Ook niet vanaf hier?quote:
Dit nummer zat ook in de film.quote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef essnhills het volgende:
Maar het klinkt wel goed![]()
Dit is Elton toch?
Ik begin hem net een beetje te ontdekken eigenlijk, vond die film erg tof![]()
Dan wordt de Top 2000 alleen maar leuker de komende jarenquote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt wel of er ieder jaar nummers bijkomen die ik totaal niet ken. Kan ook dat ik dement wordt natuurijk, zit in de familie
Dit is zeker Eltonquote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef essnhills het volgende:
Maar het klinkt wel goed![]()
Dit is Elton toch?
Ik begin hem net een beetje te ontdekken eigenlijk, vond die film erg tof![]()
Maar wat heeft dat dan te maken met dit topic? Je zit in VBL hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt wel of er ieder jaar nummers bijkomen die ik totaal niet ken. Kan ook dat ik dement wordt natuurijk, zit in de familie
Echt?quote:
Nu alleen nog de menukaart met 150 opties uitpluizenquote:Op zondag 29 december 2019 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk dat ik voor Chinees ga. Is voor morgen ook wel zo gemakkelijk![]()
En ik heb nodig weer wat nieuwe bakjes nodig.
Ik vind het begin niet zo herkenbaar, al herken je Elton wel meteen. Maar vanaf het Tiny Dancer stuk ken ik het wel goedquote:
Is dat een Chinese lekkernij die jij veel besteld ja?quote:
quote:
Ja sorry, maar anti Limburg en anti Carnaval. Is gewoon vermoeiend en vervelend. Altijd dat oordeel van die Hollanders die het nooit hebben ervarenquote:
Combinatie voor 2 personen:quote:
Bohhhhhquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Combinatie voor 2 personen:
- Koe loe kai (krokant gebakken kipblokjes met zoetzure saus)
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Mini loempia's (5 stuks)
- Kroepoek
- Met nasi, bami of witte rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |