar nummers bijkomen die ik totaal niet ken. Kan ook dat ik dement wordt natuurijk, zit in de familie
Echt?quote:
Nu alleen nog de menukaart met 150 opties uitpluizenquote:Op zondag 29 december 2019 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk dat ik voor Chinees ga. Is voor morgen ook wel zo gemakkelijk![]()
En ik heb nodig weer wat nieuwe bakjes nodig.
Ik vind het begin niet zo herkenbaar, al herken je Elton wel meteen. Maar vanaf het Tiny Dancer stuk ken ik het wel goedquote:
Is dat een Chinese lekkernij die jij veel besteld ja?quote:
quote:
Ja sorry, maar anti Limburg en anti Carnaval. Is gewoon vermoeiend en vervelend. Altijd dat oordeel van die Hollanders die het nooit hebben ervarenquote:
Combinatie voor 2 personen:quote:
Bohhhhhquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Combinatie voor 2 personen:
- Koe loe kai (krokant gebakken kipblokjes met zoetzure saus)
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Mini loempia's (5 stuks)
- Kroepoek
- Met nasi, bami of witte rijst
Lekkerrr, waar mogen we aanschuiven?quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
Nee ik ken hem echt nietquote:Op zondag 29 december 2019 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het begin niet zo herkenbaar, al herken je Elton wel meteen. Maar vanaf het Tiny Dancer stuk ken ik het wel goed
quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
Nommersquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
Ik begin nu ook trek te krijgen om Chinees te gaan halenquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
We zijn vreselijke Nederlanders dus voor ons welquote:
Ik heb net frietjes met zelfgemaakt stoofvlees op.quote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb al gegeten, maar heb nu zin in veel en ongezond eten.
quote:
Iedereen naar de Chineesquote:
Net als 90% van de kaart bij "chinees", toch?quote:
Ik, maar dan morgenquote:
quote:
quote:
Ik beïnvloed iedereen hierquote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin nu ook trek te krijgen om Chinees te gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levertquote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Net als 90% van de kaart bij "chinees", toch?
Ja mij ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe won je die quiz, het is me een raadsel.![]()
Die scene van Frans Bauer in China met zijn zelf meegenomen menukaartquote:
Frans Bauerquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levert
DIT DUSquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik beïnvloed iedereen hier
Ik gaf het je net als optie, waarschijnlijk omdat ik er zelf al trek in hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
of in Chinaquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levert
quote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net frietjes met zelfgemaakt stoofvlees op.
Dat geldt zo'n beetje voor de hele Chinese kaart toch?quote:
Doe joee hefffff Babi Pangang???quote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen lekker samen Chinees etenquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gaf het je net als optie, waarschijnlijk omdat ik er zelf al trek in had
Vind de Chinees in Amerika bijvoorbeeld echt een stuk minder lekkerder dan hier, daar kun je beter naar de Thai gaan wat veel meer lijkt op de Indo-Chinees die we hier hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gastquote:
Als je korting wilt vast nietquote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hmm, als er zo een bezorgertje aan de deur komt moet ik me misschien toch nog íets fatsoenlijkers kleden.
Af Gretziequote:
Fatsoenlijker dan wat?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hmm, als er zo een bezorgertje aan de deur komt moet ik me misschien toch nog íets fatsoenlijkers kleden.
Denk dat ik een keuzemenu ga nemen, heb ik de rest van het jaar nog te etenquote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
iedereen lekker samen Chinees eten
Thunderstruck is ook wel erg overschat.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch wel fijner dan Thunderstruck
AND YOU COULD HEAR THE FINGERS PICKINGquote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
THERE WERE FIFTEEN MILLION FINGERS
LEARNING HOW TO PLAY
Je ouders motte dat nie?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb stiekem best wel zin in eten van de Suri, maar ben bij mijn ouders dus zit er niet echt in
Ik ook en ik zeg volgend jaar waarschijnlijk weer precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoor dit nummer overigens voor het eerst.
Nee, er zijn geen Surinaamse toko's die hier bezorgenquote:
Zei ze bezorgd.quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Stamp ze helemaal kapotquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zo agressief mijn aardappels opgegeten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Thunderstruck is ook wel erg overschat.
Let there be prak!quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Krankzinnig overschat zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Thunderstruck is ook wel erg overschat.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
We salute youquote:Op zondag 29 december 2019 18:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
For Those About To Rock is ook heel lekker
Over een paar jaar is ze niet zo makkelijk van mening te veranderen. Dus je moet het er nu in stampenquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
Dochter van 3: pappa ik vind dit niet leuuuuuk
Ik: maar dit is AcDc, van je blauwe shirt mrt gitaar
Zij: Oh...Ik vind dit leuk
Hahaha toen m'n zoontje nog kleiner was hees ik hem ook in Nirvana shirtsquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
Dochter van 3: pappa ik vind dit niet leuuuuuk
Ik: maar dit is AcDc, van je blauwe shirt mrt gitaar
Zij: Oh...Ik vind dit leuk
Ja is het zo’n pyjama?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Daaromquote:Op zondag 29 december 2019 18:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Over een paar jaar is ze niet zo makkelijk van mening te veranderen. Dus je moet het er nu in stampen
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggenquote:
Ik chargeer enkel een beetje hequote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik voel je, maar zó erg is het bij mij nog niet.
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolmquote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Isorden het volgende:
AC/DC nooit live gezien...
Angus Young wel voor 2 nummers nog gelukkig
quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
van deze overgang schrik je je toch wel even het Lazarus.
Ik heb er ook niks mee. Ik denk dat ik niet boos genoeg ben voor de Top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggen
Heel AC/DC is krankzinnig overschat. En dan te bedenken dat fellow Aussie Nick Cave er maar met 2 nummers in staatquote:
Sterke analyse!quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
Als je even heel objectief luistert, moet je ook horen dat een nummer als dit ook makkelijk van een riedeltje van vier seconden een hele minuut maakt. En dat vinden we met veel moderne muziek stom.
Welke van de twee?quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggen
quote:
Dat is ook de reden dat ik toch die 100 euro maar neer gooi voor MacCartney, geen idee of ik nog eens die kans krijgquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolm
Dan wat ik nog aan hadquote:
Ohquote:
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik toch die 100 euro maar neer gooi voor MacCartney, geen idee of ik nog eens die kans krijg
Zei ze, al iets bezorgder.quote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Hij schreef dit terwijl hij wist dat hij doodgingquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Denk dat je het daar inderdaad enigszins mee kunt vergelijkenquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje zijn "Hurt" toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |