quote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik had stiekem gehoopt op Stairway to Heaven, maar die ook niet.
Er is hier geloof ik wel een Surinaams restaurant in m'n dorp, dus ik zou het eens kunnen proberenquote:
Dat klinkt wel gaaf om een keer te doenquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
Mooie vrouw.. en volgens mij kan ze ook wel een aardig kunstjequote:
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben weer thuis van de Top 2000 kerkdienst
Was een mooie ervaring. Het waren niet per se de meest christelijke liedjes, echt van alles en nog wat, van Blof en Acda en de Munnik tot aan John Miles en zelfs Metallica (wel Nothing Else Matters natuurlijk). Werd wel mooi aan elkaar gepraat door de voorganger, met een focus op het leven van koning David en hoe hij ook psalmen zong die ook weer gecoverd werden door moderne artiesten enzo.
Volgend jaar zeker weer. Maar nu eerst de rest van de echte Top 2000 luisteren.
Niet oud, ervaren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die word ook wel snel oud inmiddels
Niks mis met John Miles.quote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.
En mijn Opa en Oma ook..quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar echt zoveel in 2016?
Ik heb de helft hiervan niet eens meegekregen joh
Zeker, je zou verwachten dat die wegzakt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
Ik heb gestemd om John Miles volgens mijquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niks mis met John Miles.
Ik denk trouwens oprecht wel dat dit een mooie laagdrempelige manier is om een kerkdienst te organiserenMaar uiteindelijk moet geloof wel vanuit de mens zelf komen, dus geen idee of je daarmee nu wel of niet de leegloop kan keren. Overigens is de terugloop al wat gestabiliseerd, het percentage praktiserende christenen in Nederland is al een tijdje zo'n 11-12%.
jaa, ergens tussen 300-200 geloof ik.quote:
quote:
quote:
Ik heb begrepen dat de Evanescence fanbase ontzettend trouw is. Dezelfde fans die WT ook hoog houden in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied zo hoog in de top 2000 blijft staan. Dat had ik nooit verwacht.
mooi, waar heb je op gestemd ?quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb gestemd om John Miles volgens mij
Omdat ze het mooi vinden en er publiek voor is, vermoed ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n kerkdienst?
Musicquote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi, waar heb je op gestemd ?
Zonder twijfel een van de meest verschrikkelijke nummers die er ooit de ether in is geslingerdquote:Op zondag 29 december 2019 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
John Miles, geen wonder dat de kerken leeglopen.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit nummer van Evanescence pas dit jaar ontdekt
quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonder twijfel een van de meest verschrikkelijke nummers die er ooit de ether in is geslingerd![]()
Alles is fout en ooraidsopwekkend aan Music
Ik blijf dat ook gewoon mooi vinden, wat anderen er ook van vinden.quote:
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
GoedeavondHeb ik nog iets gemist vandaag?
Mja geloof niet dat ik tot die doelgroep behoor, mij krijg je alleen een kerk binnen bij een enkele begrafenis of als die niet meer als kerk in gebruik isquote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat ze het mooi vinden en er publiek voor is, vermoed ik
Het is gewoon een mooie laagdrempelige manier om een kerkdienst te houden, zoals gezegd. Heel geschikt voor mensen die wel een beetje gelovig zijn maar niks hebben met traditionele kerken.
Lange Frans en Baas Bquote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
Sorry ik heb persoonlijke trauma's opgelopen dankzij Musicquote:
PM me over een maandje of 11 er maar over andersquote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gaaf om een keer te doen
Ohhh, nou dat is niet veel danquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zijn wat liedjes voorbijgekomen, we hebben een topic of drie volgepraat, en verder valt het eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
[img]https://i.imgur.com/ZcnoWEI.jpg]/img]quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Land van Lange Fransie, waar hij thuis komt van Vakansie.
Het Land Van kroketten frikandellen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef djenneke het volgende:
Veel en veeeeel beter ja, 10000xquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi...
Maar het origineel van Dolly Parton is beter
Dat betekent niet dat het liedje zelf neit prachtig isquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sorry ik heb persoonlijke trauma's opgelopen dankzij Music
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi...
Maar het origineel van Dolly Parton is beter
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef essnhills het volgende:
De cover van Dolly Parton is beter*high five*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef essnhills het volgende:
De cover van Dolly Parton is beterIs het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Heb je niet meer in het café op me zitten wachten?quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn wat liedjes voorbijgekomen, we hebben een topic of drie volgepraat, en verder valt het eigenlijk wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |