iedereen lekker samen Chinees etenquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gaf het je net als optie, waarschijnlijk omdat ik er zelf al trek in had
Vind de Chinees in Amerika bijvoorbeeld echt een stuk minder lekkerder dan hier, daar kun je beter naar de Thai gaan wat veel meer lijkt op de Indo-Chinees die we hier hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens in het buitenland klagen dat de Chinees daar geen echt Chinees eten levert
Gastquote:
Als je korting wilt vast nietquote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hmm, als er zo een bezorgertje aan de deur komt moet ik me misschien toch nog íets fatsoenlijkers kleden.
Af Gretziequote:
Fatsoenlijker dan wat?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Hmm, als er zo een bezorgertje aan de deur komt moet ik me misschien toch nog íets fatsoenlijkers kleden.
Denk dat ik een keuzemenu ga nemen, heb ik de rest van het jaar nog te etenquote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
iedereen lekker samen Chinees eten
Thunderstruck is ook wel erg overschat.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch wel fijner dan Thunderstruck
AND YOU COULD HEAR THE FINGERS PICKINGquote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
THERE WERE FIFTEEN MILLION FINGERS
LEARNING HOW TO PLAY
Je ouders motte dat nie?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb stiekem best wel zin in eten van de Suri, maar ben bij mijn ouders dus zit er niet echt in
Ik ook en ik zeg volgend jaar waarschijnlijk weer precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoor dit nummer overigens voor het eerst.
Nee, er zijn geen Surinaamse toko's die hier bezorgenquote:
Zei ze bezorgd.quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Stamp ze helemaal kapotquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zo agressief mijn aardappels opgegeten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Thunderstruck is ook wel erg overschat.
Let there be prak!quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Krankzinnig overschat zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Thunderstruck is ook wel erg overschat.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
We salute youquote:Op zondag 29 december 2019 18:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
For Those About To Rock is ook heel lekker
Over een paar jaar is ze niet zo makkelijk van mening te veranderen. Dus je moet het er nu in stampenquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
Dochter van 3: pappa ik vind dit niet leuuuuuk
Ik: maar dit is AcDc, van je blauwe shirt mrt gitaar
Zij: Oh...Ik vind dit leuk
Hahaha toen m'n zoontje nog kleiner was hees ik hem ook in Nirvana shirtsquote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
Dochter van 3: pappa ik vind dit niet leuuuuuk
Ik: maar dit is AcDc, van je blauwe shirt mrt gitaar
Zij: Oh...Ik vind dit leuk
Ja is het zo’n pyjama?quote:Op zondag 29 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
Daaromquote:Op zondag 29 december 2019 18:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Over een paar jaar is ze niet zo makkelijk van mening te veranderen. Dus je moet het er nu in stampen
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggenquote:
Ik chargeer enkel een beetje hequote:Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik voel je, maar zó erg is het bij mij nog niet.
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolmquote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Isorden het volgende:
AC/DC nooit live gezien...
Angus Young wel voor 2 nummers nog gelukkig
quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
van deze overgang schrik je je toch wel even het Lazarus.
Ik heb er ook niks mee. Ik denk dat ik niet boos genoeg ben voor de Top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggen
Heel AC/DC is krankzinnig overschat. En dan te bedenken dat fellow Aussie Nick Cave er maar met 2 nummers in staatquote:
Sterke analyse!quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
Als je even heel objectief luistert, moet je ook horen dat een nummer als dit ook makkelijk van een riedeltje van vier seconden een hele minuut maakt. En dat vinden we met veel moderne muziek stom.
Welke van de twee?quote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja ik heb om de een of andere reden een enorme aversie tegen AC/DC. Zal wel aan die krijszanger liggen
quote:
Dat is ook de reden dat ik toch die 100 euro maar neer gooi voor MacCartney, geen idee of ik nog eens die kans krijgquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolm
Dan wat ik nog aan hadquote:
Ohquote:
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik toch die 100 euro maar neer gooi voor MacCartney, geen idee of ik nog eens die kans krijg
Zei ze, al iets bezorgder.quote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Hij schreef dit terwijl hij wist dat hij doodgingquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Denk dat je het daar inderdaad enigszins mee kunt vergelijkenquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje zijn "Hurt" toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |