Mijn laatste is al geweest met Once in a Lifetimequote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef Kyran het volgende:
Pfff nog zo lang wachten op stemplaatgenotjes.
Ergens van wegvluchten is sowieso makkelijker met de auto of het vliegtuig.quote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
fijn, ik heb voelde namelijk al een traan opkomen
Waarschijnlijk omdat het volk uit steeds meer WOD plaatjes kan kiezen, de stemmen raken verdeeld.quote:Op zondag 29 december 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
151 plekken gezakt. Nederland, schaam je. Under The Pressure-goden.
Staan inderdaad goede nummers opquote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
HIStory meest ondergewaardeerde MJ album
Er zijn er de afgelopen dagen anders al genoeg voorbij gekomen...quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef FlyingEagle het volgende:
Eén van eerste nummers die ik van MJ heb gehoord
Ik zag zojuist een reuze meeuw vliegen..quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens van wegvluchten is sowieso makkelijker met de auto of het vliegtuig.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als tienjarige hield ik veel van Michael Jackson. Gelukkig hield Michael ook veel van tienjarigen.
Als tienjarige hield ik veel van Michael Jackson. Gelukkig hield Michael ook veel van tienjarigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |