SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Veel te veel radio edits in de lijst, nog steedsquote:
fijn, ik heb voelde namelijk al een traan opkomenquote:Op zondag 29 december 2019 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk weer erg extreem vernietigend. Misschien moeten we ons gewoon even verzoenen
Zelf niet in geweest maar volgens mij deelden ze een keer wat ze allemaal luisteren daarquote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Wat doe jij in de teambus van TLJ?
Mijn laatste is al geweest met Once in a Lifetimequote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef Kyran het volgende:
Pfff nog zo lang wachten op stemplaatgenotjes.
Ergens van wegvluchten is sowieso makkelijker met de auto of het vliegtuig.quote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
fijn, ik heb voelde namelijk al een traan opkomen
Waarschijnlijk omdat het volk uit steeds meer WOD plaatjes kan kiezen, de stemmen raken verdeeld.quote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
151 plekken gezakt. Nederland, schaam je. Under The Pressure-goden.
Staan inderdaad goede nummers opquote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
HIStory meest ondergewaardeerde MJ album
Er zijn er de afgelopen dagen anders al genoeg voorbij gekomen...quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef FlyingEagle het volgende:
Eén van eerste nummers die ik van MJ heb gehoord
Ik zag zojuist een reuze meeuw vliegen..quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens van wegvluchten is sowieso makkelijker met de auto of het vliegtuig.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als tienjarige hield ik veel van Michael Jackson. Gelukkig hield Michael ook veel van tienjarigen.
Als tienjarige hield ik veel van Michael Jackson. Gelukkig hield Michael ook veel van tienjarigen.
Gitaartje in deze is wel lekker.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Zijn er naast mij nog meer mensen die MJ's verhaal verder een beetje negeren en gewoon met plezier naar de muziek blijven luisteren?
Ohja, Jimmy hoorde dat laatst ook al van iemandquote:Op zondag 29 december 2019 15:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een reuze meeuw vliegen..
Ik kan me toch ok niet meer echt zetten om Lostprophets of Burzum te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Zijn er naast mij nog meer mensen die MJ's verhaal verder een beetje negeren en gewoon met plezier naar de muziek blijven luisteren?
Ik.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof er ook geen barst vanquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Jup, zijn muziek blijf ik altijd goed vindenquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Probeer het altijd gescheiden te houden. Inderdaad gewoon genieten van wat jij mooi vindtquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Lp inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me toch ok niet meer echt zetten om Lostprophets of Burzum te luisteren.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van
Wie is dat? Je nieuwe nieuwe privé 'danser'?quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, Jimmy hoorde dat laatst ook al van iemand
Ik vloek met je mee...quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is vloeken in de kerk, maar ik heb dus helemaal niks met Bob Dylan
Ik negeer het allemaal volledig zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van
Ik blijf ook m'n twijfels houden, inderdaad.quote:
Donnyquote:
Nee, volgens mij hoorde hij het juist van een danseres. Weet je wel, zo eentje met zo'n grote reet..quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie is dat? Je nieuwe nieuwe privé 'danser'?
Ik had er niet veel mee, vond het alleen zo wrang dat zij op de Cure tribute Boys Don't Cry deden.quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lp inderdaadwas zó gek op dat bandje maar laat maar.
Ohshitquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had er niet veel mee, vond het alleen zo wrang dat zij op de Cure tribute Boys Don't Cry deden.
ow zo eentje die een grote maat maandverband nodig heeft?quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde hij het juist van een danseres. Weet je wel, zo eentje met zo'n grote reet..
Wie wel (lol)quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef FlyingEagle het volgende:
Heb de stem van Bob Dylan nooit zo prettig gevonden,
Vooral omdat hij gewoon is vrijgesproken, na één van de meest uitgebreide rechtszaken en FBI onderzoeken ooit.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf ook m'n twijfels houden, inderdaad.
quote:
Verder een tribute met heel veel leuke liedjes, maar die spoel ik altijd effe door.quote:
quote:
Dat zegt wel veel inderdaad. De man was ook een uiterst interessant doelwit voor chantagepogingen natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral omdat hij gewoon is vrijgesproken, na één van de meest uitgebreide rechtszaken en FBI onderzoeken ooit.
bedankt... nu is het nog een kutter nummerquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow zo eentje die een grote maat maandverband nodig heeft?
het zal ook weer eens niet.quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Tussen 0:00 en 5:00 31-12-19
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
En elk jaar hoop je weer dat ze de uitgang nu niet meer vindenquote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Isorden het volgende:
Kensington is weer eens verdwaald in een duitse supermarkt
Thnx, weet ik welke radio gemist uurtjes in de app terug te zoeken zijnquote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
Is vast allemaal toevalquote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
Die is gewoon hartstikke doodquote:
tussen 5 en 6 Sad but true van Metallicaquote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
Kijk uit voor Rick van V.quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Thnx, weet ik welke radio gemist uurtjes in de app terug te zoeken zijn
Niet zo gek natuurlijk, de metalfanbase stemt nogal graag en sommige van die bands hebben een hoop noteringen. System of a Down zat al jaren rond 12 uur, Volbeat ook zoiets.quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
Die geeft nooit op tijdens een kooigevecht toch?quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, met ook zo'n bijzondere stagenaam. Leek erg op Rianne. Rhiannon ofzo?
Niks. Dat is hetquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is nou juist Kensington zo populair geworden? Wat is hier bijzonder aan?
daar ben ik niet zo rouwig om. Naast Enter Sandman hun meest overgewaardeerde plaat.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
tussen 5 en 6 Sad but true van Metallica
Jezus, staat die zo hoog? Metallobby galore.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
tussen 5 en 6 Sad but true van Metallica
Ja denk ik geschreven ten tijde dat zijn dagboek nog verloren wasquote:
Hoor dit nummer nu voor het eerst bewust en nu hoor ik dus alleen ditquote:
quote:650 Rebel Rebel David Bowie 7
649 Feel Good Inc. Gorillaz ?
648 Nightswimming R.E.M. 5
647 Bloedend Hart De Dijk 7,5
646 Lullaby The Cure 2
645 Easy Lover Phil Collins & Philip Bailey 6
644 Whatever It Takes Imagine Dragons ?
643 Like A Rolling Stone Bob Dylan 8
642 De Verzoening Frank Boeijen Groep 7
641 Teardrop Massive Attack 7
640 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze 2
Zouden ze voor slayer weer een paar van die zolderkamer autisten van metalheads hebben uitgenodigd?quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
Metallica
Slayer
Motorhead
Guns N Roses
Linkin Park
System of a Down
Volbeat
Iron Maiden
Muse
Die valt voor een nachtgeist wel mee, Ruud d.d.d.de Wild is ehm erger, en gijsblijftzoveelprateninintrosdaarwordtjeengvanquote:
Ik heb echt geen flauw idee. Ik stel me bij Kensington-stemmers altijd kinderen voor die te groot zijn voor K3 en te klein voor al het andere.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is nou juist Kensington zo populair geworden? Wat is hier bijzonder aan?
Meeste kutte nummer van Metallica, zeg ik als fan. Kan dat nummer echt niet meer aanhoren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus, staat die zo hoog? Metallobby galore.
Nou, ik hoorde laatst dat het keertje in de nacht niet zo goed ging.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die geeft nooit op tijdens een kooigevecht toch?
Heb ik dan zoveel macht op top2000 met mijn stemquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus, staat die zo hoog? Metallobby galore.
dummy!quote:
Spel zonder grenzenquote:
Mijn zus vindt Kensington mooi, maar die houdt ook van Coldplay en andere standaard meuk. Sommige mensen zijn tevreden met middelmaat.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ik stel me bij Kensington-stemmers altijd kinderen voor die te groot zijn voor K3 en te klein voor al het andere.
Lullaby een 2? Geweldig nummerquote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister even niet:
Straks veel slap geLullaby
[..]
Dat vind ik echt zo schandalig. Was laatst ook al met een ander nummer. Stonden er een paar halfies en een paar ballen te maf te doen en dat is dan metalimago wat iedereen onthoudt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zouden ze voor slayer weer een paar van die zolderkamer autisten van metalheads hebben uitgenodigd?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ik stel me bij Kensington-stemmers altijd kinderen voor die te groot zijn voor K3 en te klein voor al het andere.
krestestdummyquote:
dat doet me denken aan die hond, die kon zo mooi doodliggen en omrollen op commando.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde laatst dat het keertje in de nacht niet zo goed ging.
of Blade Runner soundtrackquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem met Jon leuker. En met Aphrodite's Child ook. Dit is gezapige kitsch.
Gorillazquote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister even niet:
Straks veel slap geLullaby
[..]
Mmm mmm mmm mm mmm mm mmm mmmmquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:58 schreef essnhills het volgende:
650 Rebel Rebel David Bowie 7
649 Feel Good Inc. Gorillaz
648 Nightswimming R.E.M.
647 Bloedend Hart De Dijk
646 Lullaby The Cure
645 Easy Lover Phil Collins & Philip Bailey
644 Whatever It Takes Imagine Dragons L:?
643 Like A Rolling Stone Bob Dylan
642 De Verzoening Frank Boeijen Groep![]()
641 Teardrop Massive Attack![]()
640 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze
Zat in een ontzettend geflopte film over Columbus, en die hadden er toch stevig wat promotie tegenaan gesmeten.quote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Conquest Of Paradise
Blijft toch bijzonder dat dit zo'n gigantische hit is geweest, is nou niet bepaald mainstream muziek.
ik vond de film wel okquote:Op zondag 29 december 2019 15:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit werd dacht ik pas een hit nadat het gebruikt werd in een bokswedstrijd en niet n.a.v. de geflopte film
Feel Good Inc niet kennenquote:Op zondag 29 december 2019 15:58 schreef essnhills het volgende:
648 Nightswimming R.E.M.
646 Lullaby The Cure
The Four Horsemenquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem met Jon leuker. En met Aphrodite's Child ook. Dit is gezapige kitsch.
Crash testquote:
iets met kwartjesquote:
Haha ja inderdaad!quote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die hond, die kon zo mooi doodliggen en omrollen op commando.
Easy Lover niet kennenquote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
650 Rebel Rebel David Bowie
648 Nightswimming R.E.M.
646 Lullaby The Cure![]()
644 Whatever It Takes Imagine Dragons
642 De Verzoening Frank Boeijen Groep
Shake it shake it, feel good!quote:Op zondag 29 december 2019 15:58 schreef essnhills het volgende:
648 Nightswimming R.E.M.
646 Lullaby The Cure
Oeeeh oeeeh!quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shake it shake it, feel good!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik die plaat nooit gehood heb. Aanrader?quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Four Horsemen
Dat Demis Roussos ooit progmuziek maakte
Zing eens dan?quote:
nee, heb wat leugentjes om bestwil gebruikt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad!
Hey ben je nog naar huis gereden voor Kerst eigenlijk?
Uhmmm,quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shake it shake it, feel good!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
quote:
City's breaking down on a camel's backquote:
Oh, geen zin om het thuis te vieren? Ben je naar een hele andere hoek van het land gegaan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, heb wat leugentjes om bestwil gebruikt.
Mja sowieso wel een vreemd jaar geloof ik, in 1995 stond ook Busje Komt Zo op 1.quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zat in een ontzettend geflopte film over Columbus, en die hadden er toch stevig wat promotie tegenaan gesmeten.
Ik ken alleen Four Horsemen, zat ooit in m'n Discover Weekly en vond het een jamquote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik die plaat nooit gehood heb. Aanrader?
Was niet van écht te onderscheiden hoorquote:
Dit is een modern classicquote:Op zondag 29 december 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde manische lach als in Thriller van Micheal Jackson
Dit.quote:Op zondag 29 december 2019 16:01 schreef MielMonteur het volgende:
Kensington is gewoon de nederlandse Imagine Dragons eignelijk
Het filmpje draaien is cheatenquote:Op zondag 29 december 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde manische lach als in Thriller van Micheal Jackson
Okequote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was niet van écht te onderscheiden hoorLet maar op zo
Ken je deze versie van melancholy hill, vind ik stiekem nog veel mooier.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is een modern classicVerbaast me wel dat On Melancholy Hill er niet in staat
Easy lover ken je wel, ben ik van overtuigdquote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
650 Rebel Rebel David Bowie
648 Nightswimming R.E.M.
646 Lullaby The Cure![]()
644 Whatever It Takes Imagine Dragons
642 De Verzoening Frank Boeijen Groep
quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je deze versie van melancholy hill, vind ik stiekem nog veel mooier.
Ik ben naar het land van de textielindustrie gegaanquote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, geen zin om het thuis te vieren? Ben je naar een hele andere hoek van het land gegaan?
De EKTE Four Horsemenquote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ken alleen Four Horsemen, zat ooit in m'n Discover Weekly en vond het een jam
Is dat in het zuiden van het land? Limburg ofzo?quote:Op zondag 29 december 2019 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben naar het land van de textielindustrie gegaan
Even luisteren tijdens de reclamequote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voedselbonnen zijn die te eten?
nee nee hier zijn gouden velden!quote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat in het zuiden van het land? Limburg ofzo?
Eetbaar papierquote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vast wel, ik heb al veel oh ja-tjes gehadquote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Easy lover ken je wel, ben ik van overtuigd
Wow genotsversie! Schitterende melodie is hetquote:
Weet niet waarom, maar dit deed me denken aanquote:
Ohhhh, van die mooie waar je stiekem kleine dansjes in kan doen?quote:
Gedrukt op rijstpapier?quote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen hij nog niet lui was en een inspiratie was voor veel drummersquote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
De EKTE Four Horsemen
Toen Lars nog kon drummen
En CLiff nog niet onder de bus was gekomenquote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
De EKTE Four Horsemen
Toen Lars nog kon drummen
Nooit een fan van geweest. Maar daar had ik niet aan gedacht.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wow genotsversie! Schitterende melodie is het
Al die reclamesquote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tikkeltje overgewaardeerde bassist maar alsnog een goeiequote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En CLiff nog niet onder de bus was gekomen
Is dat nog ergens te krijgen? Vroeger een van mijn favoriete snoepquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar dit deed me denken aan
En dat staat er dus al 2 jaar niet meer in zie ik nu!
![]()
![]()
Er is heel Phil Collins flink gestegen door de welbekende concertbonus.quote:
nou het is hier meer van: laten we rocken!quote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh, van die mooie waar je stiekem kleine dansjes in kan doen?
Laatste concertbonusquote:
Als de akoestische versie van Everlong er in staat, kan deze er ook wel in. Hoewel eerst de Gorillaz versie dan binnen moet komenquote:
Eetbaar papier is ook gewoon niet te vreten manquote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit een fan van geweest. Maar daar had ik niet aan gedacht.
Die constante double kick in dit nummerquote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toen hij nog niet lui was en een inspiratie was voor veel drummers
moggequote:Op zondag 29 december 2019 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ik heb even een klein dutje gedaan. Geen idee waarom ik zo moe ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |