Lekkerrr, waar mogen we aanschuiven?quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Combinatie voor 2 personen:
- Koe loe kai (krokant gebakken kipblokjes met zoetzure saus)
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Mini loempia's (5 stuks)
- Kroepoek
- Met nasi, bami of witte rijst
Nee ik ken hem echt nietquote:Op zondag 29 december 2019 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het begin niet zo herkenbaar, al herken je Elton wel meteen. Maar vanaf het Tiny Dancer stuk ken ik het wel goed
quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
Nommersquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
quote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
Ik begin nu ook trek te krijgen om Chinees te gaan halenquote:Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
- Babi pangang
- Foe yong hai
- Kroepoek
We zijn vreselijke Nederlanders dus voor ons welquote:
Ik heb net frietjes met zelfgemaakt stoofvlees op.quote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb al gegeten, maar heb nu zin in veel en ongezond eten.
quote:
Iedereen naar de Chineesquote:
Ik, maar dan morgenquote:
quote:
quote:
Ik beïnvloed iedereen hierquote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin nu ook trek te krijgen om Chinees te gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levertquote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Net als 90% van de kaart bij "chinees", toch?
Ja mij ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe won je die quiz, het is me een raadsel.![]()
Die scene van Frans Bauer in China met zijn zelf meegenomen menukaartquote:
Frans Bauerquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levert
DIT DUSquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik beïnvloed iedereen hier
Ik gaf het je net als optie, waarschijnlijk omdat ik er zelf al trek in hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
of in Chinaquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levert
quote:Op zondag 29 december 2019 18:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net frietjes met zelfgemaakt stoofvlees op.
Dat geldt zo'n beetje voor de hele Chinese kaart toch?quote:
Doe joee hefffff Babi Pangang???quote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |