Oeeeh oeeeh!quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shake it shake it, feel good!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik die plaat nooit gehood heb. Aanrader?quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Four Horsemen
Dat Demis Roussos ooit progmuziek maakte
Zing eens dan?quote:
nee, heb wat leugentjes om bestwil gebruikt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad!
Hey ben je nog naar huis gereden voor Kerst eigenlijk?
Uhmmm,quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shake it shake it, feel good!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
quote:
City's breaking down on a camel's backquote:
Oh, geen zin om het thuis te vieren? Ben je naar een hele andere hoek van het land gegaan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, heb wat leugentjes om bestwil gebruikt.
Mja sowieso wel een vreemd jaar geloof ik, in 1995 stond ook Busje Komt Zo op 1.quote:Op zondag 29 december 2019 15:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zat in een ontzettend geflopte film over Columbus, en die hadden er toch stevig wat promotie tegenaan gesmeten.
Ik ken alleen Four Horsemen, zat ooit in m'n Discover Weekly en vond het een jamquote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik die plaat nooit gehood heb. Aanrader?
Was niet van écht te onderscheiden hoorquote:
Dit is een modern classicquote:Op zondag 29 december 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde manische lach als in Thriller van Micheal Jackson
Dit.quote:Op zondag 29 december 2019 16:01 schreef MielMonteur het volgende:
Kensington is gewoon de nederlandse Imagine Dragons eignelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |