Probeer het altijd gescheiden te houden. Inderdaad gewoon genieten van wat jij mooi vindtquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Zijn er naast mij nog meer mensen die MJ's verhaal verder een beetje negeren en gewoon met plezier naar de muziek blijven luisteren?
Lp inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me toch ok niet meer echt zetten om Lostprophets of Burzum te luisteren.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van
Wie is dat? Je nieuwe nieuwe privé 'danser'?quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, Jimmy hoorde dat laatst ook al van iemand
Ik vloek met je mee...quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is vloeken in de kerk, maar ik heb dus helemaal niks met Bob Dylan
quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
Zijn er naast mij nog meer mensen die MJ's verhaal verder een beetje negeren en gewoon met plezier naar de muziek blijven luisteren?
Ik negeer het allemaal volledig zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van
Ik blijf ook m'n twijfels houden, inderdaad.quote:
Donnyquote:
Nee, volgens mij hoorde hij het juist van een danseres. Weet je wel, zo eentje met zo'n grote reet..quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie is dat? Je nieuwe nieuwe privé 'danser'?
Ik had er niet veel mee, vond het alleen zo wrang dat zij op de Cure tribute Boys Don't Cry deden.quote:Op zondag 29 december 2019 15:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lp inderdaadwas zó gek op dat bandje maar laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |